Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir du svett i hånden?


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest Svettehånden

Må bare spørre om dette siden det plager meg endel.

 

For en stund siden var jeg litt på flørteren med ei jente. Men det som plaget meg da var at når jeg var med henne (så film eller kino) så hadde jeg lyst til og holde henne i hånden men var alltid så svett at jeg ikke turte:S Så det jeg lurer på er om dette er vanelig eller om jeg er spesielt plaget?

 

Hva føler du dersom personen du er med er svett i hendene? Og når du er med kjæresten og koser eller går tur å leier blir dere svette i hendene?

Er vaneligvis ikke svett men blir det fort hvis jeg kommer i litt ubehagelige situasjoner. Har kikket litt på behandling men det er jo snakk om 2000 og oppover og det er litt mye..

 

Høres litt rart ut det her men:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fysisk digg kan det jo godt være, kommer an på hendene ;)

 

Jeg blir aldri svett i hendene til vanlig, men jeg ble det sist jeg dro på kino. Det var vel heller fordi det var så utrolig varmt der (og at dama ikke slapp pga en skremmende film :p). Jeg ser ikke på det som unaturlig heller, så det gjør meg ingenting.

Sikker på at det ikke er fordi du er nervøs da? Jeg tror du bare må slappe av å ikke tenke på det, så ordner det seg etter hvert.. Jeg tror ikke hun bryr seg så veldig, hun liker deg nok uansett ;)

Lenke til kommentar
Gjest Svettehånden

Takker for svar :)

Skal prøve stop24 og se om den hjelper. Ellers er det godt og høre at det hender andre også.

Er nok fordi jeg er nervøs, skal ikke så mye til i sånne sammenhenger :blush:

Er bare litt redd for at hun skal synes jeg er ekkel..

 

Har kanskje noe på gang med ei igjen :w00t: så igrunn derfor jeg spør her :p

Skal ut med henne imorgen :)

Lenke til kommentar

Jeg svetter ikke på hånden, men det ligger i genene mine å svette unormalt mye.

 

Det er ikke sikkert hun merker det med mindre du svetter veldig mye. Så finnes det jo massevis av alternativer, alle de stedene hun har klær. Så lenge du unngår å stappe hånden din opp i kjeften hennes, eller inn i nesa, tror jeg ikke det skal være noe problem.

Lenke til kommentar

Dersom du har unormalt høy svetteproduksjon kalles det hyperhidrose. Det finnes behandligsmetoder for dette, men stopp 24 er ikke blandt disse. Du kan blandt annet bruke elektronisk behandling, eller botox gift. Begge er smertefulle. Beste tipset er å bare late som ingen ting og ignorere det.

Lenke til kommentar
Gjest Svettehånden

marlboro!: Nei:S Nesten latterlig. Turte selfølgelig ikke ta initiativ til flørting og ble "dumpet" igår:P

 

 

Men godt og høre at jeg ikke er helt avlene.. Har sett på strøm behandling da det virker som om det er den som gir minst eller ingen bivirkninger men koster. Har ikke vert med så mange jenter enda til at jeg vet om jeg vil bruke penger på det. Tror ikke det er noe problem hvis hun tar initiativet.

Lenke til kommentar

Bivirkningen av strømbehandlingen er smertefull behandling i 30 minutter hver dag i 2 uker. I tillegg blir hendene dine så tørre at huden flasser av - lenge. Så det er best å lære seg til å leve med det. Later man som det er naturlig og at du ikke er flau over det bryr hun seg nok ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...