Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes alle skal ringe OG sende mail, og klage på dette. Slik at de får noe å gjøre :p

 

De svarer aldri på mail(Tror de har blacklista begge E-mail-ene mine =P ), og det koster OSS mer å klage på telefon. Tro meg, jeg venta i vel over 10 min i dag før jeg fikk svar, og de tjener på det.

Lenke til kommentar

Posten bruker både fly, tog og lastebil som kjører om natten. Personlig regner jeg med å få pakken i morgen. Pakken er sannsynligvis på terminalen i Oslo iløpet av ettermiddag/kvelden. Og vil bli sendt ut derfra senest i morgen tidlig. For meg som bor i bergen betyr det at jeg har pakken ved mitt lokale postkontor iløpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Posten bruker både fly, tog og lastebil som kjører om natten. Personlig regner jeg med å få pakken i morgen. Pakken er sannsynligvis på terminalen i Oslo iløpet av ettermiddag/kvelden. Og vil bli sendt ut derfra senest i morgen tidlig. For meg som bor i bergen betyr det at jeg har pakken ved mitt lokale postkontor iløpet av morgendagen.

 

Men så skal de rekke å sende ut hentelapp også da =S

Lenke til kommentar
Posten bruker både fly, tog og lastebil som kjører om natten. Personlig regner jeg med å få pakken i morgen. Pakken er sannsynligvis på terminalen i Oslo iløpet av ettermiddag/kvelden. Og vil bli sendt ut derfra senest i morgen tidlig. For meg som bor i bergen betyr det at jeg har pakken ved mitt lokale postkontor iløpet av morgendagen.

 

Men så skal de rekke å sende ut hentelapp også da =S

Sist jeg bestilte fra elkjøp (en mnd sia) fikk jeg den på sms.
Lenke til kommentar
Jeg antar at man ikke kan hente pakken på postkontoret om man har bestil "Postpakke"?

 

Ikke uten enten et sporingsnummer eller hentelapp.

 

Eremal: og sist jeg valgte en fraktmåte med sporingsnummer, så fikk jeg sporingnummer ;)

Endret av wildex999
Lenke til kommentar
Ikke uten enten et sporingsnummer eller hentelapp.

 

Eremal: og sist jeg valgte en fraktmåte med sporingsnummer, så fikk jeg sporingnummer ;)

 

På postkontoret kan du hente hva faen du vil så lenge du har identifikasjon med deg. Sporingsnummer er bare for å sette igang prosessen kjappere. Men om du VET at det er en pakke til deg på posten så er det bare å møte opp å si at det er en pakke til deg, så får de bare sette i gang å lete om de må.

 

Derimot om du skal hente en pakke som ikke står i ditt navn må du enten ha sporingsnummer eller en fullmakt fra den pakken står til.

 

Er mest FORBANNA over det faktum at jeg kunne spillt fra 0800 om elkjøp hatt "litt" vett og tatt inn på eget lager istedet for en underleverandør i sverige. For andre at de sender det dagen før når det er ett MMO. Hørt om NOEN andre nettbutikker som har gjort den fuckup-en her? Nope...

 

Men nei, får vel vente til rundt 1500 (da varebilen med post pleier å ankomme mitt lokale postkontor).

Lenke til kommentar
Ikke uten enten et sporingsnummer eller hentelapp.

 

Eremal: og sist jeg valgte en fraktmåte med sporingsnummer, så fikk jeg sporingnummer ;)

 

På postkontoret kan du hente hva faen du vil så lenge du har identifikasjon med deg. Sporingsnummer er bare for å sette igang prosessen kjappere. Men om du VET at det er en pakke til deg på posten så er det bare å møte opp å si at det er en pakke til deg, så får de bare sette i gang å lete om de må.

 

Derimot om du skal hente en pakke som ikke står i ditt navn må du enten ha sporingsnummer eller en fullmakt fra den pakken står til.

 

Er mest FORBANNA over det faktum at jeg kunne spillt fra 0800 om elkjøp hatt "litt" vett og tatt inn på eget lager istedet for en underleverandør i sverige. For andre at de sender det dagen før når det er ett MMO. Hørt om NOEN andre nettbutikker som har gjort den fuckup-en her? Nope...

 

Men nei, får vel vente til rundt 1500 (da varebilen med post pleier å ankomme mitt lokale postkontor).

 

Sist gang jeg prøvd det, så var svaret jeg fikk at de ikke hadde tid til å lete opp pakkene, da de ikke hadde oversikten elektronisk etc. =S Desuten, hvordan VET du om en pakke har kommet?

Endret av wildex999
Lenke til kommentar
Sist gang jeg prøvd det, så var svaret jeg fikk at de ikke hadde tid til å lete opp pakkene, da de ikke hadde oversikten elektronisk etc. =S Desuten, hvordan VET du om en pakke har kommet?

Da får du nesten rett ut be dem om å lete å si at du mista lappen din på ett bål.

 

Du har uansett like stort krav på pakken din som noen med lapp. Vanligvis når jeg har brukt det er når jeg si f.eks. har hentet deler fra komplett til PC-en også har jeg tatt det etter skolen en dag jeg VISSTE at det var ankommet og ikke hadde ork til å dra hjem for å hente lappen (om den i det heletatt har kommet i kassa).

 

Hvordan man skal vite det i det her tilfellet vet jeg ikke. Man kan jo alltids spørre (om man bor i ett tett nok boligstrøk hvor du ikke er alene til å ha bestillt AoC) om det har kommet inn 10/20/30/40 identiske pakker fra elkjøp/navnet på det svenske møkket.

Lenke til kommentar
Men når du bor midt i Oslo, og postkontoret har en konstant kø med 10-20 personer, så er det ikke bare bare ;)

You got to fight for your right to nerd! OMIGOD !!11!

 

Får bare håpe at det ordner seg, har lite lyst til å miste det forspranget jeg har fått i Early Access. Kjedelig å havne midt i kaoset av overpopulasjon pga. elkjøp.

Lenke til kommentar
Meh, serverene kommer sikkert til å ha noen timers nedetid i løpet av dagen... hvis ikke... OMG... kanskje de har lært av US release? >_> heh =P

Hehe, hørte at det var veldig lite problemer i USA om det heletatt var noen :S Kanskje stikke til spaceworld å se på det her release showet da. Bedre enn å sitte her å rakke ned på elkjøp =S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...