Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her skuffer STORT nå har jeg gjort med helt klar til å spille fra 00:00 også kommer elkjøp med det mongis opplegget her? Er da standard for pre-orders å sende det ut så man har spillet minst 1 dag før faktisk release, enten det er ett MMO eller ikke.

 

Noen andre som har bestillt CE og begynner å bli redd for at det ikke ankommer like fort med tanke på at det faktisk er en "litt" større eske enn ett DVD futural.

 

*Handler ALDRI på elkjøp webstore igjen*

Lenke til kommentar

ARGH, FAE** ELKJØP, "Pakke er sendt direkte fra leverandør, og du får dermed ikke sporingsnummer", MEN HVA I SVA*** BETALTE JEG 100KR MERE FOR DA? ARGH, ALDRI MER, ALDRI MER. "Pakken komemr til deg om noen dager", HVA SKJEDDE MED "Framme til fredag" DA? .....Jeg gir opp....

Lenke til kommentar
ARGH, FAE** ELKJØP, "Pakke er sendt direkte fra leverandør, og du får dermed ikke sporingsnummer", MEN HVA I SVA*** BETALTE JEG 100KR MERE FOR DA? ARGH, ALDRI MER, ALDRI MER. "Pakken komemr til deg om noen dager", HVA SKJEDDE MED "Framme til fredag" DA? .....Jeg gir opp....

Det at den kommer om noen dager, hvor leste du det?

Lenke til kommentar
ARGH, FAE** ELKJØP, "Pakke er sendt direkte fra leverandør, og du får dermed ikke sporingsnummer", MEN HVA I SVA*** BETALTE JEG 100KR MERE FOR DA? ARGH, ALDRI MER, ALDRI MER. "Pakken komemr til deg om noen dager", HVA SKJEDDE MED "Framme til fredag" DA? .....Jeg gir opp....

Det at den kommer om noen dager, hvor leste du det?

 

Snakka med en over tlf for 5 min siden, de vet fa** ikke hvor pakkene er, de vet ikke noe sporingsnummer(ENDA JEG BETALTE EKSTRA FOR DET), og det vet ikke når den kommer fram. Alt de vet er at den ble sendt ut i dag =S

Lenke til kommentar
Han har fått en reply fra kundebehandler. En temmelig amatør en. For det er ikke sendt direkte fra leverandør, det er sendt fra underleverandøren til elkjøp; Bonver. Leverandør ville tilsi Eidos/FunCom.

 

Regner med at elkjøpmannen min mente deres leverandør, og ikke Funcom da. Men han sa fortsatt at det er Funcom som står sendingene. På den andre siden er det ikke _alltid_ telefonpersonene har mest peiling, så jeg tviler på at vi kommer til å få et perfekt svar før vi finner ut av det selv.

Lenke til kommentar
Han har fått en reply fra kundebehandler. En temmelig amatør en. For det er ikke sendt direkte fra leverandør, det er sendt fra underleverandøren til elkjøp; Bonver. Leverandør ville tilsi Eidos/FunCom.

 

Regner med at elkjøpmannen min mente deres leverandør, og ikke Funcom da. Men han sa fortsatt at det er Funcom som står sendingene. På den andre siden er det ikke _alltid_ telefonpersonene har mest peiling, så jeg tviler på at vi kommer til å få et perfekt svar før vi finner ut av det selv.

Det er jobbe til de i den andre enden av telfonen å vite slikt, det er hav de blir betalt for, ikke å spre rykter og løgner =S

Lenke til kommentar

Da jeg ringte til Elkjøp i går så hadde jeg veldig dårlig dekning på telefonen så han jeg prata med hørte meg dårlig. Alikevel hørte han at jeg snakka om Age of Conan og da sa han: Ja, Age of Conan kommer den 23 i posten din... Eller den 24." Fikk ikke prata noe mer med han siden han ikke skjønte et eneste ord fra telefonen min.

Lenke til kommentar

Vel sist jeg bestilte, var det forskjellig fra kundebehandler til kundebehandler hvorvidt det var leverandør (KE Media) eller underleverandør (Bonver) som skulle sende spillet. På avsenderen på pakken derimot var det en adresse i sverige (hvor Bonver holder til) og ikke danmark (hvor KE Media holder til). I tillegg fikk jeg svar fra en kundebehandler at spillet var sendt. For så en time senere å få en fellesmail fra Elkjøp om at grunnet forsinkninger ville ikke spillet bli sendt før dagen etter.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...