Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringte nettopp, og kisen sa at det sendes rett fra Funcom i dag og at FC hadde garantert at alle skulle ha det innen i morgen. Eller mer ordrett sa han faktisk "stort sett alle", så det virket ikke som han hadde særlig kontroll/peiling på hva som skjer. Tror nok Elkjøp har en del å tape på å ikke tilfredsstille alle som har forhåndsbestilt, så for alles beste BØR spillet mitt være i postkassa i morgen.

Nå skled jeg jaggu offtopic du gitt.

 

TL;DR: elkjøp tror alle får spillet i morgen.

Lenke til kommentar
ble sendt fra en plass som heter `Bonger` eller noe slik, ikkje vett eg kor det er men.
Bonver = underleverandøren til elkjøp når det kommer til filmer og spill.

 

@Sindre gl with that. Du kan alltids heve kjøpet though, noe jeg lett hadde gjort forrige gang jeg bestilte spill fra elkjøp, hadde jeg bare ikke visst at de ville fått solgt det ca. 3 sec etter at det hadde kommet opp i hyllene :p

 

EDIT: Dæven 10min og en side med replys.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Jeg skjønte egentlig ikke hva elkjøpmannen sa, men han sa at det var FC som sto for utsendingen og at FC hadde garantert elkjøp at de skulle ordne seg. Skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke kunne sendt det ut, eller ihvertfall lagt opp for nedlastning, for flere uker siden når alle vet at ting kan ta lenger tid enn man tror.

Endret av Graapho
Lenke til kommentar
Bonver var det nok ja. noe peiling på hvor det er hen?
På Bonver sine nettsider står dette: "Bonver, som finnes ved Stockholms innløp i Gåshaga på Lidingø, .." Stockholm er relativt sentralt, så regner med pakken er i Oslo iløpet av dagen, fra posten terminal derfra tar det som regel en halv dag å sende pakken til "sentrale deler" av landet. Dersom du bor i gokk though er det ikke sikkert du har spillet før på lørdag. Sist jeg bestilte fikk jeg hentelapp på SMS. Håper jeg får det denne gangen også, mtp at hentelappen kommer i postkassa før 13. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...