Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Er det fortsatt folk som ikke har fått spillet sitt? :ph34r:

 

Ja meg! Og ikke får jeg det heller!

Alt jeg sitter igjen med er en følelse av dårlig service, en kvittering på betalt collectors edition, kontoutskrift fra nettbaken om at jeg er trukket for spillet og en helvette iritasjon på at ingen kunne sagt at de rotet bort spillet før i dag!

 

og til dere andre: ALDRI bestil noe fra Elkjøp nettbutikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det fortsatt folk som ikke har fått spillet sitt? :ph34r:

 

Ja meg! Og ikke får jeg det heller!

Alt jeg sitter igjen med er en følelse av dårlig service, en kvittering på betalt collectors edition, kontoutskrift fra nettbaken om at jeg er trukket for spillet og en helvette iritasjon på at ingen kunne sagt at de rotet bort spillet før i dag!

 

og til dere andre: ALDRI bestil noe fra Elkjøp nettbutikk.

 

Du kommer nok ingen vei med forbruker råd etc, men du har rett til å klage. Du burde få alle pengene tilbake, + eventuelt spillet som kompensasjon. Det blir jo ikke det samme som collecters utgaven, men i det minste blir det plaster på såret, og et signal på at de faktisk tar klagen seriøst. Hvis de har gjort en feil er det ikke mye man egentlig kan gjøre med det, for det er jo ikke kundeserive sin feil, men heller hele Elkjøp. Men at de beklager og kompenserer burde gjøre alle parter fornøyde, selv om det nok er lite kundeservice får lov til å gjøre =/ Uff, tenk på alt det drittet kundeservice hører pga at det er Elkjøp som har drite på draget her, husk også det, aim for Elkjøp - ikke de stakkarne på telefonen som må sitte å ta imot dritten mens lederne sitter gjemt vekke på sine kontorer.

Lenke til kommentar

Vil bare starte med å si at jeg jobber på Elkjøps kundesenter, men har ingen myndighet til å snakke på vegne av elkjøp, så jeg snakker kun som meg selv =)

 

Det som har skjedd i denne saken er at pakken har blitt borte i posten. Det er faktisk noe elkøp ikke kan noe for, alikevel har vi valgt å gi tilbake alle pengene og i tillegg gi kunde et gratis eksemplar av normal edition. Bare sjekk mailen din JallaBalla så ser du en ny mail som er sendt fra meg i dag =)

Lenke til kommentar
Så hva skjer nå da, var det ikke noen her som snakket om at man kunne kreve kompensasjon hvis pakken ble over en uke forsinket?

 

Du har alltids angrerett, så gå i butikken og kjøp deg en ny utgave, og benytt deg av angreretten (sett at du ikke har betilt CE, da er det vel bare å vente)

 

Elkjøp gikk tidlig ut å sa at de ikke kom til å sende ut spillet før 21-23/5, så dette burde egentlig ikke komme som noen overraskelse på dere :)

 

Selv fikk jeg min fra Elkjøp på onsdag denne uken..

Lenke til kommentar
Vil bare starte med å si at jeg jobber på Elkjøps kundesenter, men har ingen myndighet til å snakke på vegne av elkjøp, så jeg snakker kun som meg selv =)

 

Det som har skjedd i denne saken er at pakken har blitt borte i posten. Det er faktisk noe elkøp ikke kan noe for, alikevel har vi valgt å gi tilbake alle pengene og i tillegg gi kunde et gratis eksemplar av normal edition. Bare sjekk mailen din JallaBalla så ser du en ny mail som er sendt fra meg i dag =)

 

Først vil jeg si at det er bra at dere forsøker å rydde opp. Det er ihvertfall noen som tar litt ansvar.

 

Så vil jeg si at dette kunne dere gjort for lenge siden.

 

Ta en telefon til Posten og spør hvor ofte "ting blir borte i posten", og se hva de svarer. Ting blir ikke bare borte. Enten er den ikke sendt eller så har noen tatt den til seg selv, enkelt og greit. Det er ihvertfall min mening. Jeg har tross alt lov til å mene noe her også ;)

 

Å bruke unnskyldninger som "blitt borte i posten" til feks. ligningsmyndighetene kunne jo også vært interessant. Ting blir ikke bare borte.

 

dessverre fint lite noen av oss kan gjøre med det nå.

 

Dessuten om dere hadde sendt den som pakke og ikke brev fra starten av så hadde vi alle hatt sporingsnummer på pakken. Og ja - at dere sendte den som brev ER deres feil.

Alle vet at de som har fått pakken sin fra dere faktisk har et sporingsnummer og at pakken er alt for stor for en postkasse.

 

Takker likevel for at du postet noe i denne saken. Er ikke meningen å være irritert på deg som person - beklager hvis du oppfattet det slik.

Lenke til kommentar

At ting blir borte i posten er ikkke så veldig uvanlig faktisk, men er sant som du sier at som regel er det et eller annet postbud som har tatt den.

 

Angående brevpost: Du kan velge på nettsidene til elkjøp om du vil ha det sendt som brev eller som pakke, men det stemmer at alle aoc colletors edition ble sendt som pakke fordi de var for store for brevpost.

 

Jeg er helt enig med deg at vi ikke bare kan skylde på posten. Er derfor jeg valgte å gi deg et gratis eksemplar av spillet, så får heller ledelsen min krangle med posten senere =D

 

Skjønner deg godt jeg =) Bra at du forstår at jeg personelig ikke kan noe for det hvertfall.

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

De som bestiller spillet fra elkjøp, har Elkjøp som kunde, ikke posten. Hva Elkjøp bruker for å få pakken fram har ikke noe med oss å gjøre. Om en pakke blir borte så er det Elkjøp sin feil om de ikke gjør noe med det. Vi har all rett til å klage til elkjøp om at man ikke har fått en pakke, så er det opp til elkjøp å ta det videre til posten.

 

men, jeg var en av de heldige som faktisk fikk CE -en min ;) Men jeg tror ikke jeg kommer til å bestille noe pre-release igjen fra elkjøp, selv om det kan være billig =/ Liker elkjøp mer som en "Gå inn å kjøpe" butikk ;)

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Helt enig med deg her. Det er Elkjøp som skal erstatte ovenfor kunden også får ledelsen i Elkjøp sloss med posten senere, men i dette tilfellet var det litt vanskelig å "erstatte" produktet når det tross alt ikke eksisterer fler.

 

Er også enig i at rutinene rundt Conan var for dårlige, men håper disse er mye bedre ved neste storslipp av spill.

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...