Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

For de som ikke har fått det med seg så må man skrive /claim i chatten når du har lagd en charater i AoC. Da får du tilgang til items som er med i forhåndsbestilling.

Om man også får ringen og driking cape på denne måten vet jeg ikke. Står sikkert noe om det i spillpakken når du får den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir sendt direkte til deg pr post, ikke via noen elkjøp eller slikt - sånt tar jo lengre tid :p.

 

Som jeg fikk vite det fra kundesupport på elkjøp, så ville de sende fra et hovedlager i sverige rundt til hovedbutikkene, som igjen ville videresende det til deg med din valgte fraktemåte. Hun sa de ville få det inn fra sverige i morgen forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Er enig at det er surrete av funcom. F.eks. spaceworld i asker så får bare de som har bestilt C.E mount/bag :O det er fordi butikken kun fikk koder tilsvarende antall C.E.. utrolig tragisk når det reklameres heftig om disse pre-order mountene :no: vel bryr meg lite da jeg har bestilt C.E =D

Lenke til kommentar

Har registrert meg på Elkjip, men det står liksom ikke noe vettugt der. Bestilte som brevpost. Betalte med Visa men de har ikke trukket noe enda, antar de trekker når de sender (og det tar 2-3 dager før man ser det).

 

 

Hvis du gikk inn på hjemmesidene til age of Conan så fikk du se hvilke butikker som ga deg en preorder kode som gir deg mount/bag. dessverre var ikke elkjøp på den lista hvis jeg ikke husker feil.

http://www.ageofconan.com/order_UK.html

Jeg har ihvertfall kjøpt CE og forventer å få det som står på beskrivelsen. Fatter ikke at det skal være så vanskelig.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Ikke i følge Elkjøp, de vil sende ut det fysiske spillet den 23. altså, vil vi få spillet neste uke en gang, ca 3-7 dager senere enn alle andre =S

 

eh? nå tar du feil eller?

 

i mailen jeg fikk fra Elkjøp står det svart på hvitt

 

"Spillet sendes denne uken slik at du har det på releasedagen, fredag 23. Mai!"

 

Er jo noe av poenget med og forhåndsbestille at man skal ha det på utgivelsesdagen, det eneste som kan messe opp det må jo være problemer under transport eller liknende

Lenke til kommentar
Ikke i følge Elkjøp, de vil sende ut det fysiske spillet den 23. altså, vil vi få spillet neste uke en gang, ca 3-7 dager senere enn alle andre =S

 

eh? nå tar du feil eller?

 

i mailen jeg fikk fra Elkjøp står det svart på hvitt

 

"Spillet sendes denne uken slik at du har det på releasedagen, fredag 23. Mai!"

 

Er jo noe av poenget med og forhåndsbestille at man skal ha det på utgivelsesdagen, det eneste som kan messe opp det må jo være problemer under transport eller liknende

 

Ja, det er oppklart i ettertid av dne posten min, at de sender enten ut på onsdag eller torsdag, og DE sier at det skal være framme inne fredag.

 

mermaidman: Men tanke på at jeg sitter å ser på en mount i kontoen min, og jeg forhåndsbestilte fra Elkjøp(Elkjip indeed :p ) så tror jeg de gir Mount og bag. Men jeg bestillte CE, vet ikke hvordan det er med normal version i fra de.

Lenke til kommentar

skal ringe dem snart her og kjefte som faen på med.

dritt.

 

Edit: Rinngte nå. det var vist blitt sendt i dag til mitt nermeste post kontor så det skulle være her i morgen sa han.

ble litt lette nå. ble sendt fra en plass som heter `Bonger` eller noe slik, ikkje vett eg kor det er men.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...