Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vet ikke om det er veldig vanskelig å forstå. men mount og bag har egentlig ikke noe med CE å gjøre. men med at du forhåndsbestiller. I CE får du drinking cape og xp ring. dette er de to itemsene du får i CE så du får egentlig 4 items. du kan ikke få CE uten mount/bag fordi den er utsolgt.

 

Spaceworld der jeg bor(asker) så er mount/bag og EA kun for de som bestiller CE, selv om det sies noe annet fra funcom. men butikken hadde bare 60 koder noe som tilsvarer antallet CE de selger ut... irriterende for dere som droppa å bestille CE, vet nå ikke om det er slikt over alt men..

 

Okay nå er eg med dei kunne godt å skrevet det på hjemmesiden eller mailen ELLER folk på Kunderserive burde hatt pitte litt peilling på va elkjøp selger.

 

Men då får eg altså alt? 4 items Bag,Ring,Mount,Cape,Belte det blir jo 5 items viss du skal kalle mounten får item.

 

ja, genialt ikke sant ;) 4 items og en mount =D *Pakker Kille Rhino i skolesekken*

 

GENIALT da er det bara å sette seg tilbake å slappe av, og vente til fredag. Btw noen som vett når på fredag vi kan begynne å spille på fredag? Klokken?

Lenke til kommentar

elkjøp er et sted jeg bare går for ting jeg vet jeg vil ha som de har inne. ikke noen bestilling eller "tips" fra den butikken. elendig service. Skulle ha en laptop på messa dems. såbestilte jo den. får beskjed at jeg kan hente den. begeistra jeg er så kommer jeg hjem så bare. faen var liten skjerm til å være 17" så ser jeg at skjermen og hardisken er mindre en hva jeg har betalt for. så ringer og klager, de sier at de har bestilt min pc nå og de skal ringe tilbake når den er der.

 

Jeg driter i det de sa om at jeg skulle pakke in pcen. jeg bruker den og finner ut at skjermen er god nok for meg. men elkjøp skal ikke slippe billig unna. så drar dit for å hente min pc. tullingene ringte og sa jeg kunne komme å hente den, men selvfølgelig var den ikke der. han prøveer å prakke på meg en dårligere PC, fatteslig virusprogram. ener med at jeg tar med meg eksterne hardisker til verdi av 3000 og noe småtterier jeg fant interesant men ikke verdt å betale for.

 

Betaler heller mer hos spaceworld, har bedre erfaring med dem. (dessuten har jeg masse gavekort der :p)

 

Edit: tviler at serverene er oppe 00.01. men hva vet jeg har ikke vært med på release før. salget starter vel da så folk skal kunne instalere det asap og patche seg klare til jobb/skole er ferdig så de kan stenge omverden ute fra første sekund. trolig noe som ikke skjer, men godt tenkt:)

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
elkjøp er et sted jeg bare går for ting jeg vet jeg vil ha som de har inne. ikke noen bestilling eller "tips" fra den butikken. elendig service. Skulle ha en laptop på messa dems. såbestilte jo den. får beskjed at jeg kan hente den. begeistra jeg er så kommer jeg hjem så bare. faen var liten skjerm til å være 17" så ser jeg at skjermen og hardisken er mindre en hva jeg har betalt for. så ringer og klager, de sier at de har bestilt min pc nå og de skal ringe tilbake når den er der.

 

Jeg driter i det de sa om at jeg skulle pakke in pcen. jeg bruker den og finner ut at skjermen er god nok for meg. men elkjøp skal ikke slippe billig unna. så drar dit for å hente min pc. tullingene ringte og sa jeg kunne komme å hente den, men selvfølgelig var den ikke der. han prøveer å prakke på meg en dårligere PC, fatteslig virusprogram. ener med at jeg tar med meg eksterne hardisker til verdi av 3000 og noe småtterier jeg fant interesant men ikke verdt å betale for.

 

Betaler heller mer hos spaceworld, har bedre erfaring med dem. (dessuten har jeg masse gavekort der :p)

 

Edit: tviler at serverene er oppe 00.01. men hva vet jeg har ikke vært med på release før. salget starter vel da så folk skal kunne instalere det asap og patche seg klare til jobb/skole er ferdig så de kan stenge omverden ute fra første sekund. trolig noe som ikke skjer, men godt tenkt:)

 

Kan bara ikke fatte å begripe hvorfor elkjøp annseter folk som ikke har peilling i det hele tatt på hvilke produkter dei har, er ikke første gangen eg har opplevd dette!

Lenke til kommentar

Men ser ikke helt hvorfor det er relevant for denne tråden? Du har jo ikke blitt lurt eller fått noe som helst feilinformasjon av elkjøp her? All info sto jo i eposten og linkene du fikk.

 

Så det ordna seg jo?

 

Det er jo funcom som har rota med infoveien og ikke helt delt ut rett info - som du sikkert har sett har du fått mange forskjellige svar bare i denne tråden, og mange ulike kjeder praktiserer ulikt.

 

Kanskje du heller skulle takke elkjøp, med tanke på at de er eneste norske butikk som fortsatt har AoC CE?

Lenke til kommentar
Ringte Elkjøp i dag, hun damen sa at dem skulle sende de nermeste dagene, altså i morgen/onsdag.

:D

Yaay! :D

Peiling på kor dette blir sendt i frå?

 

F. eks lager i Oslo, eller blir det sendt i frå nærmaste elkjøp-butikk?

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Noen har flaks og kommer faktisk i kontakt med noen som ser ut som om de vet noe(Eller som er gode til å lyge ;) )

Jeg ringte Elkjøp I dag(Før Skogsilk) og venta i 10 min i kø(Fin musikk tho, masse reklame også =S ) Og fikk kontakt med ei som ikke viste hva hun skulle si, og bare sa at de ikke kom til å sende før den 23, da dette var release.

Men, jeg håper selvsagt at Skogsilk har rett, me wants meh game ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...