Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Går vel tog frå Oslo til Bergen.

 

Og akkurat nå sitter det nok en Elkjøp-medarbeider i Oslo og titter på rutetabellen. Ooops, der var klokken ti og hvis han fortsetter nå får han ikke mer overtidsbetaling...Jaja, hvis det blir sendt mandagen så har dere fort spillet til onsdagen guttter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går vel tog frå Oslo til Bergen.

 

Og akkurat nå sitter det nok en Elkjøp-medarbeider i Oslo og titter på rutetabellen. Ooops, der var klokken ti og hvis han fortsetter nå får han ikke mer overtidsbetaling...Jaja, hvis det blir sendt mandagen så har dere fort spillet til onsdagen guttter.

Jeg bor rett ved Oslo S og har heller ikke fått noe. Det er ikke der problemet ligger.

Lenke til kommentar
Men det er jo litt vrient og, med flystreik inn til norge = spillene levert for seint til hovedlager + togproblemer i natt osv...

Alastor verken flystreik eller togproblemene i morges har noe med dette å gjøre.

 

Jeg bor 3 minutters gange fra Oslo S og vet godt hva som har skjedd på Gardemoen i dag. Jeg tok sågar toget fra Oslo S, som jeg hver dag gjør, i morges og vet akkurat hva det skyltes og hvorfor det ikke har noen ting med denne saken å gjøre. Et lite problem i Oslotunnelen og et kvarters stopp i togtrafikken hindrer ikke posten i å komme frem.

 

Jeg selger selv programvare i Norge, selv om det er mellom 100 og 1000 ganger dyrere, og jeg vet hvordan logistikken i Norge fungerer.

 

Elkjøp har her gjort en eller flere feil. Det er en ærlig sak. Poenget er at man blir møtt med usannheter og det som må kunne karakteriseres som dårlig kundeservice. Dette er et problem.

 

Ja, og det er jeg helt enig i. Kommunikasjon, svar osv har ikke vært gode nok. Uten tvil. Men det er bare min mening som sagt, ingen offisiell uttalelse :).

 

Men er enig, uten tvil, at kommunikasjon har vært for dårlig, uansett HVOR feilen har skjedd.

 

Men du må jo være enig i at når noe er sendt fra punkt x, og er i postens hender feks fra og med onsdag, så er det lite elkjøp får gjort fra det punktet?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Elkjøp har ikke av hva jeg vet noen gang brukt FLY til å sende varer, og posten gjør heller ikke det med mindre det er no ekspress ekstreme saker.

De bruker tog eller lastebil. Elkjøp får varer med tog til hovedlager i Svergie, og sendes ut med lastebil derfra. Ikke tog. Er for mange butikker til å bruke tog, hvor nesten alle er langt unnat tog. De bruker lastebil.

 

Ingen streik der av det jeg vet.

 

Utifra hva folk sier her, så har Elkjøp KS sagt at det er tog og fly problemer som er årsaken.

 

Nå er det mulig spillene sendes direkte med post fra HK i svergie, og det er posten som har rotet det til. Er ikke helt sikker på om ting går via Lørenskog før det dist i Oslo når det tas fra nettet. Mulig det er Svergie.

 

Elkjøp har uansett sannsynlig ødelagt helga. Om ikke helt, da det jo er KUN et spill, så mye av det jeg gledet meg til. Ingen planer denne helgen,s å passa bra... idioter ass...

Endret av Radey
Lenke til kommentar
Ja, den påstanden er jeg spent på en begrunnelse for :). Når en vare er SENDT fra lageret til elkjøp mot deg som kunde, hvor er da feilen hen?

 

Julenissen.....

 

Vel, det blir vel Postens sin feil, men vi må fortsatt klage til Elkjip, så er det opp til dem å videreføre dette til posten ;)

Lenke til kommentar
Men vi vet jo ikke om de ble sendt ut torsdag eller ei. Etter hva jeg har fått høre ble de sendt før torsdag. Men jeg vet ingenting sikkert.

 

Hehe. festlig at en moderator som jobber for elkjøp sitter og forsvarer arbeidsgiveren sin..

 

Når man har bestilt en vare og avtalt å få den på release er det elkjøp sin feil dersom den ikke kommer fram (punktum), og det er jævlig dårlig.

Lenke til kommentar
Men vi vet jo ikke om de ble sendt ut torsdag eller ei. Etter hva jeg har fått høre ble de sendt før torsdag. Men jeg vet ingenting sikkert.

 

Hehe. festlig at en moderator som jobber for elkjøp sitter og forsvarer arbeidsgiveren sin..

 

Når man har bestilt en vare og avtalt å få den på release er det elkjøp sin feil dersom den ikke kommer fram (punktum), og det er jævlig dårlig.

Har jeg noe sted sagt det ikke er dårlig? Finn det sitatet fram, takk :).

Lenke til kommentar
helt enig, Elkjøp har det fulle ansvar for dette her. dem kunne lett ha klart og levert til release. men nei, dem må vente til dagen før.

er jo helt tragisk.

Hvem sier produktet ikke ble sendt før i går? Antagelser, vi vet det ikke..

 

Kunde support i går(I dag fikk de merkelig nok tegn fra gud om at spillet fasktisk IKKE ble sendt i går, men for lenge siden) og det faktum at breven/e-mailene med kvitering kom i går?

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...