Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på Elkjøp og kjøpt vanlig-versjonen. Så når CE kommer, peller jeg bare ut CD-ene og selger de og CD-keyen til noen andre. Så beholder jeg resten i pakken selv.

Hm da får du jo ikke ingame items...?

Får jeg ikke det? Ble ikke de registrert med den koden Elkjøp sendte?

 

Jo, mount og belte fikk du fra Elkjøp i den koden, men koden i CE boksen inneholder Kappen og ringen.

Ah, kappen har jeg. Fikk en kode i en mail. Men kan jeg ikke bare ta denne koden med itemsene når de kommer med CE? Eller ligger de med CD-keyen til spillet som er der?

 

CD-keyen ER item keyen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å herregud for en tråd. Jeg er enig i at det er Elkjøp sin feil, men er det vits i å hisse seg opp for den grunn. Jeg har heller ikke fått min pakke derfra, men faen eller sånt må man regne med.

Noen har kortere lunte enn andre, og vi vil gjerne få det ut en plass. Mye bedre enn at vi eksploderer som atombomber som sender 5 sider lange brev på forum og til Elkjøp.

 

Da har jeg vært på Elkjøp og kjøpt vanlig-versjonen. Så når CE kommer, peller jeg bare ut CD-ene og selger de og CD-keyen til noen andre. Så beholder jeg resten i pakken selv.

Hm da får du jo ikke ingame items...?

Får jeg ikke det? Ble ikke de registrert med den koden Elkjøp sendte?

 

Jo, mount og belte fikk du fra Elkjøp i den koden, men koden i CE boksen inneholder Kappen og ringen.

Ah, kappen har jeg. Fikk en kode i en mail. Men kan jeg ikke bare ta denne koden med itemsene når de kommer med CE? Eller ligger de med CD-keyen til spillet som er der?

 

CD-keyen ER item keyen.

LAger de forskjellige CD-keys for hver utgave av spillet?

Lenke til kommentar
Å herregud for en tråd. Jeg er enig i at det er Elkjøp sin feil, men er det vits i å hisse seg opp for den grunn. Jeg har heller ikke fått min pakke derfra, men faen eller sånt må man regne med.

 

Det er ikke det at vi ikke har fått pakken, men hvordan Elkjøp har gått fram med dette...

Lenke til kommentar
Har de laget to forskjellige typer CD-keyer da? Er stokk noob når det gjelder sånt.

Dei har nok laga ein "type key" for vanlig versjon, og ein anna "type" som er låst til Collectors Edition.

Ah, der for ringen min. Drit i det, har enda capen(fikk kode til den i en mail), beltet og Rhinoen.

Lenke til kommentar
Å herregud for en tråd. Jeg er enig i at det er Elkjøp sin feil, men er det vits i å hisse seg opp for den grunn. Jeg har heller ikke fått min pakke derfra, men faen eller sånt må man regne med.

 

Det er ikke det at vi ikke har fått pakken, men hvordan Elkjøp har gått fram med dette...

Jeg er litt enig her dessverre, informasjonsflyten har etter hva jeg har sett vært for dårlig...burde vært klarere info som alle på kundesenteret visste om osv.

 

Dette er min personlige mening, ikke et "offisiellt elkjøp-svar".

 

Men det er jo litt vrient og, med flystreik inn til norge = spillene levert for seint til hovedlager + togproblemer i natt osv...

 

Utrolig kjedelig uansett - samboeren min i trondheim har heller ikke fått.

Lenke til kommentar
Å herregud for en tråd. Jeg er enig i at det er Elkjøp sin feil, men er det vits i å hisse seg opp for den grunn. Jeg har heller ikke fått min pakke derfra, men faen eller sånt må man regne med.

 

Det er ikke det at vi ikke har fått pakken, men hvordan Elkjøp har gått fram med dette...

Jeg er litt enig her dessverre, informasjonsflyten har etter hva jeg har sett vært for dårlig...burde vært klarere info som alle på kundesenteret visste om osv.

 

Dette er min personlige mening, ikke et "offisiellt elkjøp-svar".

 

Men det er jo litt vrient og, med flystreik inn til norge = spillene levert for seint til hovedlager + togproblemer i natt osv...

 

Utrolig kjedelig uansett - samboeren min i trondheim har heller ikke fått.

Setter pris på at du svarer! :)

 

 

Kan du sei noko om det er problemer med transporten nå?

Lenke til kommentar

Jeg håper jo virkelig det, er postgang på lørdager så det burde jo være mulig. Men jeg vet jo ikke. Jeg aner ikke hvordan spillene sendes, når de ble sendt eller noe..jeg jobber bare i en vanlig elkjøpbutikk, ikke sentralt, ikke med spill :).

 

Men jeg håper jo det, leveranse en dag forsinket. Spillene er jo sendt, er jo grenser for hvor lang tid noe kan ta i postsystemet.

Lenke til kommentar
Jeg håper jo virkelig det, er postgang på lørdager så det burde jo være mulig. Men jeg vet jo ikke. Jeg aner ikke hvordan spillene sendes, når de ble sendt eller noe..jeg jobber bare i en vanlig elkjøpbutikk, ikke sentralt, ikke med spill :).

 

Men jeg håper jo det, leveranse en dag forsinket. Spillene er jo sendt, er jo grenser for hvor lang tid noe kan ta i postsystemet.

 

Sitter vel noen som jobber i posten nå og godter seg med splitter nye AoC CE spill, mens Elkjøp sin sending på "mystisk" vis blir forsinket mer en alle andres. ;)

Lenke til kommentar

Haha, ja ikkesant :p.

 

Nei..jeg kan ikke annet enn å beklage det her. Er det ingen som har fått levert spill fra elkjøp i det hele tatt, uansett hvor i landet eller?

 

EDIT: Ser ut som om mange fra absolutt spill heller ikke har fått...Jeg tipper togtrøbbelet i dagmorges er skyld i mye av det her..

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Haha, ja ikkesant :p.

 

Nei..jeg kan ikke annet enn å beklage det her. Er det ingen som har fått levert spill fra elkjøp i det hele tatt, uansett hvor i landet eller?

 

EDIT: Ser ut som om mange fra absolutt spill heller ikke har fått...Jeg tipper togtrøbbelet i dagmorges er skyld i mye av det her..

Trur eg berre har sett 1 person i denne tråden som har fått i frå Elkjøp. Håper ting går som planlagt no då, sånn at eg får det i morgon. :)

Lenke til kommentar
Haha, ja ikkesant :p .

 

Nei..jeg kan ikke annet enn å beklage det her. Er det ingen som har fått levert spill fra elkjøp i det hele tatt, uansett hvor i landet eller?

 

EDIT: Ser ut som om mange fra absolutt spill heller ikke har fått...Jeg tipper togtrøbbelet i dagmorges er skyld i mye av det her..

 

 

kjøres spillene med tog til vestlandet og?

Lenke til kommentar
Haha, ja ikkesant :p .

 

Nei..jeg kan ikke annet enn å beklage det her. Er det ingen som har fått levert spill fra elkjøp i det hele tatt, uansett hvor i landet eller?

 

EDIT: Ser ut som om mange fra absolutt spill heller ikke har fått...Jeg tipper togtrøbbelet i dagmorges er skyld i mye av det her..

 

 

kjøres spillene med tog til vestlandet og?

Går vel tog frå Oslo til Bergen.

Lenke til kommentar
Men det er jo litt vrient og, med flystreik inn til norge = spillene levert for seint til hovedlager + togproblemer i natt osv...

Alastor verken flystreik eller togproblemene i morges har noe med dette å gjøre.

 

Jeg bor 3 minutters gange fra Oslo S og vet godt hva som har skjedd på Gardemoen i dag. Jeg tok sågar toget fra Oslo S, som jeg hver dag gjør, i morges og vet akkurat hva det skyltes og hvorfor det ikke har noen ting med denne saken å gjøre. Et lite problem i Oslotunnelen og et kvarters stopp i togtrafikken hindrer ikke posten i å komme frem.

 

Jeg selger selv programvare i Norge, selv om det er mellom 100 og 1000 ganger dyrere, og jeg vet hvordan logistikken i Norge fungerer.

 

Elkjøp har her gjort en eller flere feil. Det er en ærlig sak. Poenget er at man blir møtt med usannheter og det som må kunne karakteriseres som dårlig kundeservice. Dette er et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...