Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjelder det også for meg som bestile fra Spaceworld? :p Ser ut som jeg er den eneste som har gjort det, men er samme problem. Ingen vet hvor pakken min er. Spaceworld sier ca at det er fordi jeg ikke spurte om sporing etc, selv om jeg snakket med kdsupport når jeg gjorde det... og posten gir jeg opp, for hva skal jeg si der? Er vel ikke noen måte å få kontakt med dem på nå..

Men, syns det er dårlig når siden (spaceworld) lovte levering den 23, veit at de ikke er ansvarlige for postens udugelighet, kanskje på tide å styrte postens monopol i Norge? Gang på gang så er de så udugelige at de ikke skulle vært lov, selv om det så klart er det... dessverre heheh..

Lenke til kommentar

Huff... Ikke et Age of conan spill å oppdrive, untatt på Narvesen, hvor de går til 500+ kr =S Nei, så mye penger har jeg ikke til gode, Elkjøp skal så værs så god få lever spillet til meg innen i morgen, hvis ikke så skal de seriøst få høre det.

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Elkjøp har skuffet hundrevis av kunder, flere hundre personer rundt forbi i Norge som har forhåndsbestillt Age Of Conan har ikke mottat det. Hendviser til denne tråden på disusjon.no https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11226881

Her ser dere hundrevis av personer som skriver og er fortvila. Elkjøp har lovet oss at vi skulle få det til realse dato men nesten ingen har mottat det! Og heller ikke mottatt noe skikkelig info om hvorfor.

Lenke til kommentar

Det verste her er at spillet kosta 350 kroner, men med frakt totalt kostet det 430+.

Syns det er urimelig å betale ca 80 kroner i frakt, og så kan de ikke levere på lovet dato, de klarer heller ikke gi beskjed om at dette blir forsinket. Så klart, hadde noen gitt meg en sms,telefon,brev eller tilbakemelding om at det ble forsinket hadde jeg ikke sakt et pipp, men når ingen gidder å si meg noe, og 1 - lyver med at det var sporing på pakken min 2 - ikke svarer på epost jeg sendte tirsdags natt 3 - ikke vil gi meg noe informasjon eller noe som helst i saken.

Her er hva spaceworld sier :

 

 

Dato: 23.May.2008

Kundeservice:

 

Den er sendt som brev tidligere i uken. Det er derfor ikke mulig å spore den opp. Du burde hatt den i går hvis posten hadde gjort jobben sin, men da har du den sikkert senere i dag

 

Henvendelsen er ferdigstilt.

Lenke til kommentar
Da har jeg vært på Elkjøp og kjøpt vanlig-versjonen. Så når CE kommer, peller jeg bare ut CD-ene og selger de og CD-keyen til noen andre. Så beholder jeg resten i pakken selv.

Hm da får du jo ikke ingame items...?

Får jeg ikke det? Ble ikke de registrert med den koden Elkjøp sendte?

Lenke til kommentar
Da har jeg vært på Elkjøp og kjøpt vanlig-versjonen. Så når CE kommer, peller jeg bare ut CD-ene og selger de og CD-keyen til noen andre. Så beholder jeg resten i pakken selv.

Hm da får du jo ikke ingame items...?

Får jeg ikke det? Ble ikke de registrert med den koden Elkjøp sendte?

 

Jo, mount og belte fikk du fra Elkjøp i den koden, men koden i CE boksen inneholder Kappen og ringen.

Lenke til kommentar
Da har jeg vært på Elkjøp og kjøpt vanlig-versjonen. Så når CE kommer, peller jeg bare ut CD-ene og selger de og CD-keyen til noen andre. Så beholder jeg resten i pakken selv.

Hm da får du jo ikke ingame items...?

Får jeg ikke det? Ble ikke de registrert med den koden Elkjøp sendte?

 

Jo, mount og belte fikk du fra Elkjøp i den koden, men koden i CE boksen inneholder Kappen og ringen.

Ah, kappen har jeg. Fikk en kode i en mail. Men kan jeg ikke bare ta denne koden med itemsene når de kommer med CE? Eller ligger de med CD-keyen til spillet som er der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...