Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

ringte nettopp og var rimelig forbanna, snakka med ei svensk ei. Ho skulle ringe meg tilbake, skulle vist prøve å få tak i sporingsnummer. Først sa ho "de ble sendt i dag, fordi lageret var tomt" så sier jeg, jævla rart da siden min stod som sendt på onsdag, da ble det stille på ho. Elkjøp suger =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er korrekt at vi ikke mottar før neste uke er det noe alvorlig galt hos Elkjøp.. Det var tross alt mulig å bestille CE fra Elkjøp før 01.05.08, noe som har gitt dem rimelig god tid. Dette tyder bare på at Elkjøp driter i kundene sine, jeg kan garantere at elmøkkdrittkjøp aldri skal få en krone mer av meg!

Lenke til kommentar
Gleder meg til å høre Alastors unnskyldning i dag :p Ikke vondt ment mot deg alastor, skjønner godt at du beskytter der du jobber.

 

Jeg tror det kan bli vanskelig å unnskylde det med noe som helts troverdig, når det tross alt er andre selskaper som har klart å sende ut CE til kundene sine... :D

Lenke til kommentar

Mottar postkontorene deres post bare 1 gang for dagen, og det før postbudet kjører ut? Jeg har planer om å stikke ned på postkontoret her med meg litt senere og spørre pent om de kan lete. Hvis ikke blir jeg nødt å vente på hentelappen/postbudet i morra. (rakk ham akkurat ikke idag)

Lenke til kommentar

FY FAEN I HELVETE!!! PAKKEN KOM IKKE I DAG!!!`Ringte til elkjøp så sa dei at det var pågrunn av flystreiken å at dei hadde sendt det på tirsdag! Dei lyger å snakker så møye piss at eg blir kvalmen i går sa dei at dei skulle sende det litt senere på dagen! Så spurte eg etter sporings nummer siden eg har betalt ekstra får det, men det fant han ikke!!! JÆVLA ELFAEN

Lenke til kommentar

Usikker om det fortsatt er slik, men for en mnd var Flesland nattestengt pga. arbeid på rullebanen, kan godt hende de har fått det unna pga. flystreiken, men mener de hadde satt av tid til ut i juni. Ergo er ca. allt av brev og en del pakker forsinka 7-8 timer, dersom de skulle vært sendt på natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...