tradhtare Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kopiert fra gruppen som står bak det hele: *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* DA ER VI IGANG! *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* Alle som ønsker URGE på 1,5L flasker boikotter all annen væske og kjøper så mye URGE de kan i dag! La Coca-Cola få kjenne hvor sterkt vi elsker denne brusen! TØM BUTIKKHYLLENE! Alle medlemmer oppfordres til å foreviggjøre sitt innkjøp ved bruk av foto/videoapperat, for så å laste det opp til gruppen! _________________________TIL INFO__________________________ Vi admins jobber hverken for eller i Coca-Cola Company. Vi er enkelt og greit kun vanlige mennesker som ønsker vår favorittdrikk på 1,5 l flasker. Liker du ikke URGE kan du la være å si noe. Liker du ikke Coca-Cola Company kan du sutre i grupper som er enig med deg. Her er det godt humør, glede og tørste som gjelder! Skål! Takk Admins __________________________________________________________ GRUNNER FOR IKKE Å VÆRE MED: (med svar) Problem: Jeg har ikke penger Løsning: Lån, bruk sparepenger eller pant samlingen av tomme URGE-flasker. Problem: Jeg kan ikke, jeg reiser bort. Løsning: Du behøver ikke være hjemme! Du kan være hvor som helst. URGE fåes nesten over alt! Problem: Jeg liker Coca-Cola bedre! Løsning: Du støtter Coca-Cola ved å kjøpe URGE. I tillegg er det snakk om kun 1 dag. Coca-Cola kan du drikke hvilken som helst annen dag! Problem: Jeg liker ikke Coca-Cola company! Løsning: Hold munn! Ingen vil vite hvor mange mink, barn eller trær i regnskogen som må til for å lage en URGE. Problem: Jeg liker ikke URGE! Løsning: Du behøver ikke drikke URGE'n. Du behøver bare kjøpe! Problem: De selger ikke URGE her jeg bor... Løsning: Flytt! __________________________________________________________ Vil oppfordre alle URGEelskere her inne på diskusjon.no til å tømme hyllene til din nærbutikk,for Urge. La de merke hvor høyt vi elsker dennebrusen. Målet er å renske butikkene så myesom mulig. Kanskje vi får tilbake brusen på 1,5Litersflasker! Det er allerede flere butikker rundt om i landet som er tomme. Bidra du også! Kjøp Urge i dag:D Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Good. Jeg hadde akkurat nok i cash til å kjøpe 13 stk. Ser ut som engasjementet er lavt her i Trondheim Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tenk så digg på 1,5 liters flasker da! Håper på det engang:D Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ble bare 2 stykk på meg, men en venn av meg kjøpt 21stykk, samt at det ble ellers kjøpt ca. 10stykk til i klassen. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Ble bare 2 stykk på meg, men en venn av meg kjøpt 21stykk, samt at det ble ellers kjøpt ca. 10stykk til i klassen. Nice:D Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mhm, ligger vel totalt 70-80tomme urge flasker i et skap på skolen Dette er flasker fra kun de siste 2månedene. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 kjøpte meg en halvliter urge igår, tells det? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mer Urge i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5143&st=180 Tenkte meg ut for å kjøpe ei flaske nå Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Synes URGE'n fort blir tam i smaken, tror den passer best på halvlitersflasker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå