Gå til innhold

Spørsmål om youtube

Anbefalte innlegg

Kan godt være det er et annet sted jeg skal poste dette, fant ikke noe. Mod har min tilatelse å flytte meg om jeg "står parkert feil"..

Jeg har akuratt lagt ut en video på youtube.com

Halve poenget med filmen er at det er en overaskelse. Men youtube har ordnet det slik at når man ser bildeikonet til videoen (altså et lite bilde fra videoen som man trykker på som fungerer som en link, man blir dermed fraktet videre. hehe, dette høres n00bish ut)

Problemet er at youtube har valgt et hvilket som helst ramdom sted i filmen å ta bildet fra, og det bildet røper veldig veldig mye... Så spørsmålet er; Hvordan ordne det slik at det blir et annet bilde eller helt sort?

em.. noen som forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel jeg kan gå inn på "Edit Video Info", der du mener?

Der kan jeg velge mellom 3 bilder. Youtube har valgt 3 bilder, alle 3 fra avslørende steder som tilsammen utgjør 10 sek av filmens totalt 4min og 30 sek.. Maks uflask i så fall?

I tillegg så forandrer ikke bildet seg om jeg velger et annet bilde. det første bilde består

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Jeg tror kanskje at bildet som viser er bildet fra halvdelen av videoen.

Altså at hvis videoen er 1:00 minutt lang, så vil ikonet til vidoen være fra 00:30 sekunder, hvis du skjønner hva jeg mener.

Arrest me if im wrong :)

Lenke til kommentar

Vel jeg har forandret bildet til et som kanskje kanskje er mindre obvious...

har tittet på tiden til de forskjellige bildete... de bildene jeg kan velge er fra nøyaktig 1/4 ut i filmen, 2/4 og 3/4..

Så det ene bildet er jo 2/4 ut i filmen som blir nøyaktig midt i...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...