Gå til innhold

Skal kjøpe ny pc idag. Spm ang GPU.. Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Sitter klar til å bestille ny maskin idag, men er i tvil ang skjermkort. Har liten til null peil på dette område.. Har satt opp maskina med GX2, men er saklig i tvil siden det kommer så mange nye kort nå.

Frister veldig med et 4870(spesielt ett x2) kort. :dribble:

Noen som kan hjelpe meg litt?

Vis jeg skulle kjøpe et 3870 nå, kunne jeg da kjøpt et 4870 senere å kjørt CF med de? Åssen ville det funka isåfall?

har satt av 4500 til skjermkort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter klar til å bestille ny maskin idag, men er i tvil ang skjermkort. Har liten til null peil på dette område.. Har satt opp maskina med GX2, men er saklig i tvil siden det kommer så mange nye kort nå.

Frister veldig med et 4870(spesielt ett x2) kort. :dribble:

Noen som kan hjelpe meg litt?

Vis jeg skulle kjøpe et 3870 nå, kunne jeg da kjøpt et 4870 senere å kjørt CF med de? Åssen ville det funka isåfall?

har satt av 4500 til skjermkort

Gx2 kortet er det beste du kan kjøpe i skrivende stund, men kan du vente, så vent...

uten å vite sikkert, så tror eg ikkje at det går, for det er to forsjellige teknologier på de kortene...

ein god anbefaling.... Kjøp et 8800gt kort https://prisguiden.no/product.php?productId=85028

eller legger ett par hundre til ett 8800gts https://prisguiden.no/product.php?productId=89613

begge to=kanon kort

sparer du de evnt pengene du har igjen,

åså venter til etter sommer før du tenker på no nytt kort, for då kommer det t å verr eett hav av VELDIG gode kort på markede...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...