dao Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei og hå! Som sikkert ALLE har fått med seg så sparker Man Utd og Chelsea igang Champions League finalen Onsdag 21 Mai. I den anledning nekter jeg å se kampen på vanlig tv, den skal på storskjerm eller pub. I forhold til å bruke projektor har jeg to muligheter. 1. Streame fra pc og vise på projektor gjennom en vga kabel. Tror dessverre at viasat sin webtv har svenske kommentatorer.. 2. Tv signal inn på projektor. Her er jeg dessverre heøt grønn.. Hva trenger jeg? Har coax kabel ut fra veggen.. Har ikke sjekket projektoren for utganger, men skal få gjort det senere i dag. Dersom det bare er vga utgang, er jeg fucked? På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) 2. Tv signal inn på projektor. Her er jeg dessverre heøt grønn.. Hva trenger jeg? Har coax kabel ut fra veggen.. Har ikke sjekket projektoren for utganger, men skal få gjort det senere i dag. Dersom det bare er vga utgang, er jeg fucked? Hvis du har coaxkabel ut fra veggen så trenger du nok en tuner av noe slag. Slike finnes i TVer. Problemet er at få TVer lar deg hente signalet ut igjen gjennom kabel. Hvis du derimot har en DVD/harddiskopptaker eller en vanlig videomaskin imellom er det ikke usannsynlig at du kan sende coax inn der, søke frem kanalen og fra ext1 hente ut et videosignal som prosjektoren forstår. Da trenger du en slik kabel mellom videospiller/hddoptaker og prosjektor: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=14818609 EDIT Du må og selvsagt sørge for at kabelen er lang nok til at den rekker bort dit prosjektoren står:-) Endret 19. mai 2008 av Ekko Lenke til kommentar
dao Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 2. Tv signal inn på projektor. Her er jeg dessverre heøt grønn.. Hva trenger jeg? Har coax kabel ut fra veggen.. Har ikke sjekket projektoren for utganger, men skal få gjort det senere i dag. Dersom det bare er vga utgang, er jeg fucked? Hvis du har coaxkabel ut fra veggen så trenger du nok en tuner av noe slag. Slike finnes i TVer. Problemet er at få TVer lar deg hente signalet ut igjen gjennom kabel. Hvis du derimot har en DVD/harddiskopptaker eller en vanlig videomaskin imellom er det ikke usannsynlig at du kan sende coax inn der, søke frem kanalen og fra ext1 hente ut et videosignal som prosjektoren forstår. Da trenger du en slik kabel mellom videospiller/hddoptaker og prosjektor: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=14818609 EDIT Du må og selvsagt sørge for at kabelen er lang nok til at den rekker bort dit prosjektoren står:-) Takk for svaret! Skjønte at det ble mye pes, så jeg endte opp med å bestille en plasma tv.. Fatter skulle uansett gjøre det i løpet av noen mnd men da får jeg legge ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå