233995 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hvordan kan jeg finne ut hvilken telefonsentral jeg hører til? Noen som har noen sider på internett, som kan finne det ut? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hvordan kan jeg finne ut hvilken telefonsentral jeg hører til? Noen som har noen sider på internett, som kan finne det ut? Neppe i og med sentralnavn ikke er offentlig info. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Send en E-mail til telefon selskapet som du bruker. De sa det til meg en gang... Lenke til kommentar
233995 Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Hva med www.sdsl.no ? de gir ut info om det, men er det til å stole på? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hva med www.sdsl.no ?de gir ut info om det, men er det til å stole på? Det er ikke navnet på sentralen du får der, men er det ikke masse små fillesentraler i området så er det jo OK. Lenke til kommentar
umy Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hvis du har telenor, kan du gå på irc og se på din egen ident. [email protected] her vil ti211110a080 være navnet på sentralen du tilhører. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hvis du har telenor, kan du gå på irc og se på din egen ident. [email protected] her vil ti211110a080 være navnet på sentralen du tilhører. Neppe, dette er vel heller ID på en router eller DSLAM hos Online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå