Gå til innhold

Pakken har ankommet til lokalt postkontor - Når kan jeg få pakken min?


Anbefalte innlegg

Beklager dersom dette er en feilplassert tråd. Fant ingen passende kategori.

 

Mitt spørsmål er som følger:

 

Jeg har bestilt en Xbox 360 Arcade m/ Burnout Paradise City fra elprice.no.

Etter å ha sjekket pakkesporing, har jeg sett at pakken min har kommet til Stavanger, under

betegnelsen "registrert omlastingsterminal". Jeg bor ikke langt unna Stavanger (10 min m/ bil).

 

Når vil jeg få hentelapp, i forhold til når pakken min ankommer mitt lokale postkontor? Samme dag? Er det noen mulighet for meg å hente pakken min i det hele tatt, samme dag som den ankommer?

 

I morgen har jeg fri fra skolen, og det ville derfor vært supert om jeg kunne innvie Xboxen mens de andre er på jobb og skole.

 

Pakken fikk betegnelsen "registrert omlastingsterminal" tidlig i dag. Er det da noen mulighet for at de kjører pakken til mitt lokale kontor allerede i dag?

Som dere kanskje har forstått, er jeg veldig utolmodig, og veldig hypp på å komme i gang med spillingen :!:

 

På forhånd takk for alle svar!

 

NB! Etter at pakken har fått betegnelsen "registrert omlastingsterminal"; Hvor lang tid vil den ligge på denne terminalen før den videresendes til kontor?

Endret av galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar! Skal ta med meg sporingsnummeret og legitimasjon i morgen. Må jeg være 18 år? Jeg syns å huske at man bare trenger samtykke av en foresatt for å BESTILLE varer via nett, ikke hente dem, dersom man har pengene til det. Jeg er 17 år gammel.

 

Hvis ikke skulle det ikke være noe stort problem for meg å få med moren min.

Lenke til kommentar

du trenger ikke være 18. nei, det er bare en liten sjekk at de ikke leverer ut din xbox til andre (ref folk som feks bestiller varer med andres kredittkort etc etc men det angår vel ikke tråden så ja..) du får den. Siden du har mulighet så kan du jo spore pakken før du drar hjemmeifra, evt så kan det ta et par timer før det er oppdatert på posten.no , men.. ja skader ikke å ta turen hvis du har tid :)

Lenke til kommentar
du trenger ikke være 18. nei, det er bare en liten sjekk at de ikke leverer ut din xbox til andre (ref folk som feks bestiller varer med andres kredittkort etc etc men det angår vel ikke tråden så ja..) du får den. Siden du har mulighet så kan du jo spore pakken før du drar hjemmeifra, evt så kan det ta et par timer før det er oppdatert på posten.no , men.. ja skader ikke å ta turen hvis du har tid :)

 

Har god tid jeg;) Har fri fra skolen i morgen, så jeg avventer og følger pakkesporingen, og så tar jeg med meg ordrenummer og legitimasjon når jeg ser at den er innlevert ved postkontor:) Stikker nok innom en butikk og kjøper noe pizza og Cola, så jeg riktig kan "innvie" Xboxen:P hehe

Lenke til kommentar
Ofte er pakken på postkontoret dagen før du får hentelapp i postkassa. Ta turen bort imorra, kanskje den har kommet. :) Ingenting å tape

 

Pakken er på kontoret samme dagen som du får hentelapp, da posten ser fremover. Vet de at du får en pakke på onsdag når det er tirsdag produserer de og sørger for at hentelappen blir med postmannen ut på tirsdagsmorgen... (Altså at den blir produsert i løpen av tirsdag eller onsdag natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...