Gå til innhold

Mini-bærbar, noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Dell Precision m6300 som jeg er meget fornøyd med, er faktisk også fornøyd med Vista (Business 64 bit). Den maskinen oppfyller alle mine krav til en laptop. Bruker den mye til tunge apps., bildebehandling i Photoshop o.l. Men, den er ganske stor og tung, vurdere nå å kjøpe meg en mini-pc i tillegg til å bruke til reiser. Den skal jeg bruke til å surfe på internett, skype, laste opp bilder for å se på dem (ikke redigere) og til dokumentbehandling, mao, ikke til tunge arbeider. Er det noen som har noen erfaringer/anbefalinger?

Mette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd den selv, men Asus EEE virker som ett veldig fint alternativ.

Den er liten, lett og billig. Oppfyller alle kravene du har ser det også ut til at den gjør.

Om du har litt mer cash er Lenovo X300 en drømmelaptop, om vi skal tro på papirene.

Endret av ze5400
Lenke til kommentar
Jeg har ikke prøvd den selv, men Asus EEE virker som ett veldig fint alternativ.

Den er liten, lett og billig. Oppfyller alle kravene du har ser det også ut til at den gjør.

Om du har litt mer cash er Lenovo X300 en drømmelaptop, om vi skal tro på papirene.

Takk for svar, skal gå å kikke på disse.

Mette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...