eXt3 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hei.satt og hørte på musikk som vanlig med Creative GigaWorks S750 hadde på litt mer lyd en vanlig. plutselig begynte det å "summe" i høytalerne jeg dro ut kontakta til høytalerne og satt inn igjen for å se om det fungerte. de summet fortsatt. Jeg tok ut en og en høyttaler for å se hvem som skapte "summingen" fant ut at det var de 2 bakre og de 2 fremmre. de 2 i midten, senter høytalerne og bassen fungerer som normalt. noen som vet hva dette kan skyldes? hadde på litt mer volum en normalt men langt i fra fult. på forhånd takk for svar Edit: prøvde og koble enne høytalern til en annen leding fungerte . men når jeg koblet en av høytalerne som virket til en plass der den ikke virket bare summet det. Endret 19. mai 2008 av nretnek Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Prøv anlegget på en annen pc\prøv med ett annet lydkort. da kan du finne ut om det er lydkortet ditt, eller forsterkeren i anlegget som skaper trøbbel Det kan og være forstyrrelser på nettspenningen, men da ville det nokk vært støy i alle høytalerne Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Prøvde på en annen pc men akkuratt samme "summing". Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da vil jeg tro det er forsterkeren i anlegget ditt som har noe problemer dessverre :/ Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Bare å sende inn hele pakka å se hva dem sier da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg ville ha testa det litt mere da, i ett annet hus f.eks. men om det er like ille da, så er det vel bare å sende det inn Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) okei. tusen takk for svar Endret 20. mai 2008 av nretnek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå