Genuine Genes Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Det som jeg laster ned og mottar fra andre havner på desktopen.... Hvordan forandrer jeg hvor disse filene går? Jeg ser at det som på windows, at man kan nederst i downloads vinduet forandre det. Men når jeg trykker på mappen jeg vil ha filene i skjer det ingenting. Og jeg kan ikke trykke "accept", "choose" eller "use" noen steder. Trykker jeg kryss er det fremdeles desktop filene går til. Og hvordan forandrer jeg dette med mottatte filer? Og må harddiskene ha ikoner på skrivebordet? Jeg vil helst ha et "cleant" skrivebord.. Takk for alle svar. Endret 19. mai 2008 av sportacus88 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du kan av all sannsynelighet finne valg for det i Preferences-menyen, i og med at du ikke nevner hva program det gjelder kan ikke jeg gi deg noen andre detaljer enn det. Ordet er rent forresten, du vil ha et rent skivebord. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg fant det ut, fikk svar i et annet forum. Haha, ja jeg ville ha en rent skrivebord;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå