thesinner Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 www.kongkaffe.no Hva faen er dette her? Støtt og stadig har han fyren flere helsiders annonser i aviser og blader... Må være en form for sprø markedsføring, men jeg skjønner helt ærlig ikke helt hva det er Ganske morsomt hvertfall, hva tror dere? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg har en mistanke om at disse står bak: Norsk Kaffe Informasjon Han linker iallefall til dem. EDIT: Og det står at det er sponset av dem nede på venstre marg. EDIT 2: Og jeg er temmelig sikker på at jeg har sett trynet på ham før, i en eller annen reklamefilm. Toro eller noe sånt. Endret 19. mai 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "Roar" heter egentlig Henrik Morken Nielsen og er skuespiller (kjent fra Lange flate ballær-filmene). Artig side. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "Roar" heter egentlig Henrik Morken Nielsen og er skuespiller (kjent fra Lange flate ballær-filmene).Artig side. Ah, nå husker jeg ham Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Haha nå ser jeg det, visst er det han i lange flate baller... Jeg digger måten disse reklamene er laget, bruker alltid lang tid på å analysere og tenke over dem, men jeg drikker ikke noe særlig mer kaffe enn vanlig etter å ha sett dem så det er jo ikke så veldig vellykket allikevel :s Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi er jo alle spesielle Åh, det var så god appelsin juice! Kan jeg være så snill og få litt appelsin juice til? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi er jo alle spesielle Åh, det var så god appelsin juice! Kan jeg være så snill og få litt appelsin juice til? SVIKER! JUDAS! Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er jo Helge eller hva faen i Ballæne jo ;D Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Ser ikke det ut som han kristne Fenriken i Langæ Flatæ Ballær 2? EDIT: Det var det å lese posten rett før da... Endret 20. mai 2008 av Arne Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 "Roar" heter egentlig Henrik Morken Nielsen og er skuespiller (kjent fra Lange flate ballær-filmene).Artig side. HAHAHA! Jeg trodde det hvar han! Men så så jeg at han het roar! ARGH!... El stupido Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå