Gå til innhold

Hva er best av ATI og Nvidia

raWrz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis jeg velger nVidia korte, burde jeg skifte HK da? eller er det gerit å ha 790FX ? (kommer vel litt an på SLI eller ikke :roll: )

790FX funker da greit det.

Heldigvis er nForce til AMD litt enklere å ha med å gjøre men fortsatt langt fra perfekt siden Nvidia ikke har noe med RAMen å gjøre som de må på Intel.

Derimot kan du gå i veggen over NAM'en (Network Access Manager) deres, den kan gi en god del hodebry om du ikke er forsiktig.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

men et lite offtopic :p jeg har lyst til å kjøre 2 skjermer altså kjøpe en og koble på skjermen til acer laptopen min alstå sån at du kan game med den ene og internett med den andre osv er det mulig? isåfal hvordan?

Lenke til kommentar

er vel smak og behag, ati dytter ut drivere vær eneste månde som Catalyst 8.5 som kom idag til og med ytelsen er ikke så stor mellom nvidia og ati for tiden

som NVIDIA GeForce 8800 GT mot AMD ATI Radeon HD 3870

ATI er dårligere på Linux drivere men de har kommet langt nå som dem lanserer egene drivere

vis du har Intel hovedkort med 2 stk PCI Express x16 så er det bare en vei er å gå ATI, men vis du har nvidia nforce hovedkort fra før, så går det bra med nvidia osv :)

kan anbefale Radeon HD 3870 har den selv og er stor fornøyd :)

vis du har AMD 790FX hovedkort fra før, så for gudskyld beholdet det og heller kjøpe 2 stk radoen HD 3870 i crossfire :D

sist jeg sjekka var ati på topp i 3dmark06 hall of fame hehe

Endret av wiak
Lenke til kommentar
er vel smak og behag, ati dytter ut drivere vær eneste månde som Catalyst 8.5 som kom idag til og med ytelsen er ikke så stor mellom nvidia og ati for tiden

som NVIDIA GeForce 8800 GT mot AMD ATI Radeon HD 3870

ATI er dårligere på Linux drivere men de har kommet langt nå som dem lanserer egene drivere

vis du har Intel hovedkort med 2 stk PCI Express x16 så er det bare en vei er å gå ATI, men vis du har nvidia nforce hovedkort fra før, så går det bra med nvidia osv :)

kan anbefale Radeon HD 3870 har den selv og er stor fornøyd :)

vis du har AMD 790FX hovedkort fra før, så for gudskyld beholdet det og heller kjøpe 2 stk radoen HD 3870 i crossfire :D

sist jeg sjekka var ati på topp i 3dmark06 hall of fame hehe

hmm :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...