Espen F Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 dette gjelder jo både menn og kvinner.. vi navngir jo de merkeligste ting.. har du navn på noen kroppsdeler? hva slags kroppsdeler er det? og hva kaller du de forskjellige kroppsdelene? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du ER syk du... Takket være FAKE har jeg fått stengt min andre tråd des, OUT! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 My precious er vel den eneste som har navn. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 min pi** heter Kåre K .. mine armer heter nils og per .. Kebab, OUT! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 har vel standardnavnet på "lille junior" Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 scrotumet heter ballane :oops: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 je kaller balla mi balla mi je... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå