Gå til innhold

Wine -> emulering og stuff

Anbefalte innlegg

Meget mange sier at de ikke kan hoppe helt over til kun å bruke linux på grunn av at de spille en del CS. Dette er intet problem for meg, for selv gamer jeg heller lite. Jeg husker å ha prøvd CS (hf) med wine engang, men dette er heller lenge siden. Men uansett så lurer jeg på om cs og wine (eventuelt winex) fungerer bra? Eller med andre ord, får man emulert cs brukbart med wine?

En annen ting som er heller beklagelig er at photoshop ikke finnes til linux. (Ser ikke på dette som særlig reelt, og i hvert fall ikke som freeware) Men har noen fått til å emulere det før? Og før noen kommeneterer, så ja, jeg er klar over at man kan bruke GIMP, men dette blir ikke helt det samme.

Er bare litt nyskjerrig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok.

Og forresten, winex har fortsatt ikke blitt freeware?

Det er gratis å bruke cvs versjonen, men den mangler støtte for installshield og no sånn cd beskyttelse greier. Du kan bruke en no-cd crack hvis cden har beskyttelse.

Hvis du skal ha med støtte for de tingene så må du betale.

Lenke til kommentar
Hva kjører du på winex???

Går det ann å få tak i winex 3 gratis? (Ikke Pirat)

MarcelSB

Jeg kjører DeusEx og CS med winex. Begge de 2 spilla funker også med vanlig wine, så jeg bruker som regel wine når jeg spiller. Jeg fikk ikke StarCraft til å funke med winex, men det funker med wine.

winex 3 kan sikkert lastes ned fra cvs når den kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...