ways Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hei ser etter et godt verktøy for å dele bilder med venner. det jeg ser etter er et galleri-system med spesielle features. feks: mulighet for å droppe en zip/tar i en mappe på serveren, som blir plukket opp, generert thumbnails, navigasjon og skalerte bilder av. den må beholde orginalene, slik at de også kan lastes ned. kjøre på linux/apache. mulighet for å legge en kommentar på hver hendelse hadde vært greit. forslag? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hmm, leter du etter et webinterface eller et program som gjør det med en apache server? Hvis det er førstnevnte så får du stikke innom programmeringsforumet Lenke til kommentar
slemKaffe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hei ser etter et godt verktøy for å dele bilder med venner. det jeg ser etter er et galleri-system med spesielle features. feks: mulighet for å droppe en zip/tar i en mappe på serveren, som blir plukket opp, generert thumbnails, navigasjon og skalerte bilder av. den må beholde orginalene, slik at de også kan lastes ned. kjøre på linux/apache. mulighet for å legge en kommentar på hver hendelse hadde vært greit. forslag? Du kan ta en titt på http://www.zenphoto.org/, vet ikke om det fikser alt du ber om dog. Lenke til kommentar
ways Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 hei ser etter et godt verktøy for å dele bilder med venner. det jeg ser etter er et galleri-system med spesielle features. feks: mulighet for å droppe en zip/tar i en mappe på serveren, som blir plukket opp, generert thumbnails, navigasjon og skalerte bilder av. den må beholde orginalene, slik at de også kan lastes ned. kjøre på linux/apache. mulighet for å legge en kommentar på hver hendelse hadde vært greit. forslag? Du kan ta en titt på http://www.zenphoto.org/, vet ikke om det fikser alt du ber om dog. oi. det var kjapt svar. mange som sitter på jobb altså. =) zenphoto ser ut som akkurat det jeg var på jakt etter. har kun testet demoen, men skal sette det opp nå. litt kjedelig at det ikke ligger i repo'en, men får bare passe på å kikke etter oppdateringer og sikkerhetsrapporter innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå