aGal Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Skiskyting vil aldri bli det samme uten hans stemme.. - RIP - Kjell Kristian Rike - Endret 19. mai 2008 av aGal Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kommer til å bli stusselig å se på ski igjen ja De "oioioi"ene er jo legendariske! Hvil i fred Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Man kunne liksom ikke la være å bli engasjert selv når man hørte bamse-brakar stemmen hans fra TV'en, og brummingen hans når herwig leste opp dikt. Huff, barndoms minnene og vinter minnene vil som sagt aldri bli de samme igjen. Tusen takk for minnene Kjell! Endret 19. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Rest in Peace... Er ikke så kjempeinteressert i denne sporten selv, men har hørt ham mange ganger sammen med resten av familien, han har liksom alltid vært der. Endret 20. mai 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette kom som et sjokk på meg Neste sesong med NRK's sportslørdager/søndager blir ikke det samme. R.I.P Kjell Kristian Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Neste sesong med NRK's sportslørdager/søndager blir ikke det samme. Nei huff, ikke på langt nær! Hvil i fred Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har ikke noe særlig forhold til ski sport, men av det jeg har sett har jeg lagt merke til stemmen hans.. Han har liksom alltid vært der, var dumt dette Har til og med sett han på et skytestevne jeg en gang i tiden. Uansett.. Hvil i fred Kjell Kristian Rike! Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Rip Kjell Kristian Rike du vil bli dypt savnet. skiskyting blir ikke den samme uten deg som kommentator Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jøss, nei? Hva mener du med "jøss,nei"? Jeg mener at jeg ikke syns no særlig om han som komentator.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Det er en diskusjon man ikke trenger å ta i denne tråden. Hvis respekt! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 RIP Kjell Kristian Rike, husker alle de fine øyeblikkene jeg hadde i barndommen når han kommenterte de store idretts-stevnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå