Henry9 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kom til å tenke på etEye toy spillsom sony holder på å lage??? Er det bare noe tull? Holder de på å lage et eye toy spill?? Det som er nå er jo bare tull. Små spill fra playtation store... Ser jo veldig fint ut det på den youtube filmen Er noen flere: Link 1 (samme som den første) Link 2 Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har kjøpt meg et Playstation EYE. Har ikke fått så veldig stort utbytte av det enda men jeg tror fremtiden ser lys ut. Se f.eks på disse snuttene . Se ganske kult ut å tegne sine egne tankser å putte de inn i spillet Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg har kjøpt meg et Playstation EYE. Har ikke fått så veldig stort utbytte av det enda men jeg tror fremtiden ser lys ut. Se f.eks på disse snuttene . Se ganske kult ut å tegne sine egne tankser å putte de inn i spillet De har ikke tenkt å produsere det da, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke SONY jobber mer med playstation eye. Små ting som det med tanksene kunne dem lett gjort til et verdig produkt så lagt det ut på playstation store Endret 16. juni 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 eye toy på ps2 solgte som hakka møkk takket være det at så mange små barn fikk tilgang på ps2, småsøskena mine var hekta i månedsvis. Historien gjentar seg vel sakte men sikkert når flere får ps3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Legg merke til når filmene ble lagt ut. 2006 og februar 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå