RW Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hey! Har Problemer med å få åpnet porte i min Belkin Ruter. Ska jeg set opp Virtuel server eller ska jeg bruk Special Application Ports for å sett opp porter. Hva er Trigger port ,Public Port, Trigger Type og Public type?? Hva skriver jeg på dem da??? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Siden du ikke skriver noe mer om denne routeren din så er det veldig vanskelig å hjelpe deg......F.eks Type/modell hadde vært greit å vite, men du finner helt sikkert hjelp når du søker på www.google.com på f.eks.... Belkin <type> Guide Belkin <type> Tutorial osv..... Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hey. eg har ein ruter og skulle opne portar og sleit litt med det.. men etter eg downloada ein firmware ( slaks patch , er ikkje heilt sikker ) så slapp eg å opne nokon portar .. men det var med SMC . Men gå inn på sida til produsenten og søk etter ein liknande software :wink: Lenke til kommentar
RW Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Belkin Wireless Cable/DSL Gateway Router F5D6230-3 "]http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage...outers%2F[/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå