Gå til innhold

Ny LCD-TV 46". Hvilken?

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode anbefalinger på TVer i denne klassen? Sony lanserer sin nye W4000 serie nå straks, og da er KDL-46W4000 et godt alternativ. Det jeg ser er at den har ikke 100hz et eller annet bildegreier. Hva er det, og er det viktig?

KDL-46W4000 har dog bra kontrastforhold og jeg tror den har 1080p/24p.

Noen som har gode tips på TVer?

Selvin :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

A656 har input lag hvis du skal spille på konsoller.

Input Laggen skal visstnok være ganske så merkbar, og kan ødelegge opplevelsen i noen spill (COD4, gears of War osv)

Skrur du på "Game Mode" forsvinner Input Laggen, men da får du ett bilde det ikke er mulig å innstille.

Lenke til kommentar

Det er vel ett eller annet med de fleste tv`er, så det skal vel godt gjøres å finne en som er 100% perfekt til alle formål :)

Men det jeg har lest av omtaler så har jeg iallfall forhåpninger om å bli 90% strålende fornøyd :)

Om trådstarter vurderer dette apparatet så kan det alltids la seg gjøre å dele noen ord når Samsung`en er i hus. Men jeg har bare PC og Playstation2, så det blir uansett ingen fullspekket produktomtale ;)

Lenke til kommentar

jeg leste på et forum angående folk som hadde ps3 ikke hadde noe problem med den.leste på avforum.com at samsung har fikset problemet.mange folk som jeg leste på avforum sier at etter en firmware oppdatering er alt blitt bra.

les mere på denne tråen om dette problemet.

http://www.avforums.com/forums/showthread....70&page=207

jeg har aldri hørt om input lag fra før hva er det?

hørte om tv med opp til 120ms lag,hva er forskjellen melom input lag og respons tid på en tv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...