[email protected] Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Beklager dårlig header. Poenget er - Jeg har EN bruker på PC-en min. Meg. Jeg er da selvfølgelig administrator. Problemet er at PC-en min ikke ser på meg som det. Når jeg skulle inn på documents and settings mappa ble jeg nektet adgang. Dette skjer stadig vekk, også på spill. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du sender den på dressurkurs:-) Regner med det er XP vi snakker om? Er det du som har satt opp PCen? Når du sier at du er eneste bruker, har du da vært inne i kontrollpanelet og sett at det ikke finnes andre brukere eller tenker du på at det er bare en bruker å klikek på når du skal logge deg på? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Du sender den på dressurkurs:-) Regner med det er XP vi snakker om? Er det du som har satt opp PCen? Når du sier at du er eneste bruker, har du da vært inne i kontrollpanelet og sett at det ikke finnes andre brukere eller tenker du på at det er bare en bruker å klikek på når du skal logge deg på? Vi snakker Vista Lenke til kommentar
Entim Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det er faktisk helt som det skal være i Vista, det går ant å fjerne brukerkontollen som den kalles. Gjør et søk her i forumet og/eller google så finner du nok ut hvordan Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 høyreklikk og velg kjør som administrator, eller bare fjerne brukerkontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå