Obskar Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Men vi får se....må vente til 23 mai jeg hehe Tror du skal være bra kresen dersom du ikke kommer til å like Aoc. Det eneste som kanskje mangler i AoC som WoW hadde, er stemning. Aoc er ikke et koselig spill, ikke et spill som gir den magiske, eventyr-stemningen og det mangler en atmosfære man blir dradd inn i. Det ser sinnsykt bra ut og er gøy å spille, men that's it. (min mening) Leste tråden til hit. Jeg har den motsatte opplevelsen av AoC vs WoW enn deg, i WoW følte jeg at jeg måtte lete etter historien. Den blir egentli ikke fortalt på en bra måte i det hele tatt, du leser deg igjennom utallige helt meningsløse questlogs. Etter intro videoen til din rase er det jo ikke mer, grunnen til at jeg kunne leve meg inn i spillet var at jeg er en warcraft fan og kan mye om lore ifra før av. Her synes jeg AoC gjør en meget bra jobb med å dra deg inn i spillet, etter min mening så er start område/Tortage/destiny questen den beste starten på et mmo til nå. Ser at voice acting forsvinner for det meste etter du er ute av Tortage, men da er du liksom kommet over kneika. Nå gidder jeg faktisk å lese d folka sier til meg, det stoppet ganske fort i WoW. Da var d bare "jaja, gi meg questn, direction, xp og rewards, håper jeg aldri ser deg igjen". Må ellers si at jeg ikke finnes skuffa, føler absålutt ikke at jeg springer på en tredemølle heller Har vært veldig stor fan av WoW, men har ikke lyst å spille det i det hele tatt nå. Om AoC fortsetter slik så trur jeg det er lenge før WoW blir tatt ibruk igjenn Endret 19. mai 2008 av Hollowsoul Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 og når du løper rundt så ser det ut som karakteren din løper på en tredemølle mens bakken scroller avgårde som på en gammel 2D shooter ... :o men akkurat disse tingene gjør at det er en lettelse å fyre opp wow igjen ... Du mener altså at løpeanimasjonen i WoW er bedre enn den i AoC..? JEg skjønner ikke hvordan folk kan si noe sånt, AoC sin løpeanimasjon er kjemperealistisk. Conan var ikke noe for han tydligvis , la han gå tilbake til WoW. Herregud sammenligne de 2 spillene , at det går ann . Knulle med og uten dong . Lenke til kommentar
drhillbilly Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Syntes d er rart at ingen andre er skuffet over selve combaten i AoC. Har spilt betaen i 3 uker og syntes d var tragisk. Aoc combat har blitt hypet opp i mange aar naa, og skulle bli noe helt revousjonerende og tilføre sjangeren noe nytt. Slik jeg ser d er d bare en masse unødvendig knappespamming som vil føre til at alle som spiller sverdsvingere vil utvikle leddgikt Tør ikke tenke paa hvor mange tastetrykk en assasin må fullføre i et highlvl raid Grafikken er flott. Uten tvil. Men flott grafikk hjelper lite når den ikke hjelper gameplay. Hp bars og skjold ikoner er jo d du må følge med på i spillet. Har spilt VELDIG mye AO og WoW de siste åra, og hadde nok alt for store forventninger til AoC. Er kanskje lei hele sjangeren, og AoC var definetivt ikke den vitamin innsprøytningen jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Syntes d er rart at ingen andre er skuffet over selve combaten i AoC. Har spilt betaen i 3 uker og syntes d var tragisk. Aoc combat har blitt hypet opp i mange aar naa, og skulle bli noe helt revousjonerende og tilføre sjangeren noe nytt. Slik jeg ser d er d bare en masse unødvendig knappespamming som vil føre til at alle som spiller sverdsvingere vil utvikle leddgikt Tør ikke tenke paa hvor mange tastetrykk en assasin må fullføre i et highlvl raid Grafikken er flott. Uten tvil. Men flott grafikk hjelper lite når den ikke hjelper gameplay. Hp bars og skjold ikoner er jo d du må følge med på i spillet. Tuller du? Combaten er etter min mening drit bra, noe av det som gjør gameplayet bra og gjør så spillet pisser på alt annet combat laget i noen MMO spill før noensinne! Kanskje til og med det som gjorde at jeg i det hele tatt begynte å like AoC/MMO spill i første omgang. Endret 19. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 smak og behag, noen liker det og noen liker det ikke. Selv om man personlig ikke liker systemet betyr ikke at det er dårlig. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Syntes d er rart at ingen andre er skuffet over selve combaten i AoC. Har spilt betaen i 3 uker og syntes d var tragisk. Aoc combat har blitt hypet opp i mange aar naa, og skulle bli noe helt revousjonerende og tilføre sjangeren noe nytt. Slik jeg ser d er d bare en masse unødvendig knappespamming som vil føre til at alle som spiller sverdsvingere vil utvikle leddgikt Tør ikke tenke paa hvor mange tastetrykk en assasin må fullføre i et highlvl raid Grafikken er flott. Uten tvil. Men flott grafikk hjelper lite når den ikke hjelper gameplay. Hp bars og skjold ikoner er jo d du må følge med på i spillet. Tuller du? Combaten er etter min mening drit bra, noe av det som gjør gameplayet bra og gjør så spillet pisser på alt annet combat laget i noen MMO spill før noensinne! Kanskje det som gjorde at jeg i det hele tatt begynte å like AoC/MMO spill i første omgang. Ikle tøys med dette trollet ,m han har tross alt spillt beta !!! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Combat var kanskje litt hypet opp og var kanskje ikke så veldig revulosjonerende som de skulle ha det til, men er helt klart mer moro enn combaten i andre spill. Endret 19. mai 2008 av DNA Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Slik jeg ser d er d bare en masse unødvendig knappespamming som vil føre til at alle som spiller sverdsvingere vil utvikle leddgikt Tør ikke tenke paa hvor mange tastetrykk en assasin må fullføre i et highlvl raid Er helt enig her, kommer til å bli verk i fingrene av å sitte med dette spillet noen mnd, for ikke snakke om hvor tullete med kommer til å bli i hodet av å prøve å gjenta combos uten feil hele tiden. Men er jo ikke noe valg, dette er nok det beste mmorpg spillet som er å få tak i nå til dags. Lenke til kommentar
drhillbilly Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Når du dreper en fiende, og han går i bakken. Du har trykkt for followup attack og karakteren din slår i blinde ut i lufta med våpenet sitt. Ser faen meg helt idiotisk ut. Ser så lite mean ut, og d skjer i hver eneste kamp me raskt våpen. Er forsåvidt glad for at de fleste liker AoC. Ønsker FC og norsk spillproduksjon alt godt. Men måtte bare lufte min skuffelse. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det var kampsystemet som dro meg inn i AoC. Det tar tid å venne seg til, men gud hvor artig det er når comboene sitter Ang. liten chatbox: Man kan dra den ut slik at den blir større, man kan også endre font size etc. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 har også fryktet dette med knappetrykking, da jeg på ingen måte er raser på slikt...eneste jeg bruker tastaturet til er piltastene for å bevege meg...ellers er det klik med muspeker...vel..slik var det for meg i wow og jeg kan ikek tenke meg at jeg klarer å spille annerledes i AoC. Hvor god er egentlig mobsa på å se hvilke angrep som kommer? Eller er det bare å spamme høyre, midten, venstre hele tiden? Og...om man "slacker" og gir pokker i combo's i vanlig fight med mobs...hvor my dps går man glipp av vil dere si? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bruke musa til å klikke i et mmo er som å spise suppe med gaffel. Du får det i deg men det er ikke noe særlig effektivt. Hva skjer med at noen som har andre meninger enn at spillet er dødsbra blir skjelt ut som troll? Gleder meg til hypen får lagt seg litt i dette spillet så man kan ha saklige diskusjoner uten rabid fanboys. Spilte beta selv og gleder meg til å få testet fullversionen. Må si betaen skuffet meg litt, men følelsen kan jo forandre seg når man lvler uten at man vet at det blir slettet etter kort tid. Skal få bestilt meg ny PC også så jeg får litt bedre inntrykk av grafikken. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, patchen fra Open Beta til Release build er betydningsfull mot helhetsinntrykket av spillet. /sarcasm. Lenke til kommentar
Sunos Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Er som noen nevnte ovenfor, noe som mangler, vet bare ikke hva det er for min del også. For øyeblikket er det et bra spill synes jeg men det er ikke samme som når jeg startet med WoW f.eks, da man gledet seg hele dagen til man kunne komme hjem og få neste lvl, lære nye spells\skills osv. For meg så er det som jeg føler for HG:L det er morro når man først får startet opp å spille, men ikke så addictive at man går rundt og tenker på spillet når man er ute å jobber\skole eller hva det nå enn måtte være. De kunne ha roet litt ned på kill\drop questene sine i early lvls, temmelig irriterende å måtte vente på de stakkarslige 6-7 crocodiles man må drepe 40! av for en skin drop pr kill, og det er det eneste området + at 10 andre folk ville ha de samme. ps. ikkeno reklame for wow var bare et eksempel, er drittlei wow Endret 19. mai 2008 av Sunos Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, patchen fra Open Beta til Release build er betydningsfull mot helhetsinntrykket av spillet. /sarcasm. Ja, faktisk. Det er stor forskjell og ytelesen i Release Build er mye bedre. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) De kunne ha roet litt ned på kill\drop questene sine i early lvls, temmelig irriterende å måtte vente på de stakkarslige 6-7 crocodiles man må drepe 40! av for en skin drop pr kill, og det er det eneste området + at 10 andre folk ville ha de samme. vet hvilket quest du snakker om, og jeg vill foreslå å gå i gruppe med de folkene. for om dere er i gruppe så kan alle loote hver mob Endret 19. mai 2008 av Andre88no Lenke til kommentar
albions Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er kjempe fornøyd med age of conan. Å være assassin er konge. Watch your back Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men vi får se....må vente til 23 mai jeg hehe Tror du skal være bra kresen dersom du ikke kommer til å like Aoc. Det eneste som kanskje mangler i AoC som WoW hadde, er stemning. Aoc er ikke et koselig spill, ikke et spill som gir den magiske, eventyr-stemningen og det mangler en atmosfære man blir dradd inn i. Det ser sinnsykt bra ut og er gøy å spille, men that's it. (min mening) Akkurat DET er også en av mine store bekymringer. Wow tok meg med storm pga stemningen. Alt var rett og slett koselig:) MEN..husker dere FAR CRY?...ikke egentlig et koselig spill. MEN jeg så en som skrev at grafikken lignet far cry. Og far cry hadde en utrolig magisk følelse som ene og alene kom av grafikken og lyset i spillet. Det kan ha hatt med hvite strender på en sydhavsøy å gjøre, men etter hva jeg ser ligner det stedet man strander i AoC utrolig på FAR-CRY grafikk og setting. Så dette er et håp for meg:) For jeg levde meg virkelig inn i far cry, selv om storyen og alt var 10000 ganger bedre i wow:) Får komme med trøstens ord, ja, det ligner veldig på Far Cry når det gjelder det grafiske! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg vil si at det er ganske urealistisk at man kan svømme med armor i det hele tatt. Men det værste av alt er at man kan svømme opp fosser. mens magi og demoner og monstre er helt realistiskt? Kverulant du skulle være da Uansett jeg snakker om miljøet rundt som faktisk skal være så realistisk som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå