Thraze Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Blir overrasket hvis AoC har mer enn 100.000 betalende spillere til jul.. WOTLK Warhammer Online Diablo 3 Venter nok folk på.... WOTLK kommer nok ikke før i januar/februar 2009. Warhammer Online trekker kanskje noen, men det de har vist så langt av spillet er latterlig dårlig. Og hvis du tror Diablo 3 kommer i år så blir du skuffet. Wotlk=starten av 2009, Starcraft 2=vår/sommer 2009, Diablo 3=slutten av 2009/begynnelsen av 2010? Blizzard er ikke så dumme at de vil konkurrere med seg selv. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Blir overrasket hvis AoC har mer enn 100.000 betalende spillere til jul.. WOTLK Warhammer Online Diablo 3 Venter nok folk på.... WOTLK kommer nok ikke før i januar/februar 2009. Warhammer Online trekker kanskje noen, men det de har vist så langt av spillet er latterlig dårlig. Og hvis du tror Diablo 3 kommer i år så blir du skuffet. Wotlk=starten av 2009, Starcraft 2=vår/sommer 2009, Diablo 3=slutten av 2009/begynnelsen av 2010? Blizzard er ikke så dumme at de vil konkurrere med seg selv. Hvor har du alt dette fra? Bare lurer Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Alt jeg kan si er bare en ting: Tenk hvor lenge siden det er Blizzard lanserte nyheten om StarCraft 2... og det har ENNÅ ikke fått en releasedato. Jauda gauda. Det er lov å håpe. Den som lever får se Jeg tror nok ikke Thraze er så langt ute på viddene i alle fall. Endret 12. juli 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det vi vet er at SC2 kommer før D3, siden de blir å "teste" nye b.net med SC2. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Blizzard er ikke så dumme at de vil konkurrere med seg selv. "Blizzard isn't afraid to compete with World of Warcraft" Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dere som ikke har prøvd spillet, ikke hør på alle som klager prøv det og lag opp deres egen mening. Helt enig, vent til funcom får rettet det meste og da regner jeg med at buddy program også kommer. (7 dagers free gaming) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De har sagt at det skal komme denne uka forresten. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 WOTLK kommer nok ikke før i januar/februar 2009.Warhammer Online trekker kanskje noen, men det de har vist så langt av spillet er latterlig dårlig. Og hvis du tror Diablo 3 kommer i år så blir du skuffet. Wotlk=starten av 2009, Starcraft 2=vår/sommer 2009, Diablo 3=slutten av 2009/begynnelsen av 2010? Blizzard er ikke så dumme at de vil konkurrere med seg selv. Blizzard har bekreftet at WOTLK vil komme på denne siden av årskiftet; sjekk selv på diverse blue posts (får ikke lett etter link selv da jeg er på jobb og vi stenger om 8 min ) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 WOTLK kommer nok ikke før i januar/februar 2009.Warhammer Online trekker kanskje noen, men det de har vist så langt av spillet er latterlig dårlig. Og hvis du tror Diablo 3 kommer i år så blir du skuffet. Wotlk=starten av 2009, Starcraft 2=vår/sommer 2009, Diablo 3=slutten av 2009/begynnelsen av 2010? Blizzard er ikke så dumme at de vil konkurrere med seg selv. Blizzard har bekreftet at WOTLK vil komme på denne siden av årskiftet; sjekk selv på diverse blue posts (får ikke lett etter link selv da jeg er på jobb og vi stenger om 8 min ) Woot! Fant ved å søke på "wotlk confirmed". På et forum var det link til en vivendisak som "bekreftet" det. Happy time Lenke til kommentar
Jerry1 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ble veldig skuffa av AoC når jeg så hvordan fyren min løp, hoppet og slo.. ja rett og slett hvordan han bevegde seg Og til noe helt annet... Blizzard er ikke så dumme at de vil konkurrere med seg selv. mange av de vellykede selskapene som HP, Tomra AS, microsoft etc har som mål å konkurere mot seg selv.. De tjener jo penger alikevel og det øker jo kvaltiteten på produktet ytligere. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Stengte faktisk min account nå og. men kan godt være eg tar og begynner igjenn litt senere. Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Instalerte A.O.C og tror du ikke download update manager hengte seg opp i en patch på 5,73 mb. har stått sånn i over 2,5 time fy fitt e så irriterende. Feilen var at steam ikke klarte og viderekjøre den patchen fra AOC. Måtte stenge steam, og deretter slette update manageren p.g.a følte den var corrupt. Instalerte update manager fra AOC.COM og d gikk som en drøm... Er vell ikke irritert over Aoc, men skuffet over at et så omtalt spill ikke har mere information "service" om du kan kalle d det, til de aktive gamere om mulige problemer som kan oppstå ved kjøp, instalering og ved onlinegaming. Så slipper folk og bli irritert over at de må ta research selv og fikse det. Tror dette ville ha gitt de som begynte spillet tidlig en bedre "garanti" for at spillet skulle bli enda bedre og bedre og bedre En tanke kanskje ? tar patent på den Endret 27. september 2009 av Powersupply Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Stengte faktisk min account nå og. men kan godt være eg tar og begynner igjenn litt senere. Kan man stenge kontoen og starte igjen siden? Med gametime allerede kjøpt? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis du betaler for 1 måned med kredittkort, men stenger kontoen etter 2 uker så vil den i praksis ikke bli stengt før 1 måned er gått. Kontoen er åpen så lenge det er betalt for, du kan ikke spare gametime til en senere anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå