Gå til innhold

[AoC]Noen som er Skuffet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har også oppdaget den buggen med og svømme i fosser. Og det er for dårlig av Funcom og nesten ikke fjerne noen bugs. Oppdaget forresten en bug som gjorde slik at hvis du drikker deg full og så går i vannet, kan du gå under vann uten og miste pusten.

 

At Funcom ikke fjerner noen bugs er jo bare tull. Det er en grunn til at de har pacther heile tia. Hvis du ser spillet 1-2 uker ut og nå, så er det mye mindre bugs. Så klart henger det noen igjen, men det kommer det alltid til å gjøre. Og når du snakker om at man kan svømme opp fosser tror jeg ikke at en sånn bug er priotritert når man har andre, mer alvorlige bugs å ta seg av.

Lenke til kommentar
Med andre ord, har du ikke guild så har man ikke noe å gjøre i AoC?

 

Er du enda på forumene? du må da ha noe bedre å gjøre en å bare komentere poster her. Helt greit at du ikke liker spillet, men hva f..

Som svar på spørsmålet: ja, uten guild så mister du en masse av spillet. du kan f.eks. forvente å klare 24 man raids med pug gruppe.

Lenke til kommentar
Med andre ord, har du ikke guild så har man ikke noe å gjøre i AoC?

 

Kan vel heller si at, "Har du ikke guild, så får du ikke utnyttet gameplay og features i et MMO til det fulle".

 

Selv ville jeg aldri spilt et MMO uten et guild, ser ikke poenget eller hva som skal være morro med det å loke rundt alene, da setter jeg meg heller i sofaen og lirar litt MGS på playstation eller spiller litt poker på nettet.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Spille har bare hvert ute en måned. hva som skjer er nå bare å se.

Jeg kan være enig i mye av det folk sier, både om at det ikke er nok å gjøre og at det er uferdig. Jeg blir litt frustret da jeg ikke kan gjøre en helt normal trade i spill som er utviklet i 5-6 år.

Jeg tror (Kun noe jeg tror, pleas la meg ungå replays om hvor dum jeg er) at Age of conan ble lagt ut i mai siden at til høsten vil mange andre ting komme som de var redde for de kanskje ikke kunne utkonkurere. Folk venter på wow exp. folk venter på warhammer online, og noen venter kanskje til og med på mines of moria i lotro.

Å legge ut et spill i den vente tiden betyr at en del spillere vil prøve, og det blir penger av det og. for å være helt ærlig tror jeg ikke funcom vil holde mer en 2-300000 da de andre spillene komme, om da de ikke gjør om ting på spillet.

Jeg kommer til å spille conan helt til noe nytt kommer, er jeg fornøyd med conan til da holder jeg meg, vis ikke er det bare rett ut.

Men er faktisk ganske sikker på at Gaute & co klarer å fikse de tingene som holder for at det skal bli spillbare, iallefall for meg.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Eg er skuffet fordi det er så mye som ikkje fungerer som det skal fra starten av. For mange bugga quests, og det at crafting er helt på trynet ubrukelig er det viktigste. Masse bugs og kræsj trekker ikkje opp heller.

 

Quester er altfor ofte dritt kjedelige. Å løpe i 20 minutter fra en NPC til en annen er f*** ikkje morsomt. Har ofte hatt følelsen av at Funcom har lagt opp ting slik med vilje, bare for at ting skal ta litt lenger tid. På lvl 49 er det bare ett sted eg har virkelig blitt imponert og tenkt at "f*** så tøft". Det var Sanctum of the burning souls. Men selve questen der også var dårlig, det var bare å løpe inn og drepe alt, helt hjernedødt.

 

Karaktersystemet er helt elendig. Eg ser at nummerene forandrer seg, eg slåss med andre monster, men eg har ikkje hatt noen følelse av at eg faktisk blir bedre, eller at mine valg gjør noen forskjell. For en som kommer fra DDO, med D&D karaktersystem, så gir det å lvl en karakter i AoC meg INGENTING. Det er helt hjernedødt.

 

Konklusjonen min er at AoC ikkje er ferdig, og eg gidder ikkje betale for å spille før det er ferdig. Kontoen min er ikkje aktiv, eg venter til de har fikset ting før eg logger på igjen. Vil fremdeles se endgame.

 

Men det burde da faenmeg være litt mere morsomt å komme seg til lvl 80 også.

Lenke til kommentar

Jeg må si at måten dem tildels gjorde det på i LOTRO, med at man kunne gaine mer "reputation" med å drepe så og så mange f.eks brigands var digg:) Dette gjør at grinding gir litt mer mening enn bare for ren xp og loot. Selvsagt har man fraksjongrinding i wow, men tror LOTRO opplegget var annerledes og jeg likte det godt. Etter hva jeg forstår er det lignende system i warhammer online.

 

Og jeg gjenntar meg selv....et spill uten 2 sider i en krig er svært vanskelig å engasjere seg i over tid:( Her taper AoC stort i mine øyne....men selvsagt så er dette med å leve seg inn i siden man kjemper for individuelt. Personlig hadde jeg heller knust pc'en enn å rolle en horde karrakter i wow f.eks.

 

Skulle bare ønske AoC kunne få noe av dette. klart det hjelper litt med vanir-invasjon osv....mene...jaja vi får se...jeg bare leter etter en grunn til å logge på AoC å spille..men føler jeg sliter med motivasjonen:(

Lenke til kommentar

Nei selfølgelig vil ikke alle ha realistisk grafikk, kanskje så få som 10% vil ha realistisk grafikk? Men det er da herlig at det finnes litt variasjon i spillene - vel grafikkmessig. Jeg tror også AoC kommer til å holder seg rundt 100k, kanskje mindre, håper det funker for Funcom. Det funker for meg i allfall....helt til Warhammer online :D

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Blir å vente til høsten her..

 

Keyelement for meg er PvP, og her er jo AoC allerede, før de har begynt, en big failure...

 

- Combos lider mot caster/ranged

- Ingen av stuns, fear, cc føles unique og knyttet til din class

- Det finnes ingen "hate", ender ofte opp å drepe mine egne venner, på min egen server...føler meg ikke tilknyttet noe...føles tomt å meningsløst.

- Nei XP + Gear vil ikke bedre dette... en form for tom grinding...

 

Er en grunn til at jeg spilte frem til rank 13 Warlord, en grunn til at jeg drepte minst 140k allianse løpet av min tid i blizzards fantasi verden... jeg ble drevet av noe, revet bort fra virkeligheten, og kjempet for en sak :)

 

Men, den tiden er borte aswell... Arena har noe av skylden, Få nye gode BG's og ikke minst.. man blir lei :)

 

Ikke noen sammenligning forøvrig, bare en share av mitt synspunkt på AoC.. jeg ønsker virkelig at AoC lykkes, og at tiden vil gi PvP fans noe å gjøre...da kommer jeg vel tilbake selv for å prøve.

Lenke til kommentar
De fleste har nok lest artikkelen om at "conan er et stykk biff med rødvin", og at wow er "cola med burger"

Conan er et spill for de bestemte som vil ha blodig, voksent og annerledes innhold.

Det er ikke et spill for alle.

 

Isåfall rauter biffen enda, og druene henger fremdeles på plantene.

 

AoC er langt fra ferdig, når du forlater Tortage bør det ikkje gå lang tid før du skjønner det :roll:

Lenke til kommentar
- Det finnes ingen "hate", ender ofte opp å drepe mine egne venner, på min egen server...føler meg ikke tilknyttet noe...føles tomt å meningsløst.

Ja, dette med alle mot alle er litt fiasko ja. Kunne i det minste vært slik at stygians, aquilonians og cimmerians kunne hate og drepe de to andre folkeslagene, men ikke sitt eget. Uten fractions blir det bare rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...