Gå til innhold

[AoC]Noen som er Skuffet?


Anbefalte innlegg

Men jeg vil ikke at ting skal være enkelt. Det skal være avansert, det skal være komplekst, det skal ikke forstås av drittunger.

 

Jeg er redd du snakker mot bedre vitende. Dersom det er manglende alder og/eller spillerfaring du legger i "drittunger" tar du nok skammelig feil. For min egen del er MMORPG-sjangeren relativt ny, det innrømmer jeg glatt (kun et par år), men jeg har ganske lang generell erfaring med spill. Samlingen teller for øyeblikket 327 spill for ymse konsoller, pluss rundt 40 for PC. Selvfølgelig kjøpt over mange, mange år. Alder har egentlig lite eller ingenting å si i denne sammenhengen, men siden du nå bringer temaet på banen, kan jeg si såpass at jeg er 20 år eldre enn deg.

 

For de vil vi ikke ha,

 

Definer "vi".

 

Jeg kan forsikre deg Mr., om at jeg er like opptatt av AoC som deg. Ja, jeg føler meg sågar rimelig trygg på at jeg er MER opptatt av AoCs fremtid enn mange her inne. Jeg unner Funcom all den suksess de kan få og enda litt til, og, jeg håper at vi i AoC ser konturene av en fremtidig WoW-killer. Dette betinger imidlertid at Funcom er villig til å legge sjelen sin i arbeidet. Så får du tro det jeg sier, eller la være.

 

Hysterisk fanatisme er sjelden en god ting, men enkelte her inne er rett og slett for fanatisk til at jeg oppfatter det som genuin interesse for AoC. Det gir seg nemlig tilsyne på helt andre måter.

 

 

Jeg vurderte å la være med å svare på posten din, men jeg synes faktisk at du drar det jeg skrev så jævlig på vidda og vrir det ut av konteksten det stod i. Jeg har ikke nevnt noe som kan forbindes med hysterisk fanatisme angående AoC. Hvordan du får til at jeg skrev det er applauderende. Spesielt med tanke på at jeg faktisk vurderer å stoppe AoC abonnementet mitt i noen måneder i påvente at spillet skal forbedres.

 

Det jeg skrev er at det er en god grunnn til at AoC har fått et pegi-merke av typen 'M' for Mature. Det skrev jeg for å trekke en linje mellom andre mmo'er (f.eks. WoW) og AoC, som skjeldent får en pegi-merking høyere enn 13. Og at jeg, som mange andre, er lei av unger som a) ikke leser manualen b)spør om alt uten å tenke seg om, og c) spretter rundt som en nightelf på speed fra wow.

 

Forøvrig har du helt rett om at alder ikke trenger å ha noe å si, da faktisk alder og mental alder kan variere noe. Jeg bryr meg heller ikke om samlingen din over spill, da det forteller strengt tatt ingenting om deg. Men siden du stiller spørsmål om alderen min på den frekke måten kan man jo undres over din egen alder.

 

Hvis du på død og liv skal sitere noen så skal du ikke dra ut sitatet slik at det tolkes feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serveren hvor jeg spiller har omtrent halvparten slutta.

Flere slutta i dag da dem siste patchonotes faktisk ikke fikset noe av det som er viktig.

Helt talentløst å prioritere tid på å gi ekstra slots i bagger og fikse på klasser da spillemotoren ikke fungerer skikkelig.

 

Har nå spilt AOC en måned Hvor dem har fått utallige feilrapporter fra mine og andres crash og intet er gjort. Dette gjelder ikke kun for meg men for mange flere. En i guilden får spilt i 5 min før han får bluescreen eller spillet fryser. Selv fryser det for meg rundt to ganger i timen, faktisk registrerte jeg enda hyppigere crash i dag. Setter jeg ned grafikken kan jeg holde det gående i to timer, men da lagger det så jævelig i grafikken at det blir uspillbart.

 

Har egentlig som før ingenting å utsette på selve gameplayet eller selve spilledelen. Det er stabiliteten på klienten som gjør det uspillbart for meg.

 

Min maskinvare er av såppas bra kvalitet at det her blir bare for dumt.

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Serveren hvor jeg spiller har omtrent halvparten slutta.

Flere slutta i dag da dem siste patchonotes faktisk ikke fikset noe av det som er viktig.

Helt talentløst å prioritere tid på å gi ekstra slots i bagger og fikse på klasser da spillemotoren ikke fungerer skikkelig.

 

Har nå spilt AOC en måned Hvor dem har fått utallige feilrapporter fra mine og andres crash og intet er gjort. Dette gjelder ikke kun for meg men for mange flere. En i guilden får spilt i 5 min før han får bluescreen eller spillet fryser. Selv fryser det for meg rundt to ganger i timen, faktisk registrerte jeg enda hyppigere crash i dag. Setter jeg ned grafikken kan jeg holde det gående i to timer, men da lagger det så jævelig i grafikken at det blir uspillbart.

 

Har egentlig som før ingenting å utsette på selve gameplayet eller selve spilledelen. Det er stabiliteten på klienten som gjør det uspillbart for meg.

 

Min maskinvare er av såppas bra kvalitet at det her blir bare for dumt.

Hvilken server? og hvilket grunnlag har du for å si at halve serveren har sluttet? bare spør siden du skriver det.

Lenke til kommentar

Sant det og man ser det lett i Old Tarantia for eksempel. Vi har 68 medlemer i guilden hvor vi for 14 dager siden var rundt 30-40 online gjennomsnittlig. Etter den patchen datt det ned til mellom 5 til 10 aktive. I går ettermiddag var vi rundt 15 online hvor noen hadde ventet på diverse fikses. Etter skuffelsen ble kjent cansla flere accounten sin og vi var tre stykker igjen.

I dag var jeg omtrent alene i guilden, og det merkes at folk har slutta over hele serveren.

 

Jeg har spilt på Hyrkania serveren hele tiden, og man ser det på de store guildene som hadde mange medlemmer tidligere omtrent er tomme. Har snakket med flere fra dem andre store guildene som opplever det samme som vi gjorde i vår guild.

Veldig synd at det ble slik fordi jeg hadde stor tro på AOC fra starten, og likte spillet godt.

 

Håper det klaret litt opp for deg Christeven.

Lenke til kommentar

har ikke spilt på en uke nå, men mest pga opptatt med jobb, festing og barnebidrag hehe.

 

Men jeg har fått det inntrykket av å lese noen poster her på forumet, at folk begynner å slutte å spille AoC.

 

Aner jeg en utrolig nedtur for Funcom?

 

Det er litt trist, men men.... håper warhammer-online blir kult:)

Lenke til kommentar

Det ser faktisk ut til at memory leak er fiksa nå. Gjorde noen tester inn og ut fra Noble District med zoning. Tok 10 stykker rett etter hverandre, og før ville det ha fått meg til å crashe etter 4. Nå fikk jeg ikke grey map og heller ingen fps lag.

kankje nok en udokumentert fiks fordi det stod ingenting i patchnotes om det.

Uansett positivt. :)

Lenke til kommentar

Jeg har jo og oppdaget bugs som å svømme opp foss, det er jo noe som er veldig urealistisk og burde bli fjernet for du kommer jo opp steder der du enklig ikkje skal være osv. Har og hoppet gjennom vegger og ramlet ned under spillet og død så har det bare bugga seg og må tilkalle hjelp for å komme meg vekk derfra.

Lenke til kommentar
Jeg har jo og oppdaget bugs som å svømme opp foss, det er jo noe som er veldig urealistisk og burde bli fjernet for du kommer jo opp steder der du enklig ikkje skal være osv. Har og hoppet gjennom vegger og ramlet ned under spillet og død så har det bare bugga seg og må tilkalle hjelp for å komme meg vekk derfra.

 

Dette er noe de har tatt fra wow :!:

Lenke til kommentar

jeg spiller enda, og syns det er gøy men slitsomt. jeg er skuffet fordi det er så mange bugs som ødelegger totalt for meg.

er vel bare dungeon lords som har fått meg til å gi opp et spill pga bugs, hehe.

 

håper funcom får fiksa de verste bugsa, og lagt til mer content + et par andre forandringer til instances og classes. pvptinga kommer jo snart.

Lenke til kommentar

Har bare kommet til lvl 25, men litt skuffa over at xp'n virker å komme litt lett. Kunne godt ha satt ned xp'n til halvparten.

Bortsett fra at det er mulig å svøme opp fosser har jeg ikke støtt på noen åpenbare bugs. Det var en gang systemet sa ifra at det hadde funnet en bug, og at den hadde blitt automatisk rapportert.

Vet ikke om det er en bug at enkelte dyr ikke vil sloss med meg, men bare evader, men forsåvidt greit nok det.

Litt skuffet over at ikke flere dyr stikker av, slik som ville kyr og griser. Men kjempestilig :) Vet ikke hvordan det var i wow, men har ikke sett det før.

Det blir litt mindre sosialt med alle disse instansene, det er litt skuffende, men er jo greit å slippe å sloss i kø.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Er ikke helt ening det du sier om at det går treigt å lvl'e.

Ble lvl 80 på under en måned uten og egentlig kjappe meg alt for mye.

Går rimelig kjapt å skaffe lvl i conan ja.

 

Ja det var det jeg mente, at det går alt for kjapt å skaffe levels.

Rekker knapt å kikke meg rundt før jeg har fått ett nytt lvl.

Lenke til kommentar
Er ikke helt ening det du sier om at det går treigt å lvl'e.

Ble lvl 80 på under en måned uten og egentlig kjappe meg alt for mye.

Går rimelig kjapt å skaffe lvl i conan ja.

 

Ja det var det jeg mente, at det går alt for kjapt å skaffe levels.

Rekker knapt å kikke meg rundt før jeg har fått ett nytt lvl.

 

Ah ser det nå :)

Syntes det er greit med rask lvling i grunnen. Du har jo ikke nåd en dritt selvom du er lvl 80. har brukt nesten like langt til på å lære med pvp med min assassin som å lvl'e. Har også brukt masse tid på a studere stats, sjekke ut gear som funker bra, og selvfølgelig grinde gearet. Dette gearet er bare intil jeg får bedre fra raids da ofc.

 

Men folk sier han det er så lite å gjøre i conan. kan i grunnen stemme det atm, men conan er et spill ting går veldig rundt det at du har et guild. Atm har vi organister powerlvling i keshetta. vi har en gruppe som grinder, pluss masse lvl 80'er som passer på at ingen kommer å slakter low lvlsene våre.

Vi har også tider da vi samles og skaffe mats til guild city. Det tar tid.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...