Gå til innhold

[AoC]Noen som er Skuffet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble nettopp gjennomført en poll på conan forumet ; Gjenomsnitts alderen på AoC spilleren er 30 år .

Hvis 1000 spillere av 800.000 skriker og hyler om WoW - så lager de enormt mye lyd fra seg .

 

Og det pisset at WoW er det mestspillende MMOet og at det er naturlig at man sammenligner - er jeg lei av , sammenligner man McDonalds med resturanter kanskje ? Det er kanskje fler som spiser på McDonalds men maten der smaker jo møk alikevel .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Og det pisset at WoW er det mestspillende MMOet og at det er naturlig at man sammenligner - er jeg lei av,

 

Det må du gjerne være, men enten du nå liker det eller ei, så har WoW vært (og er fremdeles) et benchmark alle spill i denne sjangeren må finne seg i å bli målt opp imot - AoC også. Det har, meg bekjent, aldri blitt sagt direkte av Funcom selv, men deres hjertebarn er lansert som en WoW-killer. Selvfølgelig er det det. Å påstå noe annet er vås. Jeg håper virkelig de lykkes, men har de det? Etter min mening: nei, det har de ikke. Ennå. Hvordan ting vil forholde etter at de 30 gratis prøvedagene er over, og ikke minst, om et år eller to når spillet forhåpentligvis fremstår i en noe mer bugfri, ukantet og finslepen utgave enn i dag, kan ingen vite. Den som lever får se.

 

sammenligner man McDonalds med resturanter kanskje ? Det er kanskje fler som spiser på McDonalds men maten der smaker jo møk alikevel .

 

Javel.

 

Forresten: står du på Funcoms lønningsliste?

Lenke til kommentar
Og det pisset at WoW er det mestspillende MMOet og at det er naturlig at man sammenligner - er jeg lei av,

 

Det må du gjerne være, men enten du nå liker det eller ei, så har WoW vært (og er fremdeles) et benchmark alle spill i denne sjangeren må finne seg i å bli målt opp imot - AoC også. Det har, meg bekjent, aldri blitt sagt direkte av Funcom selv, men deres hjertebarn er lansert som en WoW-killer. Selvfølgelig er det det. Å påstå noe annet er vås. Jeg håper virkelig de lykkes, men har de det? Etter min mening: nei, det har de ikke. Ennå. Hvordan ting vil forholde etter at de 30 gratis prøvedagene er over, og ikke minst, om et år eller to når spillet forhåpentligvis fremstår i en noe mer bugfri, ukantet og finslepen utgave enn i dag, kan ingen vite. Den som lever får se.

 

sammenligner man McDonalds med resturanter kanskje ? Det er kanskje fler som spiser på McDonalds men maten der smaker jo møk alikevel .

 

Javel.

 

Forresten: står du på Funcoms lønningsliste?

 

Dette er direkte løgn , AoC ble ALDRI lansert som en woW killer , tvert imot .Funcom har sagt at målet med Conan er å treffe en annen spillegruppe som vil ha mer realistisk kamp , vold , sex og brutalitet og tilby en annen spilleropplevelse med 18 års aldersgrense.Hadde de kjempet mot WoW hadde det vært 8år+ på spillepakken , påfugl-armor med flammer skutt ut av ræva og søte dverger med store øyne .

 

Folk er BLENDET over WoWs slepne arcade nusslige museflette-spill , men få makter å erindre den enormt bugga starten WoW hadde for snart 5 år siden , da mange av dere fremdeles var uskjendet og jomfruelige :D .

 

Edit : Og jeg har selv 3 lvl 70 karakterer i WoW , så komm ikke her ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Det nytter jo ikke å diskutere i denne tråden, man blir jo stemplet med en gang man ikke er enig. Og så vidt jeg vet så er det direkte løgn å si at aoc er lagt for å drepe wow. Det går selfølgelig an å leve godt med mye mindre enn 1mil spillere. Og for min del håper jeg nesten på at det ikke går over 1mil. For da slipper jeg rett og slett at hver person i gutta, og spesielt de litt yngre snakker og spiller aoc.

Lenke til kommentar
Og det pisset at WoW er det mestspillende MMOet og at det er naturlig at man sammenligner - er jeg lei av,

 

Det må du gjerne være, men enten du nå liker det eller ei, så har WoW vært (og er fremdeles) et benchmark alle spill i denne sjangeren må finne seg i å bli målt opp imot - AoC også. Det har, meg bekjent, aldri blitt sagt direkte av Funcom selv, men deres hjertebarn er lansert som en WoW-killer. Selvfølgelig er det det. Å påstå noe annet er vås. Jeg håper virkelig de lykkes, men har de det? Etter min mening: nei, det har de ikke. Ennå. Hvordan ting vil forholde etter at de 30 gratis prøvedagene er over, og ikke minst, om et år eller to når spillet forhåpentligvis fremstår i en noe mer bugfri, ukantet og finslepen utgave enn i dag, kan ingen vite. Den som lever får se.

 

sammenligner man McDonalds med resturanter kanskje ? Det er kanskje fler som spiser på McDonalds men maten der smaker jo møk alikevel .

 

Javel.

 

Forresten: står du på Funcoms lønningsliste?

 

 

Jajajaja, Så du mener at WoW var kjempefint og hyggelig etter release? For meg høres du ut som en som begynte å spille WoW etter BC, og tror derfor du vet hva det dreier seg om. Pris deg at du ikke opplevde WoW's early days :p Men for all del, WoW er jo bra, men etter mange år med patching og oppdatering skulle det bare mangle å, men ser du på AoC i forhold til WoW på det stadiet AoC er nå, Banker det WoW noe så jævlig at dere WoW fanboys burde gjemme dere i skam.

Lenke til kommentar
Og det pisset at WoW er det mestspillende MMOet og at det er naturlig at man sammenligner - er jeg lei av,

 

Det må du gjerne være, men enten du nå liker det eller ei, så har WoW vært (og er fremdeles) et benchmark alle spill i denne sjangeren må finne seg i å bli målt opp imot - AoC også. Det har, meg bekjent, aldri blitt sagt direkte av Funcom selv, men deres hjertebarn er lansert som en WoW-killer. Selvfølgelig er det det. Å påstå noe annet er vås. Jeg håper virkelig de lykkes, men har de det? Etter min mening: nei, det har de ikke. Ennå. Hvordan ting vil forholde etter at de 30 gratis prøvedagene er over, og ikke minst, om et år eller to når spillet forhåpentligvis fremstår i en noe mer bugfri, ukantet og finslepen utgave enn i dag, kan ingen vite. Den som lever får se.

 

sammenligner man McDonalds med resturanter kanskje ? Det er kanskje fler som spiser på McDonalds men maten der smaker jo møk alikevel .

 

Javel.

 

Forresten: står du på Funcoms lønningsliste?

 

 

Jajajaja, Så du mener at WoW var kjempefint og hyggelig etter release? For meg høres du ut som en som begynte å spille WoW etter BC, og tror derfor du vet hva det dreier seg om. Pris deg at du ikke opplevde WoW's early days :p Men for all del, WoW er jo bra, men etter mange år med patching og oppdatering skulle det bare mangle å, men ser du på AoC i forhold til WoW på det stadiet AoC er nå, Banker det WoW noe så jævlig at dere WoW fanboys burde gjemme dere i skam.

 

 

Jeg velger å kalle dem "dessertgenerasjonen" .

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare innse at både wow og aoc er to fantastiske spill.

Hvorfor rakke ned på det ene.

Jeg spiller begge og synes begge er veldig bra.

Klart aoc har en del småbugs, men jeg har ingen problemer med å godta det. FC gjør en strålende jobb med patchingen.

Samme som Wow har sine barnslige ting (og faktisk en del bugs (selv etter alle disse årene)), men jeg kan da ikke nekte for at jeg har hatt hundrevis av timer med moro med wow.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare innse at både wow og aoc er to fantastiske spill.

Hvorfor rakke ned på det ene.

Jeg spiller begge og synes begge er veldig bra.

Klart aoc har en del småbugs, men jeg har ingen problemer med å godta det. FC gjør en strålende jobb med patchingen.

Samme som Wow har sine barnslige ting (og faktisk en del bugs (selv etter alle disse årene)), men jeg kan da ikke nekte for at jeg har hatt hundrevis av timer med moro med wow.

 

Jeg Spilte også wow og har kosa meg uendelige timer med det, men fant ikke tid til 2 sånne spill, men poenget er at mange matcher AoC opp mot dagens wow, og ikke opp mot det WoW var på samme stadiet i sin utvikling. Jeg tror at Funcom klarer å gi AoC den utviklingen WoW har hatt, og kanskje bedre også. Når AoC har vært ute i 5 år, så kan vi sammenligne det mot dagens WoW og se om de har klart å slå dritten ut av dem(noe jeg håper på, er jo Norsk tross alt :D )

Lenke til kommentar
Hvorfor sammenligner dere dag 1 med WoW og dag en med AOC?

Dere må jo sammenligne AOC med hvordan WoW er idag, fordi det er ikke slik at hvis noen lagde en bil for 5 år sia, og jeg lager en idag, så sier ikke jeg at min bil er bedre enn han andres bil fordi min bil er bedre enn hans for 5 sia.

 

Mulig det ble litt tullete skrevet :p

En bil utvikler seg ikke etter at du har kjøpt den. Dårlig sammenlikning.

Lenke til kommentar
Hvorfor sammenligner dere dag 1 med WoW og dag en med AOC?

Dere må jo sammenligne AOC med hvordan WoW er idag, fordi det er ikke slik at hvis noen lagde en bil for 5 år sia, og jeg lager en idag, så sier ikke jeg at min bil er bedre enn han andres bil fordi min bil er bedre enn hans for 5 sia.

 

Mulig det ble litt tullete skrevet :p

 

tenk litt over det du sa, for det er ikke logisk. Når folk sier at wow har mer content etc er det kun siden det er flere år gammelt. Wow ved release hadde en bugget raidinstance, MC. SOm var nede nesten en måneds tid. Man må se ting i perspektiv, å ikke sammenligne et ferdig polert flere år gammelt spill med hundervis av patcher, med et spill som er et par uker gammelt.

 

Og bil eksemplet ditt er helt horribelt.

 

Lurer også på hvordan quests folk forventer å få? Ser så mange klager over at det er quester som er drep x og samle y. Så skjønner ikke helt hva dere forventer, 20.000 super engasjerende quests med oppgaveløsning og spennende mysterier? da hadde spillene trengt 15 år ekstra i utvikling.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Jajajaja, Så du mener at WoW var kjempefint og hyggelig etter release? For meg høres du ut som en som begynte å spille WoW etter BC, og tror derfor du vet hva det dreier seg om. Pris deg at du ikke opplevde WoW's early days :p Men for all del, WoW er jo bra, men etter mange år med patching og oppdatering skulle det bare mangle å, men ser du på AoC i forhold til WoW på det stadiet AoC er nå, Banker det WoW noe så jævlig at dere WoW fanboys burde gjemme dere i skam.

 

Vær så snill og les det jeg faktisk skriver. Ikke tillegg meg meninger jeg aldri har gitt uttrykk for. Jeg er ingen WoW-fanboy. Jeg er heller ingen AoC-fanboy. Jeg er ikke fanboy av noe som helst. Jeg er "fanboy" av de som evner å lage et spill jeg synes det er verdt å spille, og ikke minst: verdt å betale for å spille. For øyeblikket - jeg gjentar: FOR ØYEBLIKKET - må jeg dessverre si at det er "det andre spillet". Så får du tolke det jeg nettopp sa nøyaktig som du vil.

 

Jeg har kjøpt og betalt for AoC og forbeholder meg retten til å kritisere ting ved spillet der jeg mener kritikk er berettiget. Her inne akter jeg imidlertid ikke å konkretisere det noe mer utover det jeg allerede har sagt. Her inne må man veie sine ord på gullvekt da hårsårheten er påtagende. Alt, absolutt alt, blir tolket som om det ble sagt i verst mulig mening. Slik er det bare ikke. Prøv å forstå det.

 

Funcom og "det andre firmaet" har heldigvis begge et profesjonelt forhold til kritikk noe vi skal være veldig glade for alle sammen. Det er selvfølgelig opp til dem, og dem alene, hva de velger å høre på, men kritikk og tilbakemeldinger er helt avgjørende for å kunne utvikle et produkt. Kritikk betyr nemlig at man bryr seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...