Gå til innhold

[AoC]Noen som er Skuffet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kunne også tenkt meg en revolusjon i disse områdene som funket, men jeg føler ikke jeg kan klage nevneverdig på de områdene når det er helt vanlig.

 

Du er altså enig i at AoC er dårlig på disse områdene, men siden alle andre spill untatt DDO er like dårlige så er det greit liksom? Merkelig holdning :tease:

 

Hehe bingo :p

Lenke til kommentar
@mackanz: Fortell om noen av disse exploitene. Er nå level 56 og har hittil ikke sett noen som har ødelagt spilleopplevelsen med exploits. Har egentlig ikke sett noen brukt det i det hele tatt.

 

Ja er også 56 og har ikke hørt om en eneste en som har funnet noen exploits. Sist jeg sjekket så ble det fikset for leeeenge siden.

 

Så uspillbart?

 

Er exploits for deg at noen løper forbi deg å tar bossen før du greier å komme deg bort dit?

Lenke til kommentar

Jeg er lvl 46 og har heller ikke sett en eneste exploit. Jeg begynte 17. mai. Godt mulig det finnes, men at det er uspillbart pga. det er bare pisspreik. Men slik vil det alltid være; folk som klager over det ene og det andre UANSETT hvor "polert" spillet er. Sikkert noen som har slutta fordi det er feil grønnfarge på gresset osv.

Lenke til kommentar

Jeg lurer fortsatt på hvilken exploit(s) som gjør spillet USPILLBART. Det er vel akkurat de exploit(sa) folk lurer mest på hva er siden de ikke har lagt merke til noe spesielt. Søkte litt på Youtube (age of conan exploit), men kunne ikke finne noen store exploits som gjør spillet uspillbart. Det meste der var gammelt og småting man må regne med i slike spill. Sleng gjerne ut linker til exploits med datostempling som gjør spillet uspillbart. De patcher minst to ganger i uka så jeg har mine tvil på påstandene om uspillbarhet.

Lenke til kommentar

100% enig med Ninja, er bare tull å si at spillet er uspillbart pågrunn av at noen andre bruker disse "exploitene" som du påstår at du finner. Og uansett om andre gjør det, så skjønner jeg ikke hvordan det ødelegger spillopplevelsen.

 

Ikke rart det blir mye klaging når folk kun ser etter småfeil slik at de har noe å klage på.

 

Tidligere i denne tråden var det jo tom. noen som klagde på at man måtte være i grupper for å greie quests.

 

Rart at dette kun går utover dere som leter etter noe å klage på, enn oss som går rundt og faktisk koser oss over ett genialt spill!

Lenke til kommentar
Mest kjente for tiden er vel å sende på alle pets og bare stå stealtha selv.

 

Hva er det med det som er exploit? Det er en taktikk der du bruker de midlene du har tilgjengelig. Om du er misunnelig på de som gjør det så begynne å spille samme klasse selv vel.

 

Spiller selv assassin bare så det er sagt, ingen pets her :p

Lenke til kommentar

Dem er nødt å gjøre noe med pvp-systemet. Gjøre det "gøy". Og da snakker jeg i hovedsak pve-server pvp. Det geniale med wow var vesklingen mellom solo grinding/quests, raids, små grupper, pvp-BG's, Arena pvp og en sjelden gang raid på store byer. Håper dem klarer noe lignende i AoC snart. Dette med mangel på fraksjoner syntes jeg faktisk er et stort problem for innlevelsen i pvp. Når jeg pvp'et i wow tenkte jeg alltid på at nå yter jeg for alliansen og fikk en litt sånn god følelse:) I AoC så er jeg litt i villfarelse når det kommer til innlevelse i pvp. Men kanskje det bare er meg..men jeg blir litt mer grepet av "a higher purpose" enn å bare pvp'e uten andre mål at jeg vil drepe han som står foran meg.

Lenke til kommentar
Dem er nødt å gjøre noe med pvp-systemet. Gjøre det "gøy". Og da snakker jeg i hovedsak pve-server pvp. Det geniale med wow var vesklingen mellom solo grinding/quests, raids, små grupper, pvp-BG's, Arena pvp og en sjelden gang raid på store byer. Håper dem klarer noe lignende i AoC snart. Dette med mangel på fraksjoner syntes jeg faktisk er et stort problem for innlevelsen i pvp. Når jeg pvp'et i wow tenkte jeg alltid på at nå yter jeg for alliansen og fikk en litt sånn god følelse:) I AoC så er jeg litt i villfarelse når det kommer til innlevelse i pvp. Men kanskje det bare er meg..men jeg blir litt mer grepet av "a higher purpose" enn å bare pvp'e uten andre mål at jeg vil drepe han som står foran meg.

 

Trodde det skulle komme noe blood money og forskjellig etterhvert i aoc, har ikke prøvd noe pvp games enda så har ikke peiling på hvordan det fungerer enda. Men tror i allfall du må være den eneste som har tenkt at jessssss jeg slåss for alliansen i wow. Jeg tenkte kun honor\rep.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Dem er nødt å gjøre noe med pvp-systemet. Gjøre det "gøy". Og da snakker jeg i hovedsak pve-server pvp. Det geniale med wow var vesklingen mellom solo grinding/quests, raids, små grupper, pvp-BG's, Arena pvp og en sjelden gang raid på store byer. Håper dem klarer noe lignende i AoC snart. Dette med mangel på fraksjoner syntes jeg faktisk er et stort problem for innlevelsen i pvp. Når jeg pvp'et i wow tenkte jeg alltid på at nå yter jeg for alliansen og fikk en litt sånn god følelse:) I AoC så er jeg litt i villfarelse når det kommer til innlevelse i pvp. Men kanskje det bare er meg..men jeg blir litt mer grepet av "a higher purpose" enn å bare pvp'e uten andre mål at jeg vil drepe han som står foran meg.

 

Trodde det skulle komme noe blood money og forskjellig etterhvert i aoc, har ikke prøvd noe pvp games enda så har ikke peiling på hvordan det fungerer enda. Men tror i allfall du må være den eneste som har tenkt at jessssss jeg slåss for alliansen i wow. Jeg tenkte kun honor\rep.

 

hehe...vel jeg tenkte også på honor og rep da selvsagt:) Men jeg har alltid hatt tendenser mot kvasi-RP:) Men tror faktisk ikke jeg var den eneste da hehe....konseptet med å kjempe mot den andre fraksjonen er jo klassisk men bra. På samme måte som kampen mellom det gode og det onde aldri helt går av moten både i film og bøker. Tror det ligger litt i vår natur å tenke slik:) Tror kanskje det at jeg kjemper for alliansen + at jeg personlig får honor og rep, gjorde at jeg likte det så godt. Akkurat som i real life. Jeg gjør stort sett ting som er enten win-win for meg og f.eks jobben, eller bare win for meg. Jeg gjør aldri ting som er bare win for motsatt part. Uff nei nå ble det filosofi her hehe...

 

Men kort sagt, å følge en "higher purpose" er faktisk ganske tilfredstillende så lenge det gagner meg personlig også:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
[klipp]Dette med mangel på fraksjoner syntes jeg faktisk er et stort problem for innlevelsen i pvp.

Litt overasket over at denne uttalelsen ikke har blitt flamet enda. En veldig politisk feil mening i AoC communitiet.

 

La meg si det sånn jeg hører hva du sier. Etter å ha sett uelempene med fraksjoner hadde jeg veldig stor tro på player-driven content. Men vi ser vel allerede nå, at player driven content også har store bakdeler. Vil bli spenndende å følge PvP på End Game. Opp til dit er det jo bare evt. ganking og ikke-objektorientert.

 

Når jeg pvp'et i wow tenkte jeg alltid på at nå yter jeg for alliansen og fikk en litt sånn god følelse:) I AoC så er jeg litt i villfarelse når det kommer til innlevelse i pvp. Men kanskje det bare er meg..men jeg blir litt mer grepet av "a higher purpose" enn å bare pvp'e uten andre mål at jeg vil drepe han som står foran meg.

Akkurat slik jeg føler det også.

 

Tror det er noe som kommer med alderen (tipper av nick at du er over 30). Forøvrig er det også veldig ueuropeisk å tenke slik. Den typiske unge europeer tenker fast loot raid farm drop epics, og alt måles i hvor langt du er i raide instanser, hvilke epics du har, eller hvor fort du farmer en instance.

Lenke til kommentar

Gode gud.. hvis det kommer fraksjoner ala WoW som vi må grinde ørtåførti tusen poeng mot blir jeg den første som tar harikiri ingame, sletter accounten og brenner CE pakken på bålet mens jeg ofrer et lam til de hedenske guder.

 

Jeg trenger ikke MER kjedsommelig dødtid i et spill.

 

Kjapp edit: Det å ha "honor points" i pvp er ok i mine øyne. Men det å ha flere fraksjoner hvor man må grinde, pvp or not, er bare tull og gir ikke noe mer innlevelse for min del.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...