Gå til innhold

[AoC]Noen som er Skuffet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er Conan fan-boy , uten tvil .

 

Men det er en ting jeg er litt skuffa over og det er neglisjeringa av Ranger-klassen - vi blir ignorert , som vi også ble første tiden i WoW .

Mange av featurene i "talent treet" funker halveis eller ikke i det hele tatt - bla Eagle eye , fire stance osv .

Dexterity funker ikke .

Alle andre "avstandsklasser" der blir abilitene røde ved for lang avstand , Ranger har NULL avstands målere .

Pluss mange andre bugs til denne klassen , føler den trenger en liten puss .

 

Men på den andre siden ; Jeg har ingen problemer å drepe andre klasser som er 5 levels høyere enn meg og er generellt fornøyd over spillet ;)

Lenke til kommentar
den stigen bugger seg maks for meg :( Faller bare ned når jeg prøver å gå opp den :p

 

Det er ikke noe problem, den første stigen funker jo. Men det som går er at du kan få tak i questen selv om du ikke går opp den siste stigen.

Du går nesten under han på toppen, men pass på at du fortsatt får opp "snakkeboblen". Så sniker du deg bare så nært/under som det går og klikker på ham. Da får du oppdraget.

 

Men var litt irriterende den stigen, kommer halvveis opp så går jeg bare igjennom :p.. men gjør det jeg sa ovenfor så får du ordnet det :)

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem, den første stigen funker jo. Men det som går er at du kan få tak i questen selv om du ikke går opp den siste stigen.

Du går nesten under han på toppen, men pass på at du fortsatt får opp "snakkeboblen". Så sniker du deg bare så nært/under som det går og klikker på ham. Da får du oppdraget.

 

Men var litt irriterende den stigen, kommer halvveis opp så går jeg bare igjennom :p.. men gjør det jeg sa ovenfor så får du ordnet det :)

 

Det var slik eg måtte gjøre det også :yes:

Lenke til kommentar
Litt rart, men jeg er på en måte skuffa over at PoM er så sykt bra.

Jeg er 67 nå, og kan ikke finne nok mobs på en gang for å AoE'e.

 

Er ingen utfordring å spille denne classen, så jeg starta en assassin ^^

 

 

OI ! Da skal du prøve Ranger klassen , UTROLIG dødlig mot 1 mob men flere enn 2 mobs krever utrolig taktikk og planlegging , prøv en ranger ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem, den første stigen funker jo. Men det som går er at du kan få tak i questen selv om du ikke går opp den siste stigen.

Du går nesten under han på toppen, men pass på at du fortsatt får opp "snakkeboblen". Så sniker du deg bare så nært/under som det går og klikker på ham. Da får du oppdraget.

 

Men var litt irriterende den stigen, kommer halvveis opp så går jeg bare igjennom :p.. men gjør det jeg sa ovenfor så får du ordnet det :)

 

Det var slik eg måtte gjøre det også :yes:

 

Var innom der idag og fant ut at både stigen og Hawkeye er borte. Og Quest'en eg fikk er borte fra loggen. Og det var også den questen du fikk i Tarantia noble distrikt å løse en mordgåte.

Lenke til kommentar

Joda. Likte dette spillet ganske godt,Atmosfæren stemmene osv. Men så er det jo negative ting og:

 

-Du kan svømme i fosser !Yay det er jo råsannsynlig!

-Det at du i enkelte quester er avhengig av andre folk for og klare den.

-I questet "The awaikening 2" så må du være lvl 15 for og fortsette (ikke i den første delen).

-I white sands penile blir du ofte angrepet av folk i mye høyere lvl enn du. Dette er irriterende når man skal gjøre quester og er i lvl 15 og under.Og du blir angripet av folk i lvl 17-20

-Man skulle hatt muligheten til og drikke uansett om man hadde drinking cape eller ikke.

EDIT: I samtale med folk du får quester av og hvis du da svarer feil/sier frekke ting. SÅ er det bare og starte og snakke på nytt og ta questen. Burde vært sånn at du ikke kunne gjøre det.

 

Dette var noen av minusene. Men Age of conan har fortsatt en del bugs, noe som wow og hadde i starten. Og dere som driver og sier "Age of conan har bedre grafikk og alt"

Nå må dere huska at wow og AOC kan ikke sammenlignes der er det tegneseriegrafikk, ikke cutscenes osv. Mens AOC har mer virkelig grafikk og cutscenes, å at du er mer innestengt i AOC enn wow. Litt dumt egentlig! Men når så skal sies så likte jeg aldri wow spillte til lvl 11 så gikk jeg lei.

 

Hilsen en lvl 13 ranger. (dette er bare mine synspunkter sålangt)

Endret av viking665
Lenke til kommentar
Joda. Likte dette spillet ganske godt,Atmosfæren stemmene osv. Men så er det jo negative ting og:

 

-Du kan svømme i fosser !Yay det er jo råsannsynlig!

-Det at du i enkelte quester er avhengig av andre folk for og klare den.

-I questet "The awaikening 2" så må du være lvl 15 for og fortsette (ikke i den første delen).

-I white sands penile blir du ofte angrepet av folk i mye høyere lvl enn du. Dette er irriterende når man skal gjøre quester og er i lvl 15 og under.Og du blir angripet av folk i lvl 17-20

-Man skulle hatt muligheten til og drikke uansett om man hadde drinking cape eller ikke.

 

Dette var noen av minusene. Men Age of conan har fortsatt en del bugs, noe som wow og hadde i starten. Og dere som driver og sier "Age of conan har bedre grafikk og alt"

Nå må dere huska at wow og AOC kan ikke sammenlignes der er det tegneseriegrafikk, ikke cutscenes osv. Mens AOC har mer virkelig grafikk og cutscenes, å at du er mer innestengt i AOC enn wow. Litt dumt egentlig! Men når så skal sies så likte jeg aldri wow spillte til lvl 11 så gikk jeg lei.

 

Hilsen en lvl 13 ranger. (dette er bare mine synspunkter sålangt)

 

 

 

Er ganske så enig med deg i disse pungtene, mye som forsatt er ganske usansynlig, og hauge vis med buggs, noen du irriterer deg grenseløst over og andre ikke, men det jeg håper på er at Funcom tar inisjativ og greier å luke vekk disse "feilene", for egentlig er Aoc ett fantastisk spill=).

Lenke til kommentar
-Det at du i enkelte quester er avhengig av andre folk for og klare den.

-I white sands penile blir du ofte angrepet av folk i mye høyere lvl enn du. Dette er irriterende når man skal gjøre quester og er i lvl 15 og under.Og du blir angripet av folk i lvl 17-20

 

Greit nok at du ikke likte spillet, men disse to punktene reagerte jeg litt på.

 

1. Hva er poenget med å spille et MMO hvis du ikke har lyst til å jobb sammen med andre? hvis du ikke har lyst til å spille sammen med andre kan du uansett bare skippe de questene og gjøre noen andre, er en overflod av quests i Tortarge uansett.

 

2. Reroll PvE?

Lenke til kommentar
Joda. Likte dette spillet ganske godt,Atmosfæren stemmene osv. Men så er det jo negative ting og:

 

-Du kan svømme i fosser !Yay det er jo råsannsynlig!

-Det at du i enkelte quester er avhengig av andre folk for og klare den.

-I questet "The awaikening 2" så må du være lvl 15 for og fortsette (ikke i den første delen).

-I white sands penile blir du ofte angrepet av folk i mye høyere lvl enn du. Dette er irriterende når man skal gjøre quester og er i lvl 15 og under.Og du blir angripet av folk i lvl 17-20

-Man skulle hatt muligheten til og drikke uansett om man hadde drinking cape eller ikke.

EDIT: I samtale med folk du får quester av og hvis du da svarer feil/sier frekke ting. SÅ er det bare og starte og snakke på nytt og ta questen. Burde vært sånn at du ikke kunne gjøre det.

 

Dette var noen av minusene. Men Age of conan har fortsatt en del bugs, noe som wow og hadde i starten. Og dere som driver og sier "Age of conan har bedre grafikk og alt"

Nå må dere huska at wow og AOC kan ikke sammenlignes der er det tegneseriegrafikk, ikke cutscenes osv. Mens AOC har mer virkelig grafikk og cutscenes, å at du er mer innestengt i AOC enn wow. Litt dumt egentlig! Men når så skal sies så likte jeg aldri wow spillte til lvl 11 så gikk jeg lei.

 

Hilsen en lvl 13 ranger. (dette er bare mine synspunkter sålangt)

 

Dette var bare flaut og lese, fordi det gir ingen mening i det hele tatt.

1. Svømming i fosser, det kan da vel umulig være så negativt. vil ikke påstå at det ødelegger spillopplevelsen på noen som helst måte. Eller?

2. Mtp. at det er ett multiplayer spill, så er det jo ganske nødvendig at du på gruppe for å komme deg videre, og dette er bare morsomt.

3. Det er en destinyquest, og i mellomtiden kan du gjøre masse andre quester. Og det er bare tull å klage på, siden du ikke hadde greid det før akkurat lvl 15.

4. Dette må du kort og enkelt bare regne med om du ar valgt en PvP server. Om du har valgt PvE, ja så har du ingenting å gjøre ved mobs som er lvl 17, sier seg selv.

5. Du kan drikke selv om du ikke har kappen, du må bare betale. De med kappe får drikke gratis. Men drikkingen har ikke blitt "koblet" til enda.

 

Du snakker jo bare tull jo, dette er jo ingen verdens ting å klage på!

 

Spill for å ha det morsomt, ikke fordi du skal ha noe å skrive her.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Joda. Likte dette spillet ganske godt,Atmosfæren stemmene osv. Men så er det jo negative ting og:

 

-Du kan svømme i fosser !Yay det er jo råsannsynlig!

-Det at du i enkelte quester er avhengig av andre folk for og klare den.

-I questet "The awaikening 2" så må du være lvl 15 for og fortsette (ikke i den første delen).

-I white sands penile blir du ofte angrepet av folk i mye høyere lvl enn du. Dette er irriterende når man skal gjøre quester og er i lvl 15 og under.Og du blir angripet av folk i lvl 17-20

-Man skulle hatt muligheten til og drikke uansett om man hadde drinking cape eller ikke.

EDIT: I samtale med folk du får quester av og hvis du da svarer feil/sier frekke ting. SÅ er det bare og starte og snakke på nytt og ta questen. Burde vært sånn at du ikke kunne gjøre det.

 

Dette var noen av minusene. Men Age of conan har fortsatt en del bugs, noe som wow og hadde i starten. Og dere som driver og sier "Age of conan har bedre grafikk og alt"

Nå må dere huska at wow og AOC kan ikke sammenlignes der er det tegneseriegrafikk, ikke cutscenes osv. Mens AOC har mer virkelig grafikk og cutscenes, å at du er mer innestengt i AOC enn wow. Litt dumt egentlig! Men når så skal sies så likte jeg aldri wow spillte til lvl 11 så gikk jeg lei.

 

Hilsen en lvl 13 ranger. (dette er bare mine synspunkter sålangt)

 

Dette var bare flaut og lese, fordi det gir ingen mening i det hele tatt.

1. Svømming i fosser, det kan da vel umulig være så negativt. vil ikke påstå at det ødelegger spillopplevelsen på noen som helst måte. Eller?

2. Mtp. at det er ett multiplayer spill, så er det jo ganske nødvendig at du på gruppe for å komme deg videre, og dette er bare morsomt.

3. Det er en destinyquest, og i mellomtiden kan du gjøre masse andre quester. Og det er bare tull å klage på, siden du ikke hadde greid det før akkurat lvl 15.

4. Dette må du kort og enkelt bare regne med om du ar valgt en PvP server. Om du har valgt PvE, ja så har du ingenting å gjøre ved mobs som er lvl 17, sier seg selv.

5. Du kan drikke selv om du ikke har kappen, du må bare betale. De med kappe får drikke gratis. Men drikkingen har ikke blitt "koblet" til enda.

 

Du snakker jo bare tull jo, dette er jo ingen verdens ting å klage på!

 

Spill for å ha det morsomt, ikke fordi du skal ha noe å skrive her.

 

De punktene var egentlig ikke noe jeg synes var kjempenegativt bare litt dumt. Synes spillet er flott, og er egentlig ingen tingo g klage på med det

 

 

SPiller jo for og ha det morsomt, ikke for og ha noe og skrive her

Lenke til kommentar

Det eg er mest skuffet over i Aoc er:

 

1: Elendige quester. Mesteparten er enten: Gå dit, drep så og så mange monster, kom tilbake for belønning, eller: Ta med deg denne beskjeden til en annen person på andre siden av verden. Så løper du i 20 minutter før du kommer frem. Dritkjedelig :roll:

 

2: Elendig karakterutvikling. Du velger rase, det bestemmer hvilke klasser du kan velge, og det er det. Ikkje kan du multiclasse, ikkje kan du velge stats, du har i det hele tatt ikkje noen stor mulighet til å påvirke kordan karakteren din er, på godt eller vondt. Dritkjedelig :roll:

 

For en som kommer fra Dungeons & Dragons Online og er vandt med questene der og karaktersystemet fra D&D så er AoC spillmessig elendig. Grafikken er flott og det er omtrent det eneste.

 

Karakteren min er nå lvl 48, og så langt er det bare noen få quester eg har blitt litt imponert av. Sanctum of burning souls var veldig bra, eg fikk en skikkelig "epic" følelse der, gamle ruiner med gammel ondskap. Border ranges var kult, å flå en Nemedisk general og så levere skinnet til en utstopper topper det meste :devil:

 

Men stort sett så synest eg det er drittkjedelig å spille. Eg føler ikkje at karakteren min utvikler seg, eg ser tallene blir større og eg slåss med andre monstre, men føler ikkje egentlig at det er noen utvikling.

 

Eg har lyst til å se lvl 80 raids før eg bestemmer meg, og mye av det som irriterer meg er bugs som eg prøver å holde utenfor vurderingen min. Men eg synest det burde være mere morsomt å komme seg til lvl 80 enn det eg har sett så langt.

 

Dungeons & dragon online er etter min mening ett mye mye bedre spill enn AoC, og karaktersystemet der sparker alle andre RPGMMO's veldig veldig hardt i rumpa.

Lenke til kommentar
Joda. Likte dette spillet ganske godt,Atmosfæren stemmene osv. Men så er det jo negative ting og:

 

-Du kan svømme i fosser !Yay det er jo råsannsynlig!

-Det at du i enkelte quester er avhengig av andre folk for og klare den.

-I questet "The awaikening 2" så må du være lvl 15 for og fortsette (ikke i den første delen).

-I white sands penile blir du ofte angrepet av folk i mye høyere lvl enn du. Dette er irriterende når man skal gjøre quester og er i lvl 15 og under.Og du blir angripet av folk i lvl 17-20

-Man skulle hatt muligheten til og drikke uansett om man hadde drinking cape eller ikke.

EDIT: I samtale med folk du får quester av og hvis du da svarer feil/sier frekke ting. SÅ er det bare og starte og snakke på nytt og ta questen. Burde vært sånn at du ikke kunne gjøre det.

 

Dette var noen av minusene. Men Age of conan har fortsatt en del bugs, noe som wow og hadde i starten. Og dere som driver og sier "Age of conan har bedre grafikk og alt"

Nå må dere huska at wow og AOC kan ikke sammenlignes der er det tegneseriegrafikk, ikke cutscenes osv. Mens AOC har mer virkelig grafikk og cutscenes, å at du er mer innestengt i AOC enn wow. Litt dumt egentlig! Men når så skal sies så likte jeg aldri wow spillte til lvl 11 så gikk jeg lei.

 

Hilsen en lvl 13 ranger. (dette er bare mine synspunkter sålangt)

 

Dette var bare flaut og lese, fordi det gir ingen mening i det hele tatt.

1. Svømming i fosser, det kan da vel umulig være så negativt. vil ikke påstå at det ødelegger spillopplevelsen på noen som helst måte. Eller?

2. Mtp. at det er ett multiplayer spill, så er det jo ganske nødvendig at du på gruppe for å komme deg videre, og dette er bare morsomt.

3. Det er en destinyquest, og i mellomtiden kan du gjøre masse andre quester. Og det er bare tull å klage på, siden du ikke hadde greid det før akkurat lvl 15.

4. Dette må du kort og enkelt bare regne med om du ar valgt en PvP server. Om du har valgt PvE, ja så har du ingenting å gjøre ved mobs som er lvl 17, sier seg selv.

5. Du kan drikke selv om du ikke har kappen, du må bare betale. De med kappe får drikke gratis. Men drikkingen har ikke blitt "koblet" til enda.

 

Du snakker jo bare tull jo, dette er jo ingen verdens ting å klage på!

 

Spill for å ha det morsomt, ikke fordi du skal ha noe å skrive her.

 

De punktene var egentlig ikke noe jeg synes var kjempenegativt bare litt dumt. Synes spillet er flott, og er egentlig ingen tingo g klage på med det

 

 

SPiller jo for og ha det morsomt, ikke for og ha noe og skrive her

 

Ja jo men du forstår vel også at det ikke går an å klage på at man kan bli drept av høyere level folk når du spiller på en PVP server? Lag en ny character på en PVE server så slipper du det!

 

Og det med at man trenger å være flere på noen av questene, hvorfor ikke spille et singel player spill viss man vil gå alene HELE tiden?

 

Artig post :)

Lenke til kommentar
Det eg er mest skuffet over i Aoc er:

 

1: Elendige quester. Mesteparten er enten: Gå dit, drep så og så mange monster, kom tilbake for belønning, eller: Ta med deg denne beskjeden til en annen person på andre siden av verden. Så løper du i 20 minutter før du kommer frem. Dritkjedelig :roll:

 

2: Elendig karakterutvikling. Du velger rase, det bestemmer hvilke klasser du kan velge, og det er det. Ikkje kan du multiclasse, ikkje kan du velge stats, du har i det hele tatt ikkje noen stor mulighet til å påvirke kordan karakteren din er, på godt eller vondt. Dritkjedelig :roll:

 

For en som kommer fra Dungeons & Dragons Online og er vandt med questene der og karaktersystemet fra D&D så er AoC spillmessig elendig. Grafikken er flott og det er omtrent det eneste.

 

Karakteren min er nå lvl 48, og så langt er det bare noen få quester eg har blitt litt imponert av. Sanctum of burning souls var veldig bra, eg fikk en skikkelig "epic" følelse der, gamle ruiner med gammel ondskap. Border ranges var kult, å flå en Nemedisk general og så levere skinnet til en utstopper topper det meste :devil:

 

Men stort sett så synest eg det er drittkjedelig å spille. Eg føler ikkje at karakteren min utvikler seg, eg ser tallene blir større og eg slåss med andre monstre, men føler ikkje egentlig at det er noen utvikling.

 

Eg har lyst til å se lvl 80 raids før eg bestemmer meg, og mye av det som irriterer meg er bugs som eg prøver å holde utenfor vurderingen min. Men eg synest det burde være mere morsomt å komme seg til lvl 80 enn det eg har sett så langt.

 

Dungeons & dragon online er etter min mening ett mye mye bedre spill enn AoC, og karaktersystemet der sparker alle andre RPGMMO's veldig veldig hardt i rumpa.

 

Sant nok, men så er jo nesten d&d online det eneste spiller der man kan velge stats selv, det er veldig standard slik aoc har det. Questene er jo også ganske vanlige for mmorpg sjangeren. Jeg kunne også tenkt meg en revolusjon i disse områdene som funket, men jeg føler ikke jeg kan klage nevneverdig på de områdene når det er helt vanlig.

Lenke til kommentar
Jeg kunne også tenkt meg en revolusjon i disse områdene som funket, men jeg føler ikke jeg kan klage nevneverdig på de områdene når det er helt vanlig.

 

Du er altså enig i at AoC er dårlig på disse områdene, men siden alle andre spill untatt DDO er like dårlige så er det greit liksom? Merkelig holdning :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...