Myagos Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Takk for link, Lubben. Blir spennende å se hvordan funcom gjør det på denne grafen over tid: http://www.mmogchart.com/Chart1.html Blir vel ingenting som overgår før evt. World of Starcraft slippes Er "World Of Starcraft" en magefølelse (slik jeg har), eller har du hørt noe jeg ikke har hørt? Det er nok dessverre bare en magefølelse, men det passer bra siden Starcraft lanseres snart. Men om det kommer så er det vel snakk om 5 år til ellerno... Eneste som vel er lekket er vel heaven and hell eller no. Det minner mer om World Of Diablo, enn Starcraft. Hvis vi en gang får se World of Diablo får vi håpe at dem fortsetter med den blodige og barbariske verden vi så i de tidligere Diablo spillene. Hvis Blizzard barnsligjør denne sjangeren for å gjøre det mer likt WoW bare for å attraktere barna, vil det bli en sorgens dag for mange av oss. Det er uhørt hvis vi ser WOD uten 18-års grense og AoC beviser at man kan bli en sukse enda man fokuserer på et voksent publikum. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Starcraft kommer ikke ut i år ifølge blizz. World of Starcraft tror jeg blir deres neste mmo rett og slett fordi jeg tror de bruker samme resept som ved wow og slipper S2 som en teaser for å bygge kundebase. Det er utrolig mye syting her, noe er kun syting, noe er kritikk ved spillet. Et argument som at Funcom vil sette pris på slikt mener jeg er rent sludder. Om du ønsker å vise til ting du ikke er fornøyd med ved spillet så bruk spillets forumsider. Tvilsomt at Funcom bruker tid på dette forumet. Det eneste dere oppnår er negativ vareprat. Resultatet kan i værste fall være kroken på døra for en bedrift som faktisk har ambisjoner og baller nok til å prøve, men som i ytterste konsekvens feiler på grunn av at en del av kundene skremte bort andre kunder. Det er i det hele tatt rart dere tar en slik diskusjon på nettopp dette forumet og om dere føler det er nødvendig så må det da gå an å oppfordre folk som ikke har testet spillet enda til selv å gjøre seg opp en mening. Og når man sammenligner med wow. Det er nå engang slik at man glemmer fort ting som ikke var bra, men husker det man likte. Wow var i starten preget av bøgs, lagg og servere som datt ned stadig vekk og i lengre perioder. Tenk godt etter dere som har spilt siden release og dere husker det nok. Det fantes ting å gjøre, men hvor lenge gikk det ikke før nytt materiale kom. Dire Maul var vel den eneste 5-manns som kom mellom release og tbc. Ikke alvorlig mye å skryte av. Naxx fikk så få oppleve at de resirkulerer hele instansen. Og jeg er rimelig sikker på at wotlk vil gi akkurat den samme følelsen som man har hatt siden release, en evig pinefull grindefest. Ja, jeg spiller enda Wow, men når wotlk kommer er det slutt, for godt. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Starcraft kommer ikke ut i år ifølge blizz. World of Starcraft tror jeg blir deres neste mmo rett og slett fordi jeg tror de bruker samme resept som ved wow og slipper S2 som en teaser for å bygge kundebase.Det er utrolig mye syting her, noe er kun syting, noe er kritikk ved spillet. Et argument som at Funcom vil sette pris på slikt mener jeg er rent sludder. Om du ønsker å vise til ting du ikke er fornøyd med ved spillet så bruk spillets forumsider. Tvilsomt at Funcom bruker tid på dette forumet. Det eneste dere oppnår er negativ vareprat. Resultatet kan i værste fall være kroken på døra for en bedrift som faktisk har ambisjoner og baller nok til å prøve, men som i ytterste konsekvens feiler på grunn av at en del av kundene skremte bort andre kunder. Det er i det hele tatt rart dere tar en slik diskusjon på nettopp dette forumet og om dere føler det er nødvendig så må det da gå an å oppfordre folk som ikke har testet spillet enda til selv å gjøre seg opp en mening. Og når man sammenligner med wow. Det er nå engang slik at man glemmer fort ting som ikke var bra, men husker det man likte. Wow var i starten preget av bøgs, lagg og servere som datt ned stadig vekk og i lengre perioder. Tenk godt etter dere som har spilt siden release og dere husker det nok. Det fantes ting å gjøre, men hvor lenge gikk det ikke før nytt materiale kom. Dire Maul var vel den eneste 5-manns som kom mellom release og tbc. Ikke alvorlig mye å skryte av. Naxx fikk så få oppleve at de resirkulerer hele instansen. Og jeg er rimelig sikker på at wotlk vil gi akkurat den samme følelsen som man har hatt siden release, en evig pinefull grindefest. Ja, jeg spiller enda Wow, men når wotlk kommer er det slutt, for godt. Må si meg ganske enig med deg. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Godt å se en voksen post. [klipp] World of Starcraft tror jeg blir deres neste mmo rett og slett fordi jeg tror de bruker samme resept som ved wow og slipper S2 som en teaser for å bygge kundebase. Slenger meg på spekulasjonene her. Ser at mange tror det blir World of Starcraft. Per nå er det vel ikke et indisie en gang som skulle tyde på det. Argumenter mot World of Starcraft er markedet er så mye mindre for cyberpunk eller scifi MMO's enn den tradisjonelle fantasy settingen. Og i så fall hvilket type spill skulle dette bli? Romskip spill ala EVE? Hiving ala AoC in space? En annen ting som folk glemmer, er at Blizzard har tradisjon for å gi "ikke gi fansen" det de vil ha. Mao de mener å vite bedre enn fansen selv, hva den vil ha, og har jo som vi vet hatt suksess med det. Eksempler på dette er; wc2 fansen ville ha wc3, men fikk diablo istedet som igen hadde hørt om. Diablo fansen ropte etter Diablo 2, men fikk Starcraft som ingen hadde hørt om. Starcraften fansen ropte etter Starcraft2, men fikk Diablo2, Wrcraft3 osv. Blizzard går motstrøms, men har knallsuksess med det hver gang. En annen ting er at Utvikler miljø ofte vil ha forandring etrer 3-5 år med samme franchise. Akurrat som Bethesda nå byttet til Fallout fra TES universet, elvom de liker TES aldri så mye. Det er utrolig mye syting her, noe er kun syting, noe er kritikk ved spillet. [klipp] Set at det er veldig inn å kalle all kritikk eller endring forslag til noe som whining eller syting for tiden. Synes det er helt greit at folk utbasunerer litt skuffelse. Hvordan er det mulig å ikke bli skuffa etter å ha lest så mye postitivt om dette (for noen av oss) i 2-3 år før spillet slippes, og hvor alle MMO-sjangeren svakheter har lett blitt glattet over. Det vil fo alle spill være et gap mellom god intensjon og teori på den ene siden og den praktiske virkelige brutale verden på den andre. Resultatet kan i værste fall være kroken på døra for en bedrift som faktisk har ambisjoner og baller nok til å prøve, men som i ytterste konsekvens feiler på grunn av at en del av kundene skremte bort andre kunder. Det er ike syndt på FunCom. De driver business og er ikke en frivillig ideel oprgansisasjon som lager dette på fritiden. Det er jo så ekstremt mange fanboys i communitiet at litt krtikk eller endringforslag som jeg kaller det (dere kaller det syting/whining), balanserer diskusjonen noe. Det er i det hele tatt rart dere tar en slik diskusjon på nettopp dette forumet og om dere føler det er nødvendig så må det da gå an å oppfordre folk som ikke har testet spillet enda til selv å gjøre seg opp en mening. Har lite å si hvilket forum en thread som dette dukker opp på. Hadde det vært på det offisielle vill neppe hele FunCom stoppet opp og fikset alt. Mange av de som har endring har kritikk blir bare flamet der alikevel. [klipp]Og jeg er rimelig sikker på at wotlk vil gi akkurat den samme følelsen som man har hatt siden release, en evig pinefull grindefest. Ja, jeg spiller enda Wow, men når wotlk kommer er det slutt, for godt. Jeg tenker det samme som deg her. pluss at jeg synes Blizzard ikke er helt i takt med communitiet. De tror at 99.99% av communityet vestår av 25manns raidere. Ja det har blitt kastet bein til solo questere (Skettis+Sunwell). Men hva med alle PvP'ere og spesielt casual PvP'ere. Uten at jeg kan dokumentere denne gruppen tror jeg den faktisk er stigende. Veldig mange som liker å ikke være nedlåst 5-6 timer med wiping (evt. farming) av instanser kveld etter kveld. Tenk å være main tank i et guild i WoW.. Er jo nærmest en mangeårskontrakt på null mulighet til å gjøre noe på kveldene.. åpne døra når det ringer på etc.. huff huff. I tillegg er PvP mye morsommere og mindre forutsigbart. Hva har denne gruppen fått etter TBC?? Arena og thats it. Har du fult season1 eller bedre + 75K cap (noe alle burde ha nå), er det null vits å gjøre Battlegrounds. Sliter du med å få en 1850 rating, er ikke Arena for spennende heller lenger. I tillegg kan man plusse på at alle i wotlk vil løpe rundt som death knight. hvor blir det av mangfoldet da? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hmm kan ikke si jeg er skuffet, et et par ting jeg skulle likt å se, men ikke skuffet. hadde håpa på en større death penalty da, noe ala Vanguard eller Everquest 2, den de har i AoC nå er rett og slett patetisk, merker så og si ingen ting på min PoM, men ellers stor fornøyd. litt få soner kanskje, kunne tenkt meg et alternativ til 50+ sona etter fields of the dead. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hmm kan ikke si jeg er skuffet, et et par ting jeg skulle likt å se, men ikke skuffet. hadde håpa på en større death penalty da, noe ala Vanguard eller Everquest 2, den de har i AoC nå er rett og slett patetisk, merker så og si ingen ting på min PoM, men ellers stor fornøyd. litt få soner kanskje, kunne tenkt meg et alternativ til 50+ sona etter fields of the dead. Er ikke det med death penalty bare positivt egentlig? Jeg husker med grøss EQ1 hvor du gjerne mistet flere timer konstant hjernedød grinding når du daua, og ikke bare det - du måtte hente liket ditt og loote det mens du var naken! Det var ikke spesielt fett når gruppa wipe'a langt inni lower guk f.eks. Endte gjerne opp med å daue flere ganger og kunne mister dager med xp! Nei, takke meg til litt repair cost og møtte løpe til liket som ghost. Irriterende nok bare det. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hmm kan ikke si jeg er skuffet, et et par ting jeg skulle likt å se, men ikke skuffet. hadde håpa på en større death penalty da, noe ala Vanguard eller Everquest 2, den de har i AoC nå er rett og slett patetisk, merker så og si ingen ting på min PoM, men ellers stor fornøyd. litt få soner kanskje, kunne tenkt meg et alternativ til 50+ sona etter fields of the dead. Har hørt at en ny zone skal komme i sommern som gir deg nye quester fra 55+. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Dere som er vant med WoW sin 5 år lange modningstid ; Ha litt tålmodighet med Conan nå , dem skal patche 2 ganger i uka fremover for å fikse bugs TING vil bli retta på . For å være litt snurpete : Det er nesten bare WoW-spillere som klager på Conan ; så spør jeg dere : ser dere noen Conan spillere som har laget klageposter/nå slutter jeg -hyleposter på WoW-forumet kanskje ? WoW er LANGT fra bug-fritt det heller og mye feil og mangler eksisterer selv etter så mange år. Merklig dette her . Jeg husker første ukene i WoW - Fyfaen til mye rot , serverene var nede annenhvert minutt , lagget som et helvete , masse bugs , PvP uten mål og mening , PvP-instancer eksisterte ikke , Molten Core var helvetes bugga osv . MEN ! de som er 18 år i dag var feks 13-14 år da WoW kom og hukser lite av dette , så det er litt unnskyldt . Endret 7. juni 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tenk å være main tank i et guild i WoW.. Er jo nærmest en mangeårskontrakt på null mulighet til å gjøre noe på kveldene.. åpne døra når det ringer på etc.. huff huff. Æsj! Takk for at du minnte meg om hvorfor jeg slutta WoW Nei, jeg ser at det er en del som whiner over at vi ikke må sammenligne dette med WoW. Personlig gjør jeg ikke det, jeg likte bare ikke gameplayet. Nei, jeg gikk ikke over fra WoW til AoC. Første MMO'et mitt var faktisk Star Wars Galaxies, endte opp med å spille det i noen år før de ødela det helt. Så gikk jeg over til Amerikansk WoW, så EU WoW, så var det litt EQ2 og nå AoC. WoW og SWG har jeg hatt mest morro med, EQ2 og AoC har jeg ikke hatt det fullt så morro med. Likte ikke spillet, rett og slett. Jeg har en level 37 Conq i AoC, så jeg har spillt noe og jeg er bare ikke fornøyd. Så jeg har litt erfaring med å spille MMO's, sånn at jeg vet hva jeg liker. AoC er et spill trossalt, som Crysis og Red Alert 2. Noen liker det og noen liker det ikke, alt er smak og behag. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er ikke det med death penalty bare positivt egentlig? Jeg husker med grøss EQ1 hvor du gjerne mistet flere timer konstant hjernedød grinding når du daua, og ikke bare det - du måtte hente liket ditt og loote det mens du var naken! Det var ikke spesielt fett når gruppa wipe'a langt inni lower guk f.eks. Endte gjerne opp med å daue flere ganger og kunne mister dager med xp! Nei, takke meg til litt repair cost og møtte løpe til liket som ghost. Irriterende nok bare det. ser jo selvsagt at folk ikke kanskje liker det, men litt XP loss ved død er en perfekt death penalty for meg :-) ikke like riv ruskende høyt som i EQ1, men som Vanguard og EQ2, kanskje mest Vanguard, du mister ikke uhorvelig mye, men nok til at det svir litt :-) Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er ikke det med death penalty bare positivt egentlig? Jeg husker med grøss EQ1 hvor du gjerne mistet flere timer konstant hjernedød grinding når du daua, og ikke bare det - du måtte hente liket ditt og loote det mens du var naken! Det var ikke spesielt fett når gruppa wipe'a langt inni lower guk f.eks. Endte gjerne opp med å daue flere ganger og kunne mister dager med xp! Nei, takke meg til litt repair cost og møtte løpe til liket som ghost. Irriterende nok bare det. ser jo selvsagt at folk ikke kanskje liker det, men litt XP loss ved død er en perfekt death penalty for meg :-) ikke like riv ruskende høyt som i EQ1, men som Vanguard og EQ2, kanskje mest Vanguard, du mister ikke uhorvelig mye, men nok til at det svir litt :-) ..likevel..eq1 er det jeg har mest gode minner fra, når man er langt inne i guk f.eks , rivende alene og kjemper til siste håp, så plutselig står du der med full helsebar igjen for at det tilfeldigvis dukket opp en healer bak deg uten at du la merke til detare et eks på situasjoner som man husker med glede. i aoc så bare blåser man bare i det pfffffffff hopper utfor et stup for og reise fra a til b , ingen konsekvenser..og for det andre driter folk langflat i om de trainer deg med tusen mobs, hadde det skjedd i eq1 hadde den person blitt husket for alltid av alle for noe slikt, så slik opplever jeg konsekvensen av ingen death penalty. Lenke til kommentar
Scrubs Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Til de som sier wow var like dårlig da det kom, wtf tenker dere med? Alt med wow var bedre, hvordan spells, talents, quest rewards, lvls, quests, områder, items var gjennomtenkt var utrolig mye bedre. I AoC virker det som amatører har laget det, som ikke forstår hva som gjør rollespill bra. Får såvidt noen nye items, forandrer såvidt utseende, talents og skillsa gir ingen indikasjon på hvor mange % osv. boost de gir oss i crit chance osv. så kan ikke lage meg en build. Hele rollespill aspektet er F*****. Alle som klarer se forbi den kjedelige triste grafikken kan se det. WoW har økt spillerbasen til MMOs derfor la de mer arbeid og penger i AoC, og derfor starter AoC med en høyere spillerbase enn WoW gjorde da det kom. Itilleg er spillet halvferdig, så vi betaler for at dem skal fullføre spillet noe som koster oss ENDA mer penger, hvorfor skal vi betale Funcom for å fullføre ting de allerede hadde lovet oss? Buggs er greit, buggs er overalt, men dette er bare urettferdig og teit, skulle aldri gitt disse amatørene pengene mine. Funcom prøver mange ting nytt, og alle tinga er dårlig gjennomført, helt fra melee systemet som bare funker i PvE, til PvE instances som bare er rushe mobs istedetfor taktikker osv. Loadinger overalt, krever syk pc for å spilles, liten replay value siden alle starter på samme plass, lite quests på høyere lvl, alle rasene ser like ut, magi klasser er statisk og kjedelig og spillet har liten og amatør aktig dybde. Tilogmed det som gjør rollespill fun er å få nye items og oppgradere karakteren din er såvidt med i spillet. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Til de som sier wow var like dårlig da det kom, wtf tenker dere med?Alt med wow var bedre, hvordan spells, talents, quest rewards, lvls, quests, områder, items var gjennomtenkt var utrolig mye bedre. I AoC virker det som amatører har laget det, som ikke forstår hva som gjør rollespill bra. Får såvidt noen nye items, forandrer såvidt utseende, talents og skillsa gir ingen indikasjon på hvor mange % osv. boost de gir oss i crit chance osv. så kan ikke lage meg en build. Hele rollespill aspektet er F*****. Alle som klarer se forbi den kjedelige triste grafikken kan se det. WoW har økt spillerbasen til MMOs derfor la de mer arbeid og penger i AoC, og derfor starter AoC med en høyere spillerbase enn WoW gjorde da det kom. Itilleg er spillet halvferdig, så vi betaler for at dem skal fullføre spillet noe som koster oss ENDA mer penger, hvorfor skal vi betale Funcom for å fullføre ting de allerede hadde lovet oss? Buggs er greit, buggs er overalt, men dette er bare urettferdig og teit, skulle aldri gitt disse amatørene pengene mine. Funcom prøver mange ting nytt, og alle tinga er dårlig gjennomført, helt fra melee systemet som bare funker i PvE, til PvE instances som bare er rushe mobs istedetfor taktikker osv. Loadinger overalt, krever syk pc for å spilles, liten replay value siden alle starter på samme plass, lite quests på høyere lvl, alle rasene ser like ut, magi klasser er statisk og kjedelig og spillet har liten og amatør aktig dybde. Tilogmed det som gjør rollespill fun er å få nye items og oppgradere karakteren din er såvidt med i spillet. Kom ikke her å si at questene er bedre i WoW , WoW har verdens dårligste quester for et MMO spill , dette er vedtatt opplest og bevist gjentatte ganger. Du klager at det ikke er nok quester i Conan - DET KOMMER NÅ I SOMMER , de vil legge mer arbeid i questene enn det Blizzard gjorde med WoW , Blizzard slang ut TONNEVIS med " DRep 40 ulver og 20 frosker" -til hver jevla level til karakteren din ,hvor lettere er ikke dette . I Blizzard sin verden så har ikke alle ulver pels og hver quest er en helvetes grindefest - så slå av fanboyz effekten litt a ! Endret 7. juni 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Til de som sier wow var like dårlig da det kom, wtf tenker dere med?Alt med wow var bedre, hvordan spells, talents, quest rewards, lvls, quests, områder, items var gjennomtenkt var utrolig mye bedre. I AoC virker det som amatører har laget det, som ikke forstår hva som gjør rollespill bra. Får såvidt noen nye items, forandrer såvidt utseende, talents og skillsa gir ingen indikasjon på hvor mange % osv. boost de gir oss i crit chance osv. så kan ikke lage meg en build. Hele rollespill aspektet er F*****. Alle som klarer se forbi den kjedelige triste grafikken kan se det. WoW har økt spillerbasen til MMOs derfor la de mer arbeid og penger i AoC, og derfor starter AoC med en høyere spillerbase enn WoW gjorde da det kom. Itilleg er spillet halvferdig, så vi betaler for at dem skal fullføre spillet noe som koster oss ENDA mer penger, hvorfor skal vi betale Funcom for å fullføre ting de allerede hadde lovet oss? Buggs er greit, buggs er overalt, men dette er bare urettferdig og teit, skulle aldri gitt disse amatørene pengene mine. Funcom prøver mange ting nytt, og alle tinga er dårlig gjennomført, helt fra melee systemet som bare funker i PvE, til PvE instances som bare er rushe mobs istedetfor taktikker osv. Loadinger overalt, krever syk pc for å spilles, liten replay value siden alle starter på samme plass, lite quests på høyere lvl, alle rasene ser like ut, magi klasser er statisk og kjedelig og spillet har liten og amatør aktig dybde. Tilogmed det som gjør rollespill fun er å få nye items og oppgradere karakteren din er såvidt med i spillet. Høres ut som du bestemte deg for å hate det med en gang du så spillet Og nei, WoW er ikke dårlig. Folk kan mene hva de vil, men WoW vil aldri bli et dårligt spill selv om hvor mye de må hate det. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Kom ikke her å si at questene er bedre i WoW , WoW har verdens dårligste quester for et MMO spill , dette er vedtatt opplest og bevist gjentatte ganger.Du klager at det ikke er nok quester i Conan - DET KOMMER NÅ I SOMMER , de vil legge mer arbeid i questene enn det Blizzard gjorde med WoW , Blizzard slang ut TONNEVIS med " DRep 40 ulver og 20 frosker" -til hver jevla level til karakteren din ,hvor lettere er ikke dette . I Blizzard sin verden så har ikke alle ulver pels og hver quest er en helvetes grindefest - så slå av fanboyz effekten litt a ! Questene blir hva du gjør dem til selv. Legger du litt i det, tar deg tid til å lese godt gjennom dem, er det mange av questene i WoW som har en artig/god historie bak seg, god humor osv. Selvsagt er det endel kjedelige quester også, men det kommer man ikke utenom. Uansett, kjedelige quester > ingen quester. Hvor er det bevist at WoW har "verdens dårligste quester"? Endret 7. juni 2008 av Inxs Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Questene blir hva du gjør dem til selv. Legger du litt i det, tar deg tid til å lese godt gjennom dem, er det mange av questene i WoW som har en artig/god historie bak seg, god humor osv. Selvsagt er det endel kjedelige quester også, men det kommer man ikke utenom. Uansett, kjedelige quester > ingen quester. Hvor er det bevist at WoW har "verdens dårligste quester"? Kan alikevel ikke måle seg med AoC sine Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kom ikke her å si at questene er bedre i WoW , WoW har verdens dårligste quester for et MMO spill , dette er vedtatt opplest og bevist gjentatte ganger.Du klager at det ikke er nok quester i Conan - DET KOMMER NÅ I SOMMER , de vil legge mer arbeid i questene enn det Blizzard gjorde med WoW , Blizzard slang ut TONNEVIS med " DRep 40 ulver og 20 frosker" -til hver jevla level til karakteren din ,hvor lettere er ikke dette . I Blizzard sin verden så har ikke alle ulver pels og hver quest er en helvetes grindefest - så slå av fanboyz effekten litt a ! Questene blir hva du gjør dem til selv. Legger du litt i det, tar deg tid til å lese godt gjennom dem, er det mange av questene i WoW som har en artig/god historie bak seg, god humor osv. Selvsagt er det endel kjedelige quester også, men det kommer man ikke utenom. Uansett, kjedelige quester > ingen quester. Hvor er det bevist at WoW har "verdens dårligste quester"? Finn et forum som sier noe annet . Men er du en av de som aldri har gjort noe annet enn å drepe 20 ulver og 40 padder-quester dvs aldri spillt noe annet enn WoW så er jo dette stort for deg . DEssuten er det ikke mangel på quester i Conan , for powerlevelers som skal raskest til lvl 80 - muligens ,,,,, Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Eneste forskjellen fra AOC og WoW sine quester er at man må trykke flere ganger for å komme fram til "Ja, jeg vil ha questet", eller "Nei, jeg orker ikke", i Conan. Oppdragene går ut på det samme. Endret 7. juni 2008 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 "Finn et forum som sier noe annet". Dummeste jeg har hørt. Om jeg sier at WoW har verdens beste quester er det ingenting du kan si for å motbevise dette. Det kommer helt an på personlig preferanse, og selv om du mener noe betyr ikke det at slik er det bare. Kunne skrevet mer om emnet, men tviler på om du har hjernekapasitet nok til å skjønne det likevel. Er heller ikke dette tråden handler om. *snip* Kan alikevel ikke måle seg med AoC sine På hvilken måte? Blant annet måten der fortelles på, AoC har mye mer innlevelse, mens i WoW får du bare en haug med tekst med engang. Dessuten er det mer drep 10 av de, og 20 av de i WoW, altså dritt quest Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) "Finn et forum som sier noe annet". Dummeste jeg har hørt. Om jeg sier at WoW har verdens beste quester er det ingenting du kan si for å motbevise dette. Det kommer helt an på personlig preferanse, og selv om du mener noe betyr ikke det at slik er det bare. Kunne skrevet mer om emnet, men tviler på om du har hjernekapasitet nok til å skjønne det likevel. Er heller ikke dette tråden handler om. *snip* Kan alikevel ikke måle seg med AoC sine På hvilken måte? Blant annet måten der fortelles på, AoC har mye mer innlevelse, mens i WoW får du bare en haug med tekst med engang. Dessuten er det mer drep 10 av de, og 20 av de i WoW, altså dritt quest Det nytter ikke krangle med blinde WoW-fan boys . Jeg har 3 lvl 70 karakterer i WoW og er enig at flesteparten av questene i WoW er "drittquester" , det nytter ikke med en humor tone når questene alikevel er en grindefest av dimensjoner. Folk er lei av museflette MMOmet WoW , spillet går veldig tilbake i europa MENS asia opprettholder statistikken som gjør at WoW er verdens mest spillte. Det hadde vært nederlag for meg å gått tilbake til WoW etter å ha spilt conan , et såkalt antiklimaks . Combat ALENE er nok til å vippe WoW ned av tronen og jeg tror jaggu AoC vil klare det på sikt Endret 7. juni 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå