Gå til innhold

[AoC]Noen som er Skuffet?


Anbefalte innlegg

Kan se for meg latteren på Blizzardkontoret når de fyrte opp Conan for første gang - "HAHA! *THIS* is what they came up with?!"

 

Kan heller tenke meg at de på Blizzardkontoret var sjokka "Wow...A small company just made a better launch than us"

hahahha ja helt sikkert

 

WoW solgte 240 000

AoC solgte 400 000

En ting som er helt sikkert er at AoC ikke hadde solgt halvparten så mye om ikke WoW gjorde MMO'er til noe stuerent og allemannseie. Blizzard har med WoW åpnet MMO markedet dramatisk i forhold til hva det var.

 

 

Hvor har du disse tallene fra forresten? Regner med at du ikke bare dro de ut av ræva?

 

Her kan du selv se :)

abonnenterxx5.png

 

EDIT: Ville bare si at AoC har allerede over 500 000 subscribers nå :) Og vi er fortsatt på måned 1 på statistikken som du ser her. Spillet er jo bare litt over 3 uker gammelt nå.

 

Kilde:

Overskrift: Oslo Børs > FunCom - et spill eller penger i sikte? - StockPro.no

Link: http://stockpro.no/Msg.asp?GroupID=25&...nger+i+sikte%3F

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan se for meg latteren på Blizzardkontoret når de fyrte opp Conan for første gang - "HAHA! *THIS* is what they came up with?!"

 

Kan heller tenke meg at de på Blizzardkontoret var sjokka "Wow...A small company just made a better launch than us"

hahahha ja helt sikkert

 

Vell bare dager etter AoC ble sluppet kom de artikler om der Blizzard vurderer å oppgradere graffikken på hele shiten, kanskje fordi dem skjønte at spillet dems er gammelt og folk bytter over til AoC isdenfor siden nå finnes det faktisk et spill som mange hittil synes er bedre, og har laget konkurranse

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Joda, men som sagt.. AoC kom ut nå som 10 millioner personer har spilt wow og halvparten av dem skriker etter wow2 :) Det er klart AoC selger bra i begynnelsen da:)

Sånn har det alltid vært da :) De fleste Warcraft 3 spillerne skrekk etter WoW :p

 

"Before it even goes on sale in stores, Warcraft III has sold an amazing 4.5 million initial orders."

 

Så man kan jo tenke seg at i hvert fall det er dobbelte som er eiere av dette spillet den gang som vil være 9mil+. Og jeg vil tro at det var fler Warcraft 3 fans som går over til WoW enn WoW spillere som kommer til AoC nå.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på hvem du sikter til med posten din Chirsteven, men jeg sammenligner iallefall med WoW allerede fra Beta. Allerede da, på level 20 noe med en mage hadde jeg følelsen av at "dette er digg!" Nå var/er jeg ingen hardcore spiller, så mangelen på endgame content var ikke noe problem for meg de første 6 mnd fra release iallefall. Det tekniske rundt servere velger jeg å se bortifra, ettersom det ikke er det som definerer om et spill er bra eller ei. For enkelte, meg og tydelig vis Saykin, så er det bare noe som er off med spillet.

Jeg hadde og den følelsen på lvl 20 når jeg starta med wow i 04 (rett etter release) og jeg må si at jeg ikke har helt den samme følelsen med conan, men wow var også da det første MMO jeg spilte.Det er vel også slik at man ikke ikke regne med å "oppdage" gleden av mmo's pånytt når man allerede har gjort det! :p

Tja, det startet ikke akkurat med WoW for min del heller da.. DaoC :love:

Lenke til kommentar

disse "ta det som en mann" "slutt å syt" bla bla bla kommentarene er så utrolig meningsløse.

Dette er et diskusjons forumet for svarte.

Hele poenget er jo å ytre meninger.

Det er jo de som klager som får gjort noe.

 

Jeg tror nok funcom setter stor pris på i allefall en del av whiningen. I denne posten er der mange konkrete ting som blir pekt på som er dårlig. Dette kan funcom bruke.

Hva om alle bare hold kjeft og sluttet. Hadde ikke skjedd en ting da.

 

Jeg og mange andre har kjøpt et produkt og har lov til å være kritisk.

Greit nok er ikke all kritikk saklig. Men da er kritikken mot kritikeren storsett langt mindre saklig.

"buhu slutt å spill" "buhu vær en mann" "buhu gå å spill wow"

Det er så utrolig barnslig. Kom med noe skikkelig og ikke no forbanna gammelt oppgulp.

 

skrev tidligere en lengre kritisk post om spillet. Ikke fordi jeg ikke liker spillet men fordi jeg gjern skulle sett endel aspekter bli langt bedre.

Jeg vil som mange andre at dette skal bli et kjempe spill.

 

Spillet trenger kritikk, og jeg er ganske sikker på at funcom tar godt i mot det som blir sagt på forumet deres. Selv om det ikke alltid ser slik ut...

Lenke til kommentar

Hele argumentasjonen med subscriber antall er totalt urelevant før gratismåneden er over og vi ser hvor mange som faktisk vil betale for spillet. det koster 349,- i norske butikker og en gratis måned medfølger. Det er allerede et lass med spillere som har kansellert sin konto, men det vises ikke før neste betaling kommer.

 

Jeg har alltid gledet meg mest til WAR uansett, håper virkelig det slår an når det kommer.

Lenke til kommentar
disse "ta det som en mann" "slutt å syt" bla bla bla kommentarene er så utrolig meningsløse.

Dette er et diskusjons forumet for svarte.

Hele poenget er jo å ytre meninger.

Det er jo de som klager som får gjort noe.

 

Jeg tror nok funcom setter stor pris på i allefall en del av whiningen. I denne posten er der mange konkrete ting som blir pekt på som er dårlig. Dette kan funcom bruke.

Hva om alle bare hold kjeft og sluttet. Hadde ikke skjedd en ting da.

 

Jeg og mange andre har kjøpt et produkt og har lov til å være kritisk.

Greit nok er ikke all kritikk saklig. Men da er kritikken mot kritikeren storsett langt mindre saklig.

"buhu slutt å spill" "buhu vær en mann" "buhu gå å spill wow"

Det er så utrolig barnslig. Kom med noe skikkelig og ikke no forbanna gammelt oppgulp.

 

skrev tidligere en lengre kritisk post om spillet. Ikke fordi jeg ikke liker spillet men fordi jeg gjern skulle sett endel aspekter bli langt bedre.

Jeg vil som mange andre at dette skal bli et kjempe spill.

 

Spillet trenger kritikk, og jeg er ganske sikker på at funcom tar godt i mot det som blir sagt på forumet deres. Selv om det ikke alltid ser slik ut...

 

Konstruktive tilbakemeldinger er noe ANNET enn denne Drama Queen hylinga , kom dere tilbake til WoW og bli der !

 

Hele argumentasjonen med subscriber antall er totalt urelevant før gratismåneden er over og vi ser hvor mange som faktisk vil betale for spillet. det koster 349,- i norske butikker og en gratis måned medfølger. Det er allerede et lass med spillere som har kansellert sin konto, men det vises ikke før neste betaling kommer.

 

Jeg har alltid gledet meg mest til WAR uansett, håper virkelig det slår an når det kommer.

 

 

Det er IKKE urelevant , WoW var også gratis i begynnelsen , Conan har solgt over dobbelt så mye .

Lenke til kommentar

Ja, for spillmarkedet i verden har ikke forandret seg noe på 4 år, godt poeng. Spillindustrien har gått fra å være "underdog" til å ha vokst ifra både film og musikkindustrien. Det er en lite rasjonell direkte sammenligning.

 

Om det føles bra å gni ut all saften man kan av det argumentet som all norsk media nå har gjort siden det kom ut så føl deg fri, man må jo ha noe å slenge i trynet på folk som ikke har din mening.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig for fanboys å gå i nerd rage fordi andre folk ikke liker samme spill som dem? Dette er en tråd hvor man kan skrive sine meninger om spillet hvis man er skuffet. Det betyr da at det blir side opp og side ned med motargumenter på hvorfor noen ikke liker spillet.

 

Jeg går ikke inn i "AoC = Win" trådene for å utbasunere min mening om hvorfor alle som liker spillet har feil mening. Jeg er ikke noe WoW fanboy, jeg vil mest av alt innen gaming ha et nytt MMO å spille etter å ha sett det samme over så lang tid. Som jeg har sagt før så levde AoC rett og slett ikke opp til min standard i et retail produkt.

Lenke til kommentar
HVORFOR er det så viktig for WoW-fanboys å rakke ned på Conan ? Har grindevennen flyttet fra WoW til Conan kanskje ? ikke vet jeg :D

 

takk for at du underbygger min forrige post. Du er akkurat den barsnlige typen som kommer med fullstendig bortkastede kommentarer.

 

Av det jeg har lest ut av denne posten er mye av "sytingen" berettiget.

Mye konstruktivt og sant.

Hvem er du til å si at folk ikke skal kunne si at de er skuffet.

 

hvorfor er det så viktig for deg som conan fanboy å rakke ned på alle som er litt kritisk?

 

Når du først skal gjøre det kan du prøve i det minste å framstå som er person som har litt mellom ørene. kommentarene dine har mindre slagkraft en en bomullsdot

Lenke til kommentar
[klipp]

Blir spennende å se hvordan funcom gjør det på denne grafen over tid:

http://www.mmogchart.com/Chart1.html

 

Blir vel ingenting som overgår før evt. World of Starcraft slippes

Ser at Lord of the Rings Online strekker seg tilbake til 1998. Hvilket spill er det snakk om her? Shadows og Angmar er vel ikke akkurat så gammelt i hvert fall.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Takk for link, Lubben.

 

Blir spennende å se hvordan funcom gjør det på denne grafen over tid:

http://www.mmogchart.com/Chart1.html

 

Blir vel ingenting som overgår før evt. World of Starcraft slippes

 

Er "World Of Starcraft" en magefølelse (slik jeg har), eller har du hørt noe jeg ikke har hørt?

Det er nok dessverre bare en magefølelse, men det passer bra siden Starcraft lanseres snart. Men om det kommer så er det vel snakk om 5 år til ellerno...

Lenke til kommentar
Takk for link, Lubben.

 

Blir spennende å se hvordan funcom gjør det på denne grafen over tid:

http://www.mmogchart.com/Chart1.html

 

Blir vel ingenting som overgår før evt. World of Starcraft slippes

 

Er "World Of Starcraft" en magefølelse (slik jeg har), eller har du hørt noe jeg ikke har hørt?

Det er nok dessverre bare en magefølelse, men det passer bra siden Starcraft lanseres snart. Men om det kommer så er det vel snakk om 5 år til ellerno...

 

Eneste som vel er lekket er vel heaven and hell eller no. Det minner mer om World Of Diablo, enn Starcraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...