LMH Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Spennande det her! Skal innrømme at eg ikkje blir heilt blown away av det eg ser, men det ser aboslutt interessant ut. Håpar dei får det til og at dei får ein utgjevar som er verdig prosjektet I så fall blir det nok eit kjøp frå mi side! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dette så veldig bra ut, både grafikkmessig og kontrollmessig. Alle de innstillingene man kan stille på. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 grafikken ser da ikke så bra ut=Þ grafikk+wii=ingen vits men spillet ser ut som det kan bli gøy. noen her hørt noe om den betaen? highvoltage sa at det ikke FINS noen beta enda, men det er jo mulig at scene folka mener e3 demoen, for isåfall har jeg ganske lyst på den ja=Þ Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 grafikken ser da ikke så bra ut=Þ Det når kanskje ikke opp til Metroid Prime og Super Mario Galaxy, men det ser bra ut til å være på Wii. Dessuten er spillet lagd av et uavhengig spillstudio. De har finansiert spillet selv. grafikk+wii=ingen vits Hva mener du med det? Skal ikke utviklerene utnytte maskinen til det fulleste? Det er en viss forskjell mellom Far Cry Vengeance og The Conduit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 High Voltage skal ha mye skryt for det de har fått til, med egen motor og greier. Er eit fåtall utviklere sålangt som i heile tatt gidder å ta seg bryet med å lage noe som ser litt forrige generasjon ut ein gang. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 grafikken ser da ikke så bra ut=Þ grafikk+wii=ingen vitsmen spillet ser ut som det kan bli gøy. noen her hørt noe om den betaen? highvoltage sa at det ikke FINS noen beta enda, men det er jo mulig at scene folka mener e3 demoen, for isåfall har jeg ganske lyst på den ja=Þ Grafikken er god den for å være på Wii. Ingen vits å sammenligne det med f.eks. Crysis. Skal du sammenligne bruk den samme plattformen. Det er ingen beta av The Conduit, annet enn hva utviklerne selv lager internt. E3-versjonen var såklart bare en demo som viste noen få baner. The Conduit er i betafasen av kampanjen nå, siden de bare driver å polerer det. Det gjelder ikke flerspillermodusen, siden de jobber med den nå. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Blir vel noe som er like givendes som red steel. Red steel så også fett ut før det kom. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har hatt mange timer med morro med Red Steel egentllig. Selv om spillet var rushet på stort sett alle områder, var det ein viss underholdningsverdi Har større forhåpninger til både The Conduit og RS2. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 far cry suger pga andre ting enn grafikk=Þ fremfor å lage en motor som kan rendre bra tekstur, lag en som klarer mange fiender eller smart ai. eller bruk tia på å få til perfekte kontroller! personlig bryr jeg meg ikke noe om grafikk...=\ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har hatt mange timer med morro med Red Steel egentllig. jeg har klart 2-3 baner og ikke rørt spillet siden^^ + er det så vanskelig å hente inn noen japanere/folk som kan japansk for å snakke=Þ? amerikaner som ikke snakker engelsk=fail=Þ Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har hatt mange timer med morro med Red Steel egentllig. Jo jeg kan forstå at noen synes spillet kan være god underholdning, men det levte ikke opp til hypen. Var ikke i nærheten engang. Selv likte jeg for eksempel Stranglehold på Xbox 360, men jeg kan ikke akkurat påstå at spillet var genialt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ligner på noe som ble sluppet for seks år siden eller noe, enig der. Om noen syntes at dette ser bedre ut enn metroid eller zelda så syntes jeg det er veldig rart. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ikke bedre enn Metroid og Zelda nei, men sammenlignet med tidligere utgivelser fra tredjepartsutviklere så er The Conduit et stort steg i riktig retning. Hva synes du ser best ut?: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ligner på noe som ble sluppet for seks år siden eller noe, enig der. Om noen syntes at dette ser bedre ut enn metroid eller zelda så syntes jeg det er veldig rart. Kanskje ikke artistisk, men teknisk sett er The Conduit langt over. Men det slår ennå ikke Rogue Leader til Gamecube fra 2001... men vi får se om 6 måneder. Mye kan skje på den tiden. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Det har kome ein ny trailer: http://www.gametrailers.com/player/39105.html GC Game Awards 2008. Minner meir og meir om GoldenEye/HL clone Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Her er en gjennomgang av kontrollvalgene. Ser meget lovende ut der: http://www.gametrailers.com/player/39293.html Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Er den lik den eg allereie har i førstepost? Eller ein ny film? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Den er ny. Edit: er forresten et intervju med High Voltage av Gamereactor Endret 29. august 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Ser bra ut dette : ) Grafikken ser jo faktisk kjempefin ut, iallefall til å være på Wii. . Og selv om de fleste FPS spillene til Wii ikke er så bra lagd, så er de likevel skikkelig morsomme å spille pga. wiimoten.. Jeg har det ihvertfall mye artigere med Wii fps's enn fps på PC, Playstation også videre. Føles liksom litt mer riktig med Wiimoten =D Wii + Fps = konge Så hvis de lykkes med å lage dette spillet ordentlig , og lykkes med å lage en skikkelig avhengighetsdannende online, så kan nok The Conduit bli et skikkelig storspill Hvis de klarer det så skal nok dette bli kjøpt inn på release : =) Endret 9. september 2008 av Sivert1 Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Forresten, vet noen om The Conduit kommer til å ha split-screen multiplayer? =P For meg er det nesten et must for skytespill på konsoll.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå