Gå til innhold

The Conduit - Oppfølgingstråden


aspic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er tatt fra previewen til GoNintendo:

 

I’ll end with a little bit of conversation that came up in our elevator ride down to the hotel lobby. We got into talking about publishers, and while High Voltage wouldn’t give me a name, they had a truly horrible story to tell. One publisher they approached outright told them that they didn’t understand why High Voltage was making the game. They thought the project was great, but had no idea who they were trying to sell to. After saying that, the publishers said that they wanted to turn the game into a $20 project, and crap it out for a holiday release. Yes, the publisher really said “crap it out”. Seriously, how disheartening is that?

Jeg skjønner ikke at noen utgivere kan være så idiotiske. RE4, RE: Umbrella Chronicles, MP3 og Red Steel har alle passert 1 million solgte kopier. Det er åpenbart et publikum for skytespill på konsollen, men spillene må være gode og/eller ha en god markedsføring for å kunne selge. High Voltage kommer forhåpentligvis i kontakt med en utgiver som ikke er like trangsynt. Det fortjener de.

Kilde

Lenke til kommentar

Noe av det jeg likte mest med disse utvikler-filmene, er at man ser at lastingen av neste del av banen ser ut til å være gjort i bakgrunnen. Noe ala Halo, men uten hakkingen. Lastetider er noe jeg selv ser meg lei på i mange spill. Kanskje får vi se lite av dem i The Conduit.

Lenke til kommentar

Det er det andre spillet etter Red Steel som satser på å levere en solid fps-opplevelse på Wii. De har ennå et halvt år med utviklingstid og er allerede mer lovende enn noen av portene av fps-spill på Wii til nå.

 

At de også vil satse stort på flerspiller er et stort pluss. De vil også ta i bruk Wii Speak og prøve på 16 spillere online. Kanskje litt tidlig å si, men om det slår godt an kan det blir Wii sin lille Halo på den fronten.

 

Kanskje det er å sette forventningene for høyt. Uansett har vi bare ett FPS tidligere som var rettet mot plattformen i sin helhet, altså Red Steel. Endelig har en utvikler baller nok til å prøve seg igjen.

 

Og selv om markedet er mettet med FPS-spill, finnes det mange gode innkjøp. Det er ikke uten grunn til at det finnes mange av dem. Jeg er derimot enig i at mange er standard og kjedelig, men The Conduit ser faktisk langt mer lovende enn mange.

Lenke til kommentar
Dette spillet har grafikk og hva mer?

Bra wii kontroll?

 

Skeptisk til innkjøp ettersom FPS markedet allerede er fult med generic shooters.

Du bør kjøpe The Conduit likevel, bare for å vise støtte til tredjepartsutviklere som tør å satse :p

 

Om de klarer å lage noen gode puzzles med ASE-enheten i spillet så kan de godt klare å lage et litt "annerledes" FPS, men det gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...