Gå til innhold

The Conduit - Oppfølgingstråden


aspic

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
grafikken ser da ikke så bra ut=Þ

Det når kanskje ikke opp til Metroid Prime og Super Mario Galaxy, men det ser bra ut til å være på Wii. Dessuten er spillet lagd av et uavhengig spillstudio. De har finansiert spillet selv.

grafikk+wii=ingen vits

Hva mener du med det? Skal ikke utviklerene utnytte maskinen til det fulleste? Det er en viss forskjell mellom Far Cry Vengeance og The Conduit.

Lenke til kommentar
grafikken ser da ikke så bra ut=Þ grafikk+wii=ingen vits

men spillet ser ut som det kan bli gøy. noen her hørt noe om den betaen? highvoltage sa at det ikke FINS noen beta enda, men det er jo mulig at scene folka mener e3 demoen, for isåfall har jeg ganske lyst på den ja=Þ

Grafikken er god den for å være på Wii. Ingen vits å sammenligne det med f.eks. Crysis. Skal du sammenligne bruk den samme plattformen.

 

Det er ingen beta av The Conduit, annet enn hva utviklerne selv lager internt. E3-versjonen var såklart bare en demo som viste noen få baner. The Conduit er i betafasen av kampanjen nå, siden de bare driver å polerer det. Det gjelder ikke flerspillermodusen, siden de jobber med den nå.

Lenke til kommentar

Har hatt mange timer med morro med Red Steel egentllig.

 

Jo jeg kan forstå at noen synes spillet kan være god underholdning, men det levte ikke opp til hypen. Var ikke i nærheten engang.

Selv likte jeg for eksempel Stranglehold på Xbox 360, men jeg kan ikke akkurat påstå at spillet var genialt.

Lenke til kommentar
Ligner på noe som ble sluppet for seks år siden eller noe, enig der. Om noen syntes at dette ser bedre ut enn metroid eller zelda så syntes jeg det er veldig rart.

Kanskje ikke artistisk, men teknisk sett er The Conduit langt over.

 

Men det slår ennå ikke Rogue Leader til Gamecube fra 2001... men vi får se om 6 måneder. Mye kan skje på den tiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ser bra ut dette : ) Grafikken ser jo faktisk kjempefin ut, iallefall til å være på Wii. .

 

Og selv om de fleste FPS spillene til Wii ikke er så bra lagd, så er de likevel skikkelig morsomme å spille pga. wiimoten.. Jeg har det ihvertfall mye artigere med Wii fps's enn fps på PC, Playstation også videre. Føles liksom litt mer riktig med Wiimoten =D

Wii + Fps = konge :p

 

Så hvis de lykkes med å lage dette spillet ordentlig , og lykkes med å lage en skikkelig avhengighetsdannende online, så kan nok The Conduit bli et skikkelig storspill :)

Hvis de klarer det så skal nok dette bli kjøpt inn på release : =)

Endret av Sivert1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...