Gå til innhold

The Conduit - Oppfølgingstråden

aspic

Anbefalte innlegg

Sist oppdatert: 03.10.08

THE

CONDUIT

the-conduit-20080417032645817.jpg

Dette er den offisielle oppfølgingstråden for Wii-spelet "The Conduit"

Trailere/ingame:

Nye videoar frå IGN.

GC 2008: Awards trailer

E3 2008 live wire demo

Weapons montage

ASE gameplay

Gameplay trailer

Control adjustment

Intervjuer/artiklar:

Gamer.no intervju The Conduit!

The Conduit information center

IGN hands-on

NeoGAF hands-on

GoNintendo - E3 impressions

Informasjon:

Konsoll: Nintendo Wii.

Utgivar: TBA.

Utviklar: High Voltage Software.

Lanseringsdato: Q1 2009 (nokre kjelder seier 31. mars 2009)

Sjanger: FPS (First person shooter).

Multiplayer: Ja (16 personar, resten er ukjent).

Plot:

Washington D.C. finds itself the epicenter of an extraterrestrial attack and it's up to gamers, as the secret service's Agent Ford, to discover the truth hidden behind the invasion.
Endret av aspic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig et spill som vil heve standaren for grafikk på en Wii! Kanskje endelig spill designere forstår at grafikk er nesten like bra som gameplay! :new_woot:

Mange av spillene til Wii er dårligere enn det en Gamecube kunne prestere i dag. :hm:

Lenke til kommentar

High Voltage, som utvikler The Conduit, har uttalt at målet deres med tittelen er å få den til å se ut som en X360/PS3-tittel. Spillet vil nok se bedre ut når det kommer ut, er nok enda i en relativt tidlig fase.

Wii-utsiktene har bedret seg betraktelig de siste dagene med The Conduit og MadWorld.

Lenke til kommentar

"While The Conduit may look impressive as an unfinished Wii game, it should be noted that High Voltage Software has a reputation for releasing poorly-rated games on multiple platforms since the developer opened its doors in 1993"

Og sjekk denne linken hva dem har skapt før: Mangen middelmådige spill, trykk her :p

Jeg er ikke så imponert nei!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
"While The Conduit may look impressive as an unfinished Wii game, it should be noted that High Voltage Software has a reputation for releasing poorly-rated games on multiple platforms since the developer opened its doors in 1993"

Og sjekk denne linken hva dem har skapt før: Mangen middelmådige spill, trykk her :p

Jeg er ikke så imponert nei!

Fatter ikke hva det har med saken å gjøre. De har utviklet stort sett lisenserte spill, noe som er kjent for å ikke holde høy kvalitet.

The Conduit er til nå en egenfinansert tittel av High Voltage selv. Det har ikke vært noen utgiver inn i bildet. Når man tar det inn i bildet, blir det straks mer imponerende. Med en større utgiver i ryggen, kan de ta spillet ut i full produksjon.

Selve traileren har faktisk noen gode tekniske detaljer her og der. Spesielt noen teksturer er meget gode, også noe normal maps og partikkeleffekter. Selve designet trenger riktignok noe arbeid.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Akkurat, den har noen gode teksturer her og der. Akkurat som andre middelmådige FPS. Spillet kommer neppe til å imponere hverken grafikkmessig eller gameplaymessig når det kommer ut.

For eksempel endte jeg opp med et spill som het Yager på den første xboxen på grunn av slike ting som det snakkes om her. Spillet virket å utrolig grafikk og et bra gameplay. Spillet var et møkkaspill med middels grafikk og elendig gameplay. Eneste gang grafikken var pen var når du satt og plaffet ned ting fra en fastmontert kanon. Poenget her er at jeg tror dette spillet endre opp i samme sjanger som yager.

Lenke til kommentar
Akkurat, den har noen gode teksturer her og der. Akkurat som andre middelmådige FPS. Spillet kommer neppe til å imponere hverken grafikkmessig eller gameplaymessig når det kommer ut.

Okei... Godt mulig, men hvordan klarer du å konkludere allerede nå? Synsk?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillet ser interesangt ut, FPS på Wii er en mangelvare i dag synes jeg. Derfor fint at noen forsøker seg.

Motoren i seg selv virker og interesang og over tid tror jeg man får se andre spilltyper som er enda mer imponerende til Wii å være.

Men så har man da den tradisjonelle Wii allergien. Alt som konsollen gjør blir sammenlignet med PS3 eller X360 og dømt nedenom og hjem for "svak" grafikk. Til dere, la meg slå dere i trynet med virkelighete. Its suppose to be like that. Wii er teknisk svakere, ergo slik blir det. Forsøk å se på hva konsollen er i stand til å gjøre før dere bedømmer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg får vel fortsette å bumpe denne tråden jeg da, siden det virker som om det er bare jeg som er litt interessert i dette spillet :p

High Voltage vil vise et spillbart "The Conduit" på E3 til noen få utvalgte, og har kommet med en Pre-E3 Oppdatering. Se på den korte filmsnutten, de har virkelig forbedret en hel del siden den første traileren

Lenke til kommentar
Her er E3 videoen. Animasjonene på fiender og slikt ser ganske gode ut, men omgivelsene trenger fortsatt litt ekstra piff. Jeg syns faktisk Pre-E3 videoen så bedre ut, men det er jo fortsatt ni måneder før spillet skal gis ut, så de har god tid til å forbedre :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...