Demantios Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De fleste BMWer kan ikke kjøre i skogen, pluss at noen av dem ikke har tilhengerfeste.... For ikke å snakke om at BMWer ikke kan fly, heller ikke gjøre leksene dine Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De fleste BMWer kan ikke kjøre i skogen, pluss at noen av dem ikke har tilhengerfeste.... For ikke å snakke om at BMWer ikke kan fly, heller ikke gjøre leksene dine Helt riktig det. Mange BMWer kommer heller ikke med 7 seter og mulighet for telt på taket Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 400 nm er ikke så imponerende hvis man sammenligner med dieselbiler som har tilsvarende slagvolum (3 liter) og hestekrefter. 335d yter eks. 580 nm. Selv 123d-motoren gir 400 nm. Ikke på så lavt turtall. Uansett er diesel noe griseri, selv om BMW lager noen av de bedre dieselmotorene på markedet. BMW X3 er en stygg og ubrukelig SUV, kanskje styggest i sin klasse og konebil for dumme damer. Litt samme som "badekaret" 1-serien (ikke kupé-utgaven, den er faktisk kul). Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 BMW X3 er en stygg og ubrukelig SUV, kanskje styggest i sin klasse og konebil for dumme damer. Litt samme som "badekaret" 1-serien (ikke kupé-utgaven, den er faktisk kul). Haha, ja. X3 er totalt ubrukelig. Der er det definitivt KUN snakk om image. Ganske mye av det samme med 1-serien også, gitt. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 BMW bli ved din lest, fortsett å lage heftige sportskupeer og drit i SUV- og konebilmarkedet... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 1-serien har best kjøreegenskaper i sin klasse. X3 er ikke totalt ubrukelig. Det blir for idiotisk å si. En ganske så bra SUV og fullt på høyde med konkurrentene i sin klasse. Pen er den kanskje ikke, men den er langt finere enn Cayenne, som muligens er en av de styggeste SUV-ene på markedet. De fleste BMWer kan ikke kjøre i skogen, pluss at noen av dem ikke har tilhengerfeste....Hehe. Bra argument. Antar du mener SUV-ene til BMW. De funker dårlig i terrenget, men så er de heller ikke laget for slik kjøring. Tilhengerfeste kan man enkelt ettermontere... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 BMW bli ved din lest, fortsett å lage heftige sportskupeer og drit i SUV- og konebilmarkedet...X5 er jo har de beste kjøreegenskapene i sin klasse, bare slått av Cayenne. Range Rover og Toyota Landcruiser er de opplagte valgene hvis man vektlegger terrengegenskaper. Mulig at 1-serie og X3 regnes som konebiler, men det gjelder alle biler i de klassene. Audi A3 er eks. frisørbil nummer én. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Den teiteste bilen i BMW-rekka er X6, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 1-serien har best kjøreegenskaper i sin klasse. X3 er ikke totalt ubrukelig. Det blir for idiotisk å si. En ganske så bra SUV og fullt på høyde med konkurrentene i sin klasse. Pen er den kanskje ikke, men den er langt finere enn Cayenne, som muligens er en av de styggeste SUV-ene på markedet. De fleste BMWer kan ikke kjøre i skogen, pluss at noen av dem ikke har tilhengerfeste....Hehe. Bra argument. Antar du mener SUV-ene til BMW. De funker dårlig i terrenget, men så er de heller ikke laget for slik kjøring. Tilhengerfeste kan man enkelt ettermontere... Hva er poenget med en SUV når de overhodet ikke funker i terrenget da? Er det ikke like greit å kjøpe en 5-serie stasjonsvogn istedenfor? Der får du jo tilogmed bedre kjøreegenskaper og større plass. 1-serien er like latterlig. Dyr, liten og upraktisk. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva er poenget med en SUV når de overhodet ikke funker i terrenget da? Det kan du jo spørre alle de som kjører rundt i bytraktorer om. De fleste av dem har knapt sett annet enn asfaltveier, så terrengegenskapene kommer nok nedert på behovslisten. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva er poenget med en SUV når de overhodet ikke funker i terrenget da? Det kan du jo spørre alle de som kjører rundt i bytraktorer om. De fleste av dem har knapt sett annet enn asfaltveier, så terrengegenskapene kommer nok nedert på behovslisten. Ikkesant, da sitter vi igjen med utseendet og status som grunner til at folk velger X3. Begge deler er bånn i bøtta, IMO. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva er poenget med en SUV når de overhodet ikke funker i terrenget da? Er det ikke like greit å kjøpe en 5-serie stasjonsvogn istedenfor? Der får du jo tilogmed bedre kjøreegenskaper og større plass. 1-serien er like latterlig. Dyr, liten og upraktisk.Vel, BMW har forstått at så godt som ingen av SUV-kjøperne bruker bilen i terrenget. Ta for eksempel ML55 AMG og Cayenne Turbo S. Disse bilene er så godt som ubrukelige i terrenget, grunnet store felger med lavprofildekk. Dessuten er det umulig å få satt på mindre felger på sistnevnte bil ettersom bremseskivene kommer i veien. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hva er poenget med en SUV når de overhodet ikke funker i terrenget da? Det kan du jo spørre alle de som kjører rundt i bytraktorer om. De fleste av dem har knapt sett annet enn asfaltveier, så terrengegenskapene kommer nok nedert på behovslisten. Ikkesant, da sitter vi igjen med utseendet og status som grunner til at folk velger X3. Begge deler er bånn i bøtta, IMO. Det gjelder vel ikke bare X3. De fleste i den SUV-klassen mangler nødvendige egenskaper for at de skal fungere i terrenget. Status og image er egentlig hovedgrunnene til at så mange velger SUV, i hvert fall i de øverste prisklassene. Endret 22. mai 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du Computerwelt, du er litt off topic. Har du ingen argumenter mot BMW? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du Computerwelt, du er litt off topic. Har du ingen argumenter mot BMW? Vel, det må være lov å komme med kommentarer til det folk skriver, spesielt hvis jeg mener at argumentene ikke holder mål. Trådstarter ønsker argumenter mot BMW, men jeg tviler på at han vil komme særlig langt i en diskusjon hvis påstandene er av typen: "X3 er en stygg konebil". Noen argumenter mot BMW: * iDrive er definitivt det mest kompliserte og minst brukervennlige manøveringssystemet i sin klasse. Audi og Mercedes-Benz kan by på mye bedre løsninger. * BMW er kjent for å oppgi utslipp og forbruk som avviker ganske mye fra virkeligheten. * BMWs punkteringsfrie dekk har måttet tåle mye kritikk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De fleste BMWer kan ikke kjøre i skogen, pluss at noen av dem ikke har tilhengerfeste.... Da kan du jo velge X3 eller X5 om du skal kjøre i terreng, eller blandet kjøring på vei/skog. De andre, 3-5 serie etc er jo ikke laget for å kjøre i terrenget jo. Tilhengerfeste kan monteres det, eller kjøpes med når du kjøper ny bil. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå er ikke X3 spesielt mye bedre egnet til terrengkjøring enn en vanlig 3-seria da... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå tror jeg jeg har "løst oppgaven". Det beste argumentet mot BMW er Jeg har mer lyst på [sett inn ditt favorittbilmerke]. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du Computerwelt, du er litt off topic. Har du ingen argumenter mot BMW? Vel, det må være lov å komme med kommentarer til det folk skriver, spesielt hvis jeg mener at argumentene ikke holder mål. Trådstarter ønsker argumenter mot BMW, men jeg tviler på at han vil komme særlig langt i en diskusjon hvis påstandene er av typen: "X3 er en stygg konebil". Noen argumenter mot BMW: * iDrive er definitivt det mest kompliserte og minst brukervennlige manøveringssystemet i sin klasse. Audi og Mercedes-Benz kan by på mye bedre løsninger. * BMW er kjent for å oppgi utslipp og forbruk som avviker ganske mye fra virkeligheten. * BMWs punkteringsfrie dekk har måttet tåle mye kritikk. Jeg prøvde BMW med i-drive for første gang igår. (120cd og 630 cab), og jeg hadde ingen problem med å lære meg å bruke det samtidig som jeg kjørte bilen og prøvde å bli kjent med den. Så om i-drive er den minst brukervennlige, skal audi og mercedes ha mye skryt for sine system. (de har jeg ikke prøvd). Har du noen fakta anngående utslipp og forbruk? På mine biler (88 325i, 88 520i og 93 520it) og på pappas 08 318i, stemmer oppgitt forbruk veldig bra med virkeligheten. Punkteringsfrie dekk: Hver sin smak. Jeg greier ikke å gjette om bilen har runflat eller ikke ved å kjøre den. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bayer Motor wagen = Nazi bil. BMW produserte militærtransport biler/trailer for Nazi militæret. Selvfølgelig ble jødene brukt. Hehe. Noen gang lurt på hvorfor BMW-logoen symboliserer propellene på et fly? Pew pew those Spitfires are going down. Hilsen Messerschmitts. (den var OT) BMW bli ved din lest, fortsett å lage heftige sportskupeer og drit i SUV- og konebilmarkedet... X5 er (som sagt tidligere i tråden av andre) helt orgasmisk. Er helt enig i at X3 er slitt spe, men jeg må helt seriøst ta meg en biltur med jevne mellomrom og ta meg et minutt bare for å betrakte bilen til han ene doktoren nede på legekontoret. Splitter ny X5 4.8i eller hva faen. Det er faenmeg bedre enn å sitte hjemme å se porno. Helt solid. Føler meg som lillebror når jeg sitter i 318 ved siden av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå