Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Argumenter MOT bmw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Hva skal du med argumenter MOT BMW?

Hvis en kompis av deg har BMW og du har tenkt å overbevise han om at han har en dårlig bil, så har du allerede tapt.

Statistikk lyver ikke. BMW er antageligvis et av (hvertfall) Norges best likte bilmerker, både til cruising og råkjøring.

Om det er familie på 4 eller en ung sjel med sans for fart, så finner du noe som passer.

MEN, for å svare i tråden:

Pris er vel stort sett det eneste, og da menes alt som inkluderer penger.

Dyr kjøpspris. Drikker litt drivstoff. Dyr service. "Oppfordring" til å kjøpe feite dekk og felger. Osv. :)

Bare se på logoen, som symboliserer propellen på et tysk jagerfly, så kan du tenke deg at du ikke har med noe bæsj å gjøre. Hahaha.

Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar

Koster en del, ja. Dårlig image på mange måter. Du har det kebabryktet som alle snakker om, pluss det drittsekk/idiot-imaget spesielt med de nyere bilene, særlig X5, M5 og M3. Jeg har intrykk av at en god del av BMW-eiere kan settes i to forskjellige båser. Du har de som er genuine entusiaster og elsker kjørefølelsen du får av bakhjulstrekk og spreke motorer. Så har du de som kjøper det på grunn av image og skrytefaktor.

Kunne gjerne kjørt BMW selv, men da måtte det ha blitt forrige generasjon 5- eller 7-serie. Samtlige nyere BMW'er er utrolig stygge, IMO.

Lenke til kommentar
Drikker litt drivstoff.

Sett i forhold til motorkraft etc. er det vel ikke mange motorer som er mer effektive enn BMW sine pr. i dag?

Det har du nok veldig rett i.

Innlegget mitt i stad virket kanskje litt anti-BMW, forresten, men jeg har veldig blandende følelser for merket. Jeg ELSKER alt det tekniske, men jeg klarer virkelig ikke å like innpakningen og imaget. :(

Lenke til kommentar

Dyr i innkjøp, dyr service.

Hverken deler eller bensin er særlig dyrt. Iallefall ikke mye dyrere enn mange andre bilmerker.

Dessuten har du image. Kebabtraller og pakkisbiler. Ingen tvil om at det stemmer (Tenker spesielt på 316i her), men stort sett svært få av "våre nye landsmenn" som kjører noe annet enn 3-serien. Mange av mine venner var helt anti-BMW og snakket stort sett bare drit om merket. Etter de har fått en kjæretur har de skiftet totalt mening! :D

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...