Melvin Snerken Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei Eg treng nokre argument for å rakke litt ned på BMW. Nokon som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tja. BMW koster jo en del da. Og så har vi jo det evinnelige kebabryktet ... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Kjør på! Kom med meir Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bmw er et utmerket bilmerke, men som sagt av den godeste OML, kebabryktet :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 BWM er stygge, tyske og det er alt for mange som kjører rundt i BMW-cab. Hovedsaklig russere og pakistanere. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Som nevnt tidligere, dyrt å kjøpe + dyrt å eie Dyre deler, dyr forsikring (ihvertfall hvis du er ung) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Haha. Hva skal du med argumenter MOT BMW? Hvis en kompis av deg har BMW og du har tenkt å overbevise han om at han har en dårlig bil, så har du allerede tapt. Statistikk lyver ikke. BMW er antageligvis et av (hvertfall) Norges best likte bilmerker, både til cruising og råkjøring. Om det er familie på 4 eller en ung sjel med sans for fart, så finner du noe som passer. MEN, for å svare i tråden: Pris er vel stort sett det eneste, og da menes alt som inkluderer penger. Dyr kjøpspris. Drikker litt drivstoff. Dyr service. "Oppfordring" til å kjøpe feite dekk og felger. Osv. Bare se på logoen, som symboliserer propellen på et tysk jagerfly, så kan du tenke deg at du ikke har med noe bæsj å gjøre. Hahaha. Endret 19. mai 2008 av fredrikg- Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Koster en del, ja. Dårlig image på mange måter. Du har det kebabryktet som alle snakker om, pluss det drittsekk/idiot-imaget spesielt med de nyere bilene, særlig X5, M5 og M3. Jeg har intrykk av at en god del av BMW-eiere kan settes i to forskjellige båser. Du har de som er genuine entusiaster og elsker kjørefølelsen du får av bakhjulstrekk og spreke motorer. Så har du de som kjøper det på grunn av image og skrytefaktor. Kunne gjerne kjørt BMW selv, men da måtte det ha blitt forrige generasjon 5- eller 7-serie. Samtlige nyere BMW'er er utrolig stygge, IMO. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Alu-topper som ryker! Haaalp :o Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Drikker litt drivstoff. Sett i forhold til motorkraft etc. er det vel ikke mange motorer som er mer effektive enn BMW sine pr. i dag? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Drikker litt drivstoff. Sett i forhold til motorkraft etc. er det vel ikke mange motorer som er mer effektive enn BMW sine pr. i dag? Det har du nok veldig rett i. Innlegget mitt i stad virket kanskje litt anti-BMW, forresten, men jeg har veldig blandende følelser for merket. Jeg ELSKER alt det tekniske, men jeg klarer virkelig ikke å like innpakningen og imaget. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sett i forhold til motorkraft etc. er det vel ikke mange motorer som er mer effektive enn BMW sine pr. i dag? Helt enig! Har 318 og 520 til disposisjon selv, og har ingenting å klage på, men det er alltid nedbrytende å fylle bensin for 850,- en gang i blant.. Tror jeg fyller rimelig ofte, men det er sannelig verdt pengene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kjenner problemet. Så har jeg jo også 80 liters bensintank, og ... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei Eg treng nokre argument for å rakke litt ned på BMW. Nokon som kan hjelpe meg? Det mest opplagte argumentet må være at folk elsker å hate deg hvis du kjører BMW. Gjerne uten særlig god grunn. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvis du trenger argumenter til en diskusjon, bør du helst ikke begi deg ut på den diskusjonen. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Mye OT her, hva med og komme med argumenter mot BMW? Det som jeg syns er litt kjedelig er at noen plasser virker det som at alle har BMW og da blir det liksom ikke noe stas Endret 19. mai 2008 av alexsnader Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Dyr i innkjøp, dyr service. Hverken deler eller bensin er særlig dyrt. Iallefall ikke mye dyrere enn mange andre bilmerker. Dessuten har du image. Kebabtraller og pakkisbiler. Ingen tvil om at det stemmer (Tenker spesielt på 316i her), men stort sett svært få av "våre nye landsmenn" som kjører noe annet enn 3-serien. Mange av mine venner var helt anti-BMW og snakket stort sett bare drit om merket. Etter de har fått en kjæretur har de skiftet totalt mening! Endret 19. mai 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det er ikke noe galt med BMW, men endel av BMW eierne kan jeg styre meg for. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Blir alltid litt småirritert når folk kjøper bil pga statusen. Man skal kjøpe en bil man syns er bra, samme hva slags status den har. Og siden det er snakk om bmw her, så er det bra biler uten tvil. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei Eg treng nokre argument for å rakke litt ned på BMW. Nokon som kan hjelpe meg? Veldig gammeldagse biler, stort sett sedanbiler og bakhjulstrekk, slik man lagde biler på nittenfemtitallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå