Capron Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei. Jeg har et dokument hvor jeg skriver litt hver uke. Av og til legger jeg inn linker osv. Helt øverst i dokumentet ligger en link til et excel-dokument. Problem: Nesten all den "normale" teksten og de fleste andre linkene linker også til samme excel-dokument. Det vil si at du kan klikke midt i teksten og komme til samme excel dokument. Jeg tenkte med en gang på at det måtte være feil stiler i dokumentet... Men uansett om jeg endret til Normal eller noe annet så var det link i selve teksten (det som var rart var jo at det bare der det skulle være linker var blå tekst - resten var sort) Om jeg endret de linkene som var feil så linket de fortsatt til excel-dok. Nå prøvde jeg: "fjern formatering", og da ble nesten hele teksten blå med understreking - altså link - så prøvde jeg igjen å endre stil til Normal uten hell... Er det noen som vet hva dette kommer av og om det lar seg fikse uten å skrive allt på nytt? Mvh Capron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå