Solefald Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 eg er lvl 51 ranger atm. Ranger er morro det! veldig morro. men etter lvl 40 er ikkje Ranger så imba lenger. Eg merker når eg spiller i groups, at visst eg bruker comboer, så skal det svært lite til før eg får all aggroen. sjukt bra damage Ranger er morro morro. eg klarte en lvl 55 og 54 når eg var lvl 50 ved hjelp av leghold trap, slow, pluss eg var heldig med at eg rootet styggingen. morro. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 eg er lvl 51 ranger atm. Ranger er morro det! veldig morro. men etter lvl 40 er ikkje Ranger så imba lenger. Eg merker når eg spiller i groups, at visst eg bruker comboer, så skal det svært lite til før eg får all aggroen. sjukt bra damage Ranger er morro morro. eg klarte en lvl 55 og 54 når eg var lvl 50 ved hjelp av leghold trap, slow, pluss eg var heldig med at eg rootet styggingen. morro. Hvilken server spillet du på? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 speler på Battlescar. er med i Ragnarok =) Lenke til kommentar
Mariusq Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ranger fikk en kjempenerf i dag, shatter stance sin knockback sjanse har blitt redusert drastiskt. Noe som gjør at den stancen nå er ubrukelig. Shatter stance var helt latterlig imba før patchen og en nerf var nødvendig, men å gjøre den helt ubrukelig er vel ikke helt det som er meningen når mean skal nerfe noe... Har selv en 57 ranger, har ikke spilt på en stund pga. alt for mye grinding og ikke noe quests. Har specca Waylayer eller hva det nå heter for noe, bytter litt mellom bue og xbow. Men foretrekker xbow over bue. Artig å oneshotte 2-3 mobs om gangen med piercing shot Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 eg har vurdert waylayer sjølv, har gått pure sharpshooter. holdt meg på høgre sida så og sei all the way. Lenke til kommentar
peskungen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er ranger selv jeg, men sliter litt med hvilke feats jeg burde velge. Bruker BARE crossbow, og er nå lvl 25. Tips til noen gode feats? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 prøv deg fram og finn det du liker best=) Lenke til kommentar
Oeseth Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Silo, tror du at du kunne få til en link med alle comboene til en ranger? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Silo, tror du at du kunne få til en link med alle comboene til en ranger? http://www.hybes.de/abilities.php?class=Ranger&lang=en der har du comboene dine vet u Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 etter å ha sett litt på den sida, så er det enkelte classes som får mange nye oppgraderinger til skills fra lvl 40 til 50. Ranger detter helt av lasset etter lvl 40, pga manglande oppgraderinger. kan nesten dra det så langt at forskjellen på en lvl 40 og en 50, er helsa, attack rating, og defense rating. ikkje damage av komboer.. 3 lusne upgrades på 10 lvls er for dårlig. og 12 upgrades fra lvl 40 til 80. wtf? ranger kicker ass fram til lvl 40. etter det så er ranger meir enn mygg enn ein trussel ofte. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kan jo markere fienden og trykke på fks en combo og gjøre den. Men du gir mere dps og lengden er lengre hvis du free aimer Men du må jo så klart ikke bruke combo, men jeg bruker som regel skytt i beinet så han er treig, ta en compo som gir mye dps og skyte 2-3 vanlige etter hvor langt unna han er, og drepe han helt med sverd i close combat Er ikke så god på skyte, trekke unna, skyte. Men lærer meg vel det ettervært Tull. Du får 25% range bonus i first person view, du får IKKE damage økning. Med andre ord, du gjør like mye damage med vanlig view å bruker du bow så har du sikkert hawk eye og da har du nokk range uten FP view. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 oh, i didn`t know FP begynner å bli irreterende sometimes Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Crossbow eller bow? waylayer eller sharpshooter? Lenke til kommentar
Oeseth Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Crossbow eller bow? waylayer eller sharpshooter? skal du ta crossbow burde du ta waylayer... jeg syns litt fra waylayer, litt fra general og resten på sharpshooter er best. Endret 12. juni 2008 av Oeseth Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 eg traff på en Ranger i Eiglophian, som begynte å skyte meg mens eg snakket med NPC. han gjorde 1200 tl 1600 damage med comboer. men min Bow, som er 111 dps eller noke sånt med sharpshooter på, gir mellom 600 og 900 damage normalt. 1200 en sjelden gang i blant. han brukte crossbow. CRAZY damage. han var samme level som meg da. 53. http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=11...e4fe2f2e2faef25 kva syns folk om den her? Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Sniper eller Fire Stance? Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 jeg er lvl 54 ranger og i går gjorde jeg en all time high damage på over 5600 mot en mob. totalt blir det over 6000 dmg på 3 skudd (2 for å lade kombo + kombo på 5600+) kommer nok til å holde meg til xbow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå