Frederick_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Kan jo markere fienden og trykke på fks en combo og gjøre den. Men du gir mere dps og lengden er lengre hvis du free aimer Men du må jo så klart ikke bruke combo, men jeg bruker som regel skytt i beinet så han er treig, ta en compo som gir mye dps og skyte 2-3 vanlige etter hvor langt unna han er, og drepe han helt med sverd i close combat Er ikke så god på skyte, trekke unna, skyte. Men lærer meg vel det ettervært Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan jo markere fienden og trykke på fks en combo og gjøre den. Men du gir mere dps og lengden er lengre hvis du free aimer Men du må jo så klart ikke bruke combo, men jeg bruker som regel skytt i beinet så han er treig, ta en compo som gir mye dps og skyte 2-3 vanlige etter hvor langt unna han er, og drepe han helt med sverd i close combat Er ikke så god på skyte, trekke unna, skyte. Men lærer meg vel det ettervært åå fett! Fienden blir treigere hvis du skyter'n i beinet? Gjelder dette for PvP sågar som PvE? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er ranger OP eller er det bare meg? Har til gjengjeld å tape en kamp og de jeg angriper er som regel 16-19 ( er 15 selv ) skader rett og slett så sykt mye på angrepene.. De gangene jeg ser jeg kommer til å tape så sprinter jeg vekk og stealther, er jo helt sjukt, hvertfall på denne levelen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har hørt at Rangers blir ganske gimpet etter level 50. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor mange rangere har allerede nådd 50 da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor mange rangere har allerede nådd 50 da? Closed Beta info Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Blir litt feil å trekke balanse fra beta inn i en slik diskusjon imo. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Blir litt feil å trekke balanse fra beta inn i en slik diskusjon imo. viste ikke at folk kunne bli lvl 50+ i betan engang jeg. men men, rolla nettop en ranger alt, og ELSKER DET!!! må si at det var litt kjedelig før lvl 10, men når jeg fikk den rapid fire tingen til bua (husker ikke navnet) så vart det plutselig morro. men et par spm: Hvor plaserer dere feats points? X-Bow eller bow og hvorfor? har enda ikke testet X-bow så vet ikke mye om det. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg setter feats i bue siden jeg syns crossbow tar litt for lang tid å lade Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er det noen bug eller noe når det kommer til free-aim som Ranger? Eller er det level req eller noe for å kunne bruke det? Virker ikke hos meg. Er riktignok bare lvl7 enda da. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvordan funker free aim? Er det som å snipe på et FPS spill? Kan man zoome ut og inn? Er det mange som er rangers? (var rogue på wow, og orker ikke noe lignende igjen) Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan fungerer det å spille ranger egentlig? Noen erfaringer? Virker litt sært med hunter uten pet (fra wow) hehe. Folk du skyter på kommer vel ganske fort inpå deg, hva gjør man da? Funker ranger såpass bra i nærkamp at de da bare kan fortsette? Eller hvis noen jumper deg? klarer du drepe dem melee da eller?? Lenke til kommentar
alike Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hvordan funker free aim? Er det som å snipe på et FPS spill? Kan man zoome ut og inn? Er det mange som er rangers? (var rogue på wow, og orker ikke noe lignende igjen) Free aim funker som et hvilket som helt FPS spill. Zoom in til du får opp et sikte. Tilnermet likt ja Ja Jeg er Ranger Endret 22. mai 2008 av Catena Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvilke feats velger folk? Jeg har begynt med Ranger og er ganske i villrede når det gjelder valg av feats. AoC er mitt første spill i denne generen og jeg har ærlig talt ikke peilig. Kommer nok til spille mest PvE. Hvis noen har tips for hva som er lurt å satse på mottas de med takk. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 - Har mine på sharpshooter, funker fett - Bruker bue, liker den bedre en xbow. - Er få rangere ute å går en man skulle trodd, men er forsatt en del da Lenke til kommentar
Anim Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Et tips. Hvis du vet du kommert til å spille med ikke så veldig bra fps burde du ikke velge ranger. Free aim er noe dritt når det lagger. :S Rangeren har en del slowing skudd som selvfølgelig gjør at mobsa/playersa går saktere. man kan også bruke traps etterhvert. Edit: Tips to. Første skudd burde være i free aim. Endret 29. mai 2008 av Anim Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg ble nettopp lvl 21 og har ikke brukt bue enda.. Funker fett i nærkamp spør dere meg. Bare og peise på med komboer. Må legge til at jeg er supernoob og ikke skjønner en dritt.. Har bare tatt masse quests i den startbyen og litt rundt der. Knerta en del andre spillere også Møter jeg 2 er jeg ferdig.. Planen var og gå sammen med noen andre wow spillere som skulle hjelpe meg, men ingen av dem har feit nok pc. Faen til drit.. Føler at jeg roter rundt i mørket, men veldig fornøyd med valget av klasse. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Ranger er jo helt sinnsvak! Gjorde 1638 dmg(!) med crossbow i går på lvl 16 (!) mot en mob som faktisk var høyere lvl (17 eller 18). Ikke bare det men de eiger i PVP, for rundt på white sand island og ganket folk som både er lavere og høyere level enn meg i flere timer. Jeg syns ranger virker skummelt OP og er redd for at den kommer til å bli nerfet etter hvert. Tåler utrolig mye, Bue og Xbow damagen kan være syk til tider, i tillegg til at ranger, ja faktisk gjør nesten like mye skade i closecombat. Men man _må_ bruke combos da vanlige slag er helt på trynet, men slik jeg har skjønt det så gjelder dette for alle klasser. Kanskje derfor andre players blir drept så usannsynlig fort, virker ikke som de har lært og bruke combos enda. Kjappe tips: Leghold trap er sykt nyttig Slowing effects skal ikke undervurderes Bruk av tracking: Velg en player du vil tracke, du ser han på kartet selv om han er stealthed, spring mot han og bruk search for å få han ut av stealth > fyr løs > trap > fyr løs > pin down > fyr løs > død player. Anyhow, vi som har valgt og spille ranger har så langt gjort et godt valg imo. Edit: Crossbow skaden var selvsagt på et skudd. Endret 2. juni 2008 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå