levlex Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 En video på Youtube kan ha avslørt Sony Ericssons to neste i Xperia-serien. Les mer Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Det så da virkelig ut som de brukte en projektor i telefonen?, så dette kan vel ikke vøre en telefon vi kommer til å se i nærmeste framtid? Endret 19. mai 2008 av Abba91 Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Festlig at "alle" skal lage Mac-style chat/SMS-klienter på mobil nå, etter at iPhone kom. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kunne se ut som den blandt annet kommuniserte direkte med PS3 i ett lite sekund der. Ser unektelig spennende ut. Abba91: Det du ser er nok bare en gimmik, er nok ikke noen prosjektor. Ville vært vanskelig å vise hva de brukte telefonen til med mindre man hadde dratt bildet bort fra skjermen Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Forskjellen telefonene i mellom er at hans telefon har tre knapper ekstra, mens hennes har en noe annen design og et kamera midstilt over skjermen.Det er én telefon i videoen, med dual-slide. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Festlig at "alle" skal lage Mac-style chat/SMS-klienter på mobil nå, etter at iPhone kom. Jeg syns dette er veldig lite festlig. Ønsker jeg en slik funksjon åpner jeg en MSN eller IRC klient av no slag. Har aldri sett makan til dårligere løsning enn det som er i iPhone når det kommer til sms. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Legg merke til at ikonene som surrer rundt i luften ligner på ikonene på PSP en. Lenke til kommentar
X-Phone-X Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 En video på Youtube kan ha avslørt Sony Ericssons to neste i Xperia-serien. Les mer ja tror at det kan ha vært en prosjektor. Med den prosjektoren kan man lese sms eller mail på hvilken som helst vegg eller overflate. Lenke til kommentar
hexdu Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ok, er enig iphone er en innovativ tlf og har banet vei for en mange nye muligheter med tlf, men det er ikke slik at SE ikke har vært et innovativt merke. Kamera på tlf var Sony Ericsson først ute med (ihvertfall på fargeskjerm i tlf), alle "kopierte". samme med walkman (--> xpress music). jeg er enig de har vært treg på touchfronten, men SE er et av de mer innovative merkene for å bare ha vært på markedet i bare 9 år. håper de kommer tilbake sterkere enn fy nå.. GO X10!!!!! DEN er feeeeet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg