8086 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er 18 måneder siden denne nyheten ble skrevet og det er lite som tyder på at en utgivelse er rundt hjørnet. Jeg har "jumped ship" og forlatt Bibble 4.10 for Lightroom i likhet med en hel del andre. Tiden vil vise om det er liv laga, men holde kundene så lenge på pinebenken ender med kundeflukt. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, jeg biter snart i det sure eplet og gjør det samme selv... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ting går framover ser det ut som, men det har tydelegvis gått litt sakte. Siste eg fann er at i slutten av august kom det ein «Preview Version 2.2c» (nedlastingslink). Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ting går framover ser det ut som, men det har tydelegvis gått litt sakte. Siste eg fann er at i slutten av august kom det ein «Preview Version 2.2c» (nedlastingslink). Utviklerne gir litt info på Twitter. Det går da fremover.... Lenke til kommentar
8086 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Preview 3 er tilgjengelig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Preview 3 er tilgjengelig Nå begynner det å ligne noe - mange nye RAW filer som støttes også. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Krever de fortsatt SSE2? Min maskin har så langt vært for gammel til å støtte B5. Edit: WTF? SSE2 påkrevd for AMD, men ike Intel!? http://bibblelabs.com/products/bibble5/specs.html Endret 11. november 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Krever de fortsatt SSE2? Min maskin har så langt vært for gammel til å støtte B5. Edit: WTF? SSE2 påkrevd for AMD, men ike Intel!? http://bibblelabs.com/products/bibble5/specs.html Hva slags CPU er det du har som ikke støtter SSE2? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Krever de fortsatt SSE2? Min maskin har så langt vært for gammel til å støtte B5. Edit: WTF? SSE2 påkrevd for AMD, men ike Intel!? http://bibblelabs.com/products/bibble5/specs.html Hva slags CPU er det du har som ikke støtter SSE2? En gammel en. AMD Athlon XP 2700+. Jeg har jo en laptop med tokjerners Celeron også, og der går B5 ulidelig tregt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 En gammel en. AMD Athlon XP 2700+. Jeg har jo en laptop med tokjerners Celeron også, og der går B5 ulidelig tregt. Pur tristesse med andre ord ... Du har ikke vurdert å kjøpe ny maskin da ? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 En gammel en. AMD Athlon XP 2700+. Jeg har jo en laptop med tokjerners Celeron også, og der går B5 ulidelig tregt. Pur tristesse med andre ord ... Du har ikke vurdert å kjøpe ny maskin da ? Nei alvorlig talt! Jeg brukte jo flere tusen kroner på denne maskinen i 2002. Jeg forventer jo at den skal gjøre jobben i minst ett tiår til den prisen. Enn så lenge gjør den faktisk forbløffende bra. B5 er faktisk den første applikasjonen jeg har støtt på som ikke går rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg